Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Fijne vakantie Stijn! En veel foto's maken in Parijs en de rest van Frankrijk!
|
19 jul 2008 22:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Goeiemorgen Stijn ... en 'n fijne vakantie !
De koffie die je daarnet in thermoskannen hebt achtergelaten is nu nog best te drinken .... heb meelij met hen die later vandaag op staan
MoGgUh ...
|
20 jul 2008 0:10 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
kan er iemand even een koffieapparaat met timer aanzetten en ook gelijk de broodbakmachine op de timer. Niets heerlijker dan wakker worden met de geur van vers brood en koffie.
Goedenacht allemaal, tot morgen.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
20 jul 2008 0:17 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Goedemorgen,ja ik zit er weer! En als ik om me heen kijk,alleen,behalve een paar onbekende gezichten! Ja idd een timer op het koffiezetapparaat zou wel handig zijn! Welterusten allemaal
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 jul 2008 0:40 |
|
|
Lydia
|
Ik zit als gewoonlijk weer op mijn vaste plekkie achter een koud roseetje. De OB van dit kwartaal nog effe uitrekenen ...
Ow, goeiesmorguns Mannen!
|
20 jul 2008 0:50 |
|
|
arenarood
|
Sorry Lydia,ik had je niet gezien! Je bent ook helemaal verborgen achter die stapel papierwerk!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 jul 2008 0:56 |
|
|
Lydia
|
Tja, kan ik begrijpen, ik ben ook maar een paar archiefmappen hoog!
|
20 jul 2008 0:57 |
|
|
zuugnap
|
slaaphoofjes!
|
20 jul 2008 8:15 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, gisteren is het geen 2.7 Targa geworden, maar met een 3.2 uit '85 in de kleur blauw, origineel door Pon geleverd en 3 eigenaren gehad met volledige onderhouds historie, vinden hier velen fijn.
Ivo is de 4e eigenaar geworden, en dinsdag gaan we hem ophalen.
Geniet allen vandaag van de F1 en de tour.
|
20 jul 2008 9:13 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allen. Wim, feliciteer Ivo met de aankoop.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
20 jul 2008 9:55 |
|
|
Traveller69
|
G'morgen allemaal.
Leuk dagje voor administratieve werkzaamheden ( )
Met dank aan Lydia voor de tip van OB, moet inderdaad weer berekend en betaald worden
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
20 jul 2008 10:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Je gaat ons toch niet op deze goede morgen mededelen dat je 3.4 is vroegtijdig toe aan een revisie
Wim FEAUTEAUX
Olaf - die de benen neemt om zelf maar 'n esspesso te halen -
|
20 jul 2008 10:48 |
|
|
cabrio wim
|
A.u.b Olaf.
|
20 jul 2008 11:53 |
|
|
Traveller69
|
@Wim - ziet er goed uit, mooie kleur.
|
20 jul 2008 11:55 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Ook een mooie witte daar op de achtergrond....
P.S. gast: op www.mobile.de staan wel een aantal rode GT3's.
Moet je niet zoeken op "Rot" maar gewoon alle 481 treffers op GT3 even doorlopen. Succes!!
_________________________________________ mijn snapshots
|
20 jul 2008 11:56 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Elke week even in een andere proefrijden op de Autobahn.
_________________________________________ mijn snapshots
|
20 jul 2008 13:40 |
|
|
cabrio wim
|
Was daar vanaf 10 tot ong. 12.00 uur.
|
20 jul 2008 18:03 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goedenavond Maukers,
Nu eens uit een regenachtig Wenen vanuit mijn Hotel
Kom de hele weg geen 911 tegen , en 20 km voor Wenen in een stortbui staat een Porsche helemaal plat en gedraaid op de snelweg
Ook een zwak punt van mij, want met dat rot weer in het vooruitzicht hebben we de BMW maar meegenomen
Maar moet eerlijk zijn hij rijdt als een beer hoor , en kan al de kleren van Saskia moeiteloos meenemen (Wim )
Wat ook de doorslag gaf is de parkeerplaatsen hier, wat een drukte in die stad zeg
Zo en morgen de wandelschoenen aan en gaan met de banaan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 jul 2008 20:48 |
|
|
Traveller69
|
Goedenacht allemaal,
Kan ik voor ik de dekens over me heen trek nog een afzakkertje inschenken?
|
21 jul 2008 0:24 |
|
|
arenarood
|
Voor mij altijd!
|
21 jul 2008 0:32 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Mogguh langslapers
|
21 jul 2008 5:52 |
|
|
Traveller69
|
Morguh,
lekker rustig. (bijna) iedereen is zeker vakantie aan het vieren. Ik zal het koffieapparaat wel aanslingeren.
|
21 jul 2008 7:41 |
|
|
Graaf
NB
|
mogguh doe mij maar een bakkie
moet heel de week de Porsche als dagelijkse auto gebruiken, wel een luxe straf maar hoop toch dat het snel beter weer wordt....
|
21 jul 2008 7:46 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en hier ook weer regen voor de verandering.
Koffie smaakt goed trouwens.
|
21 jul 2008 8:08 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal, ook hier !$^!@^#$@$&@& weer. Nog even geduld en de kap kan weer open.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
21 jul 2008 9:40 |
|
|