Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Hij is er ook bestuurslid... Dus gewoon even de werkgever helpen!

11 aug 2008 14:00
Profiel
Westervoort
Bericht 
Hoeft dus voor het geld echt niet meer te voetballen, duidelijk.
Lijkt me nl. ook niet iemand die zijn geld met alle geweld "moet" opmaken, maar een nuchter iemand.

11 aug 2008 14:14
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jurgen schreef:
Het zou nl heel goed kunnen dat hij een liefhebber is... 8)

Wat moet je dan bij GA? Dat zal toch wel flink tegenvallen lijkt mij.

11 aug 2008 15:17
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Eindigen waar ie begonnen is.

11 aug 2008 15:22
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
Devils son schreef:
Wat moet je dan bij GA? Dat zal toch wel flink tegenvallen lijkt mij.

Eerst kan zijn lichaam 't niet aan. Vervolgens moet'ie zich bewijzen en nu zou GA weer geen plezier voor hem leveren om er te voetballen...

Als hij het niet leuk zou vinden, dan deed hij het toch niet of is het allemaal niet zo simpel als ik 't me voorstel?

Het kan geen kwaad om niet altijd de dingen negatief te bekijken duivelszoon :wink:

11 aug 2008 15:30
Profiel
Bericht 
Meneer devils son heeft een beetje last van tunnelvisie zodra het over voetbal gaat. Geeft niks verder...

Laatst bijgewerkt door Gert op 11 aug 2008 15:40, in totaal 2 keer bewerkt.

11 aug 2008 15:36
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ik verwacht een antwoord met vele quotes! Of spel je dat anders...

11 aug 2008 15:36
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ik denk ook dat het een kwestie is van 'blessure, pfff..trainen, stoppen, blessure genezen, hé het was toch wel leuk dat voetballen'. Liefhebber dus, net als 95% vd voetballers.

11 aug 2008 15:41
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jurgen schreef:

Eerst kan zijn lichaam 't niet aan. Vervolgens moet'ie zich bewijzen en nu zou GA weer geen plezier voor hem leveren om er te voetballen...

Vanaf het begin zet ik mijn vraagtekens bij de keuze GA...

Vergis je niet dat het om Jupilerleague gaat. Houthakkersvoetbal wat mij tegen lijkt vallen als je een loopbaan achter de rug hebt zoals Overmars.

Daarnaast zijn er voor oud-profs genoeg andere mogelijkheden...

Inmiddels begrijp ik dat hij in het bestuur zit van GA, dus wellicht dat hij zo betrokken is bij de club dat hij daarom de keuze maakt. Andere mogelijkheid is dat het afscheidswedstrijdje naar meer smaakte, maar of dan de Jupilerleague net zo leuk is?

Citaat:
Als hij het niet leuk zou vinden, dan deed hij het toch niet of is het allemaal niet zo simpel als ik 't me voorstel?

Kijk, voetballen is leuk. Ik kan het ook niet laten om heel af en toe nog tegen een balletje te trappen ook al heb ik daarna weer dagen pijn. Maar dan zou ik als ik Overmars was voor een andere instroom kiezen.

Citaat:
Het kan geen kwaad om niet altijd de dingen negatief te bekijken duivelszoon :wink:

Ik spreek gewoon mijn verwondering uit. Misschien dat ik hier de enige ben die het verbaast... :?

11 aug 2008 17:24
Profiel
Bericht 
Gert schreef:
Meneer devils son heeft een beetje last van tunnelvisie zodra het over voetbal gaat. Geeft niks verder...

Je bent bij deze uitgenodigd om een leuke discussie over voetbal aan te slingeren. Vertel eens: waar wil je het over hebben (ajb niet over voetbal op de OS, ik heb het niet gezien en ik begrijp dat ik niets heb gemist, de enige die wat mist lijkt mij in die zin Feyenoord).

11 aug 2008 17:26
Profiel
Bericht 
MS964 schreef:
Liefhebber dus, net als 95% vd voetballers.

Dat hij weer wil voetballen snap ik wel. De meeste mensen hebben geen idee wie er allemaal nog op de velden te bewonderen zijn: bijvelden wel te verstaan. En het voetbal is daar vaak nog leuker ook, omdat het puur om voetbal gaat en niet om het "overleven", wat in de Jupilerleague vaak wel geldt.

11 aug 2008 17:29
Profiel
Bericht 
Niet over Feyenoord dan... zou erg verrassend zijn als hun de komende jaren enige rol van betekenis gaan spelen.
Best pijnlijk, gezien ik al enige tijd inwoner van 010 ben heb ik het meeste met die club, daarna Ajax en sorry PSV kan wat mij betreft 10x landskampioen worden, ik heb er niks mee.
Over het algemeen kan ik een mooie voetbalwedstrijd wel waarderen, helaas gaat het dan tussen topclubs uit het buitenland.

11 aug 2008 17:34
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Gert schreef:
Niet over Feyenoord dan... zou erg verrassend zijn als hun de komende jaren enige rol van betekenis gaan spelen.

Het wordt sowieso een lastig seizoen en het kan erger worden als Foppe roofbouw blijft plegen op Makaay. Ik snap niet dat Feyenoord dat heeft goedgekeurd.

Citaat:
en sorry PSV kan wat mij betreft 10x landskampioen worden, ik heb er niks mee.

Je hoeft je van mij niet te verontschuldigen hoor. Het is mijn oude club, ik ben dus uiteraard zeer tevreden als het daar goed gaat, volg het eerste en de A-jeugd ook. Maar als het even wat minder gaat ben ik daar niet door van slag en als iemand anders niets met die club heeft zal het mij sowieso jeuken. Dat een Rotterdammer voor Feyenoord is (of Sparta, of Excelsior), lijkt mij logisch. Mooie club, mooi verleden en het mooiste stadion van Nederland.

Citaat:
Over het algemeen kan ik een mooie voetbalwedstrijd wel waarderen, helaas gaat het dan tussen topclubs uit het buitenland.

Tip: Ga eens op Varkenoord naar de jeugd kijken...

11 aug 2008 17:42
Profiel
Westervoort
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Ik verwacht een antwoord met vele quotes!

:thumright: :lol: :lol:

11 aug 2008 18:07
Profiel
Bericht 
Op BNR hoorde ik Overmars: hij acht het NIET medisch verantwoord, maar wil vooral de club helpen omdat ze voorin zwak zijn.

11 aug 2008 18:44
Profiel
Bericht 
FC Twente schreeuwt hier het dak van het Gelre ... winnen ze wel??

13 aug 2008 21:59
Bericht 
Nope, is ook niet heel vreemd trouwens. :wink:

14 aug 2008 0:08
Profiel
Bericht 
zie ook geen post meer van gast .... zal wel zuur wezen :wink:

14 aug 2008 0:10
Bericht 
Volgens mij valt het wel mee met de teleurstelling. Naar ik heb begrepen heeft Twente een leuke partij gespeeld en dat ze niet winnen van Arsenal... dat is geen schande, sterker nog: dat zag iedereen aankomen.

14 aug 2008 9:12
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
tja, twente had natuurlijk nooit in die glasbak genaamd 'Gerle-syndrome' moeten voetballen, da's vragen om moeilijkheden :twisted:
voor de rest, leuke pot voetbal met verwachte uitslag...

14 aug 2008 11:30
Profiel
Bericht 
Misschien had Overmars bij Twente moeten ballen! :D

14 aug 2008 13:49
Profiel
Bericht 
Zo, die fruitschaal is ook weer binnen.

23 aug 2008 20:57
Profiel
Bericht 
Volgens Verbeek lag het aan het gras....
Nou ja, het zal wel... in elk geval gefeliciteerd!
Hoop niet dat deze zeer matige wedstrijd een voorbeeld is voor de rest van het seizoen.
1e helft: PSV deed niks, Feyenoord kan niks
2e helft: PSV deed heel weinig, Feyenoord vergeet wat verdedigen is

24 aug 2008 16:42
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Gert schreef:
Volgens Verbeek lag het aan het gras....

Nou, ik moet wel eerlijk zeggen dat het mij opviel. In de Arena wordt het gras altijd kort gehouden en nu ineens niet... Alsof de Amsterdammers zuur waren dat ze niet om de fruitschaal mochten strijden.

24 aug 2008 21:29
Profiel
Bericht 
Geloof me, dat maakt ons geen r**t uit. Is een veredeld oefenpotje. En ja, dat zeg ik ook als Ajax dat ding wél wint (wat itt het landskampioenschap de laatste jaren nog wel eens is gebeurd). :wink:

24 aug 2008 23:32
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 137  Volgende