Auteur |
Bericht |
boxi
997 GT3 Mk1
|
Goed initiatief! Total911 en 911 P&W is idd. wel de benchmark.
Grtz. Boxi
_________________________________________ Fahrspass Pur
|
06 jul 2008 18:42 |
|
|
Porsche-Scene.nl
|
Nou, de eerste uitgave ligt op dit moment op de drukpers.....zoals gezegd zijn we ermee op Porsche Motion. Gaan er veel van jullie naar Assen die dag? We hebben er hier in ieder geval zin in....wellicht tot dan!
|
30 jul 2008 10:24 |
|
|
zuugnap
|
@ porsche-scene ..... treintje vanaf nijmegen??
|
30 jul 2008 12:33 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Vind GT Purely ook altijd wel goed...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
30 jul 2008 12:52 |
|
|
Porsche-Scene.nl
|
Nou, gezien het vroege tijdstip waarop opgebouwd moet worden, geloof ik niet dat het de trein gaat worden.....
|
30 jul 2008 14:22 |
|
|
zuugnap
|
hehe gaan we toch laag vliegen, nummerborden dubbel en gaan
|
30 jul 2008 16:32 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Tjeu, hoe laat vertrek jij vanuit Nijmegen?
|
30 jul 2008 19:59 |
|
|
zuugnap
|
laat maar weten jurrian hoe laat jij hier ongeveer bent, dan sluit ik wel aan rijden we samen op richting ehhh dat dorp met die hartjes staphorst
en sluit d'haag ploeg daar aan .... is dat n id?
|
31 jul 2008 0:00 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Tjeu,
Van nijmegen naar Staphorst is volgens de anwb planner ongeveer een 120 km. Vanuit amersfoort naar Staphorst is 90 km ongeveer opgegeven een uur reistijd. Ik denk dus dat we ergens tussen 9.45 en 10.00 uur in staphorst moeten zijn. Ik denk dat we ergens bij een tankstation ( geef jij even op welke? je komt er vaker denk ik dan ik ) om een uur of 8.30 8.45 moeten afspreken. Ik pik nog even een maat van mij op in Venlo, en wellicht gaan er nog een aantal vanuit het zuiden mee.
Je hebt tevens een PB met tel. nummer van mij.
|
31 jul 2008 8:42 |
|
|
drknauf
|
stond geen middensectie in met advertenties
en als ik me niet vergis zat er ook geen poster in het midden of heb ik te snel gekeken?
of mag ik het niet vergelijken met de duitse uitgave.
als ik het goed begrijp is nu dus enkelt de nederlandse versie in nederland te bekomen toch,
dus de duitse is hier niet meer te bekomen
mooie grote ads van sommige porsche jongens ook de kleinere porsche jongens zijn netjes vertegenwoordigd
vd rest zag het er keurig verzorgd uit hoor nr 01/08
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 aug 2008 18:12 |
|
|
Porsche-Scene.nl
|
Vergelijken met de Duitse uitgave mag natuurlijk altijd
Maar...we hebben er wel nadrukkelijk voor gekozen het blad op onze eigen manier uit te geven. De middensectie in de Duitse uitgave met advertenties en poster vonden wij wat rommelig, dus die zijn eruit gehaald en vervangen door mooie Nederlandse artikelen zoals de restauratie van de 911 2.0 '66.
Vanaf nu zal in Nederland en België enkel de Nederlandstalige uitgave verkrijgbaar zijn, het Duitse exemplaar is inderdaad niet meer te koop in de winkel.
Natuurlijk staan we altijd open voor feedback...dus tips, op- en aanmerkingen, interessante projecten of wat dan ook...laat het ons gerust weten op info@porsche-scene.nl
|
07 aug 2008 9:04 |
|
|
zuugnap
|
ben benieuwd ..... ga jullie wel even live spammen op motion natuurlijk!
|
07 aug 2008 9:52 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Kon niet naar Porschemotion, maar ben wel benieuwd of het blad daar gepresenteerd is?? Het klopt dat de Duitse versie niet meer verkrijbaar is, maar in de kiosk de nederlandse ook niet
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
13 aug 2008 1:04 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Je kon het inderdaad kopen voor 3 euri's
|
13 aug 2008 7:13 |
|
|
Porsche-Scene.nl
|
jawel, de Nederlandse uitgave ligt vanaf vandaag in de winkel !
|
13 aug 2008 8:02 |
|
|
Graaf
NB
|
waar ?
|
13 aug 2008 8:09 |
|
|
Porsche-Scene.nl
|
Bijv. bij Bruna
|
13 aug 2008 8:28 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ok, loop ik straks ff naar Bruna. Ben benieuwd.
|
13 aug 2008 9:22 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Ga er ook zeker één halen de komende dagen! Kleine Tip: afgelopen weekend stond er nog niet veel op jullie website, meld bijvoorbeeld waar ze verkrijgbaar zijn en geef alvast een preview over het volgende nummer!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
13 aug 2008 9:30 |
|
|
Porsche-Scene.nl
|
Wordt hard aan gewerkt !
Maar we zijn natuurlijk ook alweer hard bezig met het nummer van volgende maand
|
13 aug 2008 9:44 |
|
|
MS964
|
Gekocht en even doorgebladerd: ziet er keurig uit, en op het oog voor een liefhebber interessante artikelen. Vanavond maar 's echt lezen (leek me op het werk wat overdreven. )
|
13 aug 2008 13:41 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Heb het blad ondertussen gekocht en gelezen en ik ben positief.
- Goede kwaliteit papier
- Mooi foto's
- gevarieerde artikelen
- vertaling van de duitse artikelen prima (het blijft echter opvallend dat er veel duitsers zijn de heel veel geld aan de auto uitgeven en er vervolgens niet in rijden)
- Leuk om te zien dat er zowel aan de officiële zijde is gedacht van Porsche als aan de onafhankelijken
- Prettig om nederlands te lezen
Ga zo door, blijf het blad voorlopig kopen
|
17 aug 2008 17:45 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Porsche scene
+1 ziet er goed uit.
|
17 aug 2008 19:54 |
|
|
MS964
|
Ook ik heb het blad gelezen, en ben redelijk positief. Mooie foto's, goed papier, een aantal interessante artikelen.
Verbeterpunten (naar mijn mening):
- hopelijk in de toekomst toch iets meer Nederlandse artikelen (ipv vertalingen)
- vertalingen zijn keurig, zinnen lopen goed, prima. Hier en daar zouden de artikelen nog wel een heel klein beetje kunnen aangepast aan de Nederlandse situatie, om het nog net iets logischer / Nederlandser te maken. Bv. In het artikel over de 928 staat hoeveel Duitse 928's er nog rijden. Vermeld dan ook even erbij hoeveel 928's er nog in NL rondrijden (dit staat wel in het kader ernaast, dus de info is wél aanwezig). Kleine moeite, en als lezer heb je dan minder het idee dat je een vertaald artikel aan het lezen bent.
- hier en daar wat 'advertorials', wat niet erbij staat vermeld. Bv. een artikel over uitlaten van RS trade (tevens een advertentie van 1 A4 op de achterkant) en een artikel over Ziptuning (tevens een ad van 1 A4 op pag. 1). Levert dan een wat kritiekloos, en dus niet heel interessant, reclamestukkie op.
- de 'reclameteksten' van Porsche AG / Pon zijn ook wat droogjes (over de nieuwe C4 en PDK).
Tip: iets meer variatie in de onderwerpen. Maar goed, al met al ben ik best positief over het blad. Hopelijk wordt er nog een beetje gefinetuned om het echt top te maken. Ga ik het volgende exemplaar kopen? Yes!
PS: misschien leuk om 's een artikel te schrijven over het grootste Beneluxforum op het gebied van Porsche? Bv. dmv het bijwonen van de jubirit of een van de andere talrijke initiatieven?
|
18 aug 2008 0:17 |
|
|
P-911
964 C2
|
Ik heb het blad nog niet gelezen, ga ik spoedig doen
Misschien een idee:
De Porsche van ..... of
Mijn Porsche ....
Een liefhebber intervieuwen over zijn Porsche, waarom bepaalde onderdelen vervangen, tunings en wat nog te gebeuren.
Er zijn vele leuke ideeën te bedenken
|
18 aug 2008 18:55 |
|
|