Auteur |
Bericht |
marco.groenhof
Delfzijl
|
Frank, het was vandaag ook echt voor het eerst dat ze het zo deden.. Er waren wel meer mensen die het jammer vonden maar tja, wat valt er aan te doen..
Ik heb begrepen dat ze van de lokale overheid niet meer zoveel lawaai mogen maken i.v.m. de bewoners van een of andere wijk in de buurt van het circuit..
|
01 mei 2008 20:20 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
01 mei 2008 20:23 |
|
|
Keezzz2Fast4You
Barneveld
|
Ah, jullie willen Porsches zien?
Ik hoop dat de rest van de foto's vanavond nog online komt.
_________________________________________ http://www.keesbunk.nl
My flickr
|
01 mei 2008 21:00 |
|
|
frank 964
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!Groningen
|
marco,
Ik had dit van vanmiddag ook nog nooit eerder gezien en zelf meegemaakt,maar je kunt je je toch voorstellen dat een volgend keer het evenement slechter word bezocht. Ze stonden meer in de rij bij pits uitgang dan dat er gereden wordt.
Ik bedoel dus ook ,dat door die belachelijke geluidsregeling het hele vrij rijden in Assen naar zijn malle moeren word geholpen,en mensen gaan uitwijken naar andere circuits waar het allemaal iets anders aan toe gaat.
ben zelf groot fan van Assen,maar 1,5 uur effectief rijden voor 250 ero vindt ik echt te gek ....
_________________________________________ 964 WTL verkocht circuit auto bmw e36 321 pk M3 Freude am Fahren......
|
01 mei 2008 21:14 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Daar heb je wel gelijk in inderdaad..
Maar ik denk ook dat het komt doordat er veel Saker's, Westfields en BMW's aan het trainen waren voor zondag.. (Hoewel, van die BMW's ben ik niet zeker maar er waren er zeker zeer veel meer als normaal)
Wel erg weinig Porsches op de baan gezien.. Alleen de DSP 993, een 964 met oranje cupvelgen en 1 keer een of 2 996 cup auto(s)..
|
01 mei 2008 21:54 |
|
|
Division
Groningen
|
Dat heeft er dus niks meer te maken. Het circuit kampt de laatste maanden met de geluidsproblemen. De geluidsmeter boven start/finish is 2 meter verlaagd waardoor er nu dus nog maar 85db geluid gemaakt mag worden, dat is dus 11 db minder als in Zandvoort. De GT3 RS van de organisator krijgt op Assen speciale uitlaat-uiteinden (naar beneden gericht) en op Zandvoort zitten de normale er op. Bizar dat dat moet zeg. Dit is een circuit maar de lol gaat er natuurlijk wel enorm van af. Het aantal auto's zou geen invloed moeten hebben. Er is plaats voor 60 auto's en vandaag kwamen we daar wel bij in de buurt.
Daar komt nog bij dat het vandaag meer wachten dan rijden was. Men stond gemiddeld een half uur te wachten, net na vieren werd er ook ineens met een zwart/wit geblokte vlag gezwaaid, geen idee waar dat voor was. 20 in plaats van 29 de baan op laten gaan gaat nergens over, dat is een verschil wat dus niet werkt. Men heeft het vandaag geprobeerd, het werkte niet. Rijders stonden meer stil dan er gereden werd en daar betaal je dus een pak geld voor. Helaas zijn er al 14 evenementen dit jaar in Assen geschrapped vanwege de geluidsnormen. Hulde aan de gemeente Assen.
Ik kan me niet herinneren in Zandvoort gisteren een rij gezien te hebben, alles verliep daar vlekkeloos op een marshal na die zijn Ritalin niet ingenomen had.
Vandaag was ik overigens voornamelijk in Assen om de Do's auto even te platen, de Ford GT, de GT3 RS en twee GT3's waren een leuke aanvulling daarop.
_________________________________________ Foto's
|
01 mei 2008 22:43 |
|
|
Keezzz2Fast4You
Barneveld
|
Foto's van 30 april zijn te vinden op onderstaande link. Belangstelling voor een foto, stuur dan even een pb of email.
www.keesbunk.nl/foto/vijverberg
My flickr
|
02 mei 2008 16:38 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Mooi! Wat voor filter gebruik jij? Cokin?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
02 mei 2008 17:21 |
|
|
Keezzz2Fast4You
Barneveld
|
Ik gebruik een B+W polarisatiefilter tegen weerspiegelingen.
Luuk (de jongen die ook met mij was) liep volgens mij op een gegeven moment met een Cokin setje Maar dat zijn filters om de lucht te filteren ofzo.
My flickr
|
02 mei 2008 17:43 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Geen UV filter? Ik heb ooit UV én een polarisatie op elkaar geprobeert maar toen kreeg de camera spontaan moeilijkheden met scherpstellen
|
02 mei 2008 20:32 |
|
|
Division
Groningen
|
UV en pola tegelijkertijd is ook niet nodig. In je pola zit namelijk ook al een uv filter.
|
02 mei 2008 20:42 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Mooie foto's. Ik zie gewoon door raam en helm heen hoeveel lol ik heb gehad
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
02 mei 2008 21:42 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ah! Was jij dat in die grijze 996
|
02 mei 2008 23:00 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Nee, bijrijder in witte 997RS (1 na laatste foto van deze auto). Eerste keer mee in auto op circuit (gisteren in Assen alweer tweede keer ) en helemaal verslaafd. Wat gaaf!
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
02 mei 2008 23:13 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
|
04 mei 2008 20:47 |
|
|
Division
Groningen
|
|
05 mei 2008 20:42 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Pagina 3 foto 4
|
06 mei 2008 11:04 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
|
06 mei 2008 18:05 |
|
|
Division
Groningen
|
|
10 mei 2008 0:48 |
|
|
Division
Groningen
|
Ik pm je even.
|
14 mei 2008 22:40 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Gaat er nog iemand van hier morgen rijden?
_________________________________________ Racefun events
|
18 mei 2008 12:33 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Nee, wel weer de 25e mei tijdens de Sponsordag op CPZ
|
18 mei 2008 12:46 |
|
|
Division
Groningen
|
Sponsordag op CPZ? Meer info?
|
18 mei 2008 18:41 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Moet helaas werken. Anders had ik morgenmiddag wat rondjes mogen rijden in een ZiengsBMW van een vriend van me. Heb me na de vorige ervaringen (30 april/1 mei) ingeschreven voor licentiecursus
Have fun!
|
18 mei 2008 21:48 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Ging weer lekker gisteren!
Mooi weer, droog en niet te warm.
Best veel auto's waardoor het in het begin na code rood even wachten was, de rest van de middag ging het super.
DO, leuk om weer even bij te babbelen! Jammer dat die banaan van je zo klein is. (of was ik nou te groot)
Nu wordt het hoog tijd is om wat vers rubber te gaan halen.. twijfel nog welke.
_________________________________________ Racefun events
|
20 mei 2008 9:45 |
|
|