Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Re: erbij....
*spammert*
pfffffffffff, 105 man... *wauw*....
|
15 dec 2004 20:26 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ach paSCal, als jij volgende zomer weer wat organiseert komen er, de huidige trend volgend, ruim 200
_________________________________________ Got coffee?
|
15 dec 2004 20:31 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Haha, ben er bang voor.... 22-08 -> 72 man, 19-12 -> 105 man...
Dus, ff doorrekenen... *AAAAAAAAAAAAAAAAAAA*
Vast het Ahoy bellen voor de ruimte
|
15 dec 2004 20:32 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Tja, wat verwacht je ... 't heet nu nog een minimeet
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
15 dec 2004 20:37 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
cognitieve disonantie heet dat toch
kom op tis toch wel erg gaaf hoe zich het hier ontwikkeld, kijk alleen naar het aantal geregistreerde gebruikers -op die paar russen na-
|
15 dec 2004 20:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 dec 2004 22:12 |
|
|
horn
PF #57
|
Gizmo gaf zich op met twee man.
EriC4C gaf aan dat hij kwam en hoogstwaarschijnlijk met Olaf
Heb dus Gizmo met 2 op de lijst gezet en EriC4C en Olaf allebei als 1 man.
Vanavond hoor ik dat Olaf hoogstwaarschijnlijk met Gizmo meerijdt. Dit is echter indirecte info, dus wellicht dat naast Gizmo en Olaf nog een derde persoon in die rode cabrio zonder carkit meerijdt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 dec 2004 22:18 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
er is over nagedacht door onze verborgen gebruiker
on-topic, voor ik het verkeerd begrijp, lunch is ook bij het vertrekpunt toch
|
15 dec 2004 22:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ja, tussendoor rondje rond de kerk.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 dec 2004 22:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee!
Startpunt, zie emails en posts hier is Chalet St Helenaheuvel in Doorn.
Lunch en eindpunt is De Colonie in Maarssen ( www.colonie.nl)
Daarom heb ik zo'n afkeer van de Vierdaagse van Nijmegen; de hele dag sjouwen en op het beginpunt eindigen. Waarheen, waarvoor?
We starten in Doorn en anderhalf uur en 85 km later eindigen we in Maarssen. Dat is ook de lokatie die ik je doorgegeven heb. L E Z E N . . .
Groet van de verborgen gast...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 dec 2004 23:20 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
vol verwachting klopt mijn hart.....................
|
15 dec 2004 23:30 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Ruimte
Er is nog ruimte voor 1 klein persoon, in de kofferruimte of achterin als telefoon vasthouder.
Ik en Eric hadden dezelfde gedachten.
|
15 dec 2004 23:31 |
|
|
Sjonnie
|
Ben toch benieuwd naar de "special acts" en de "mystery guests" die zullen komen.
Er wordt gefluisterd dat de STIG zelf aanwezig zal zijn.
Om nog maar te zwijgen van die persoon met zijn Carrera GT.
Zelf zou ik het fijn vinden om die Walter Rorl eens de hand te drukken.
jaja, die Horn heeft het goed geregeld
|
15 dec 2004 23:39 |
|
|
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Wat baal ik dat ik er niet kan bij zijn. Ik moet met dochterlief op zondag het vrouwtje om 11.00 uur van Schiphol halen, ook niet onbelangrijk natuurlijk. Die is 10 dagen in Florida geweest. In augustus kon ik er ook al niet bij zijn. We zullen maar zeggen drie maal scheepsrecht, volgende keer ben ik er wel bij!!
|
15 dec 2004 23:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Oops, someone is in for a huge dissapointment...
|
15 dec 2004 23:41 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Sorry, hij kon niet, wagen staat in de garage, kapotte waterpomp (geen geintje)
|
15 dec 2004 23:42 |
|
|
horn
PF #57
|
En waterpomp van een CGT kost ongeveer net zoveel als mijn C4
|
15 dec 2004 23:44 |
|
|
Sjonnie
|
die sturen ze toch niet naar huis met een Polootje als vervangwagen zeker?
|
15 dec 2004 23:47 |
|
|
John
Cayenne
|
Zeg jij nou maar niks, jij reed in een KJNs als vervanging.
|
15 dec 2004 23:50 |
|
|
Anonymous
|
Is goed, ik heb net vandaag retourtje Steenwijk gedaan (zon 460 km) dus hij ziet er lekker uit.
Zeg maar waar je woont dan kom ik morgen wel ff langs
|
15 dec 2004 23:59 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Maar in dit geval een garantiegevalletje, mag hij hopen
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
16 dec 2004 0:42 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Harald, na het lezen van je laatste e-mail, komt er maar 1 gedachte bij mij op....
:res:
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
16 dec 2004 0:46 |
|
|
Anonymous
|
Bij mij ook: verkocht.
Zeg Horn, doet je 11je het nu inmiddels al of kom je toch met de omega?
|
16 dec 2004 1:01 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Yep, ben nooit een echte diehard motorfreak geweest en alle moto's die ik ooit bereden heb waren niet mijn eigendom (behalve dan in mijn wilde jaren waar ik met een Dax met 72 cc, de dorpswegen onveilig maakte)
Ik heb echter lang getwijfeld tussen de aankoop van een Porsche en een Harley. Ik sta nog steeds achter mijn keuze.
Wel weet ik het volgende. Op 9/11 (toeval?), toen de Twin towers tegen de grond gingen, was ik in Las Vegas met een 80-tal klanten. We konden niet weg, dus organiseerden we wat leuke activiteiten. Eéntje er van was het huren van Harleys en wat cabrio's. Na een prachtig dagje met oa Death Valley op het menu, was ik nog zo fris als een hoentje en de meeste HD'ers waren uitgeput. We hadden dezelfde toer gemaakt en evenveel genoten ven het desolate landschap. Keuze was voor mij toen wel duidelijk.
Langs de andere kant geef ik grif toe, dat toen we de dag nadien de motors terug naar het verhuurbedrijf brachten en ik een prachtexemplaar tussen de benen had, het een onbeschrijflijk mooi gevoel gaf om 's morgens in de vroege uurtjes met zen achten naast mekaar op de Strip in Vegas liggen rond te toeren, vergeet ik nooit meer.
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
16 dec 2004 1:07 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Vind trouwens dat het hoog tijd wordt om de registers eens open te trekken.
Wat vinden jullie van het volgende:
Eén iemand moet toch het lef hebben om één of andere journalist van een autotijdschrift aan te spreken . Voor die gasten is het nu ook komkommertijd en ik kan me best voorstellen dat over de rit van volgende zondag een prachtig artikel kan geschreven worden dat door heel Nederland kan gesmaakt worden.
Ander invalshoek is misschien wel de plaatselijke TV (of hebbenjullie dat nog niet in NL?) of zelfs nationaal!
Kan me voorstelen dat de geschreven en of audiovisuele pers zit te wachten om hier een reportage over te maken, ook al gaat het over Porschefreaksmarginalen van deze maatschappij. Hebben jullie dan geen Jambers?
Zie het al zitten, interviewtje met de stichter van het forum. Documentaire over de verslaafdheid aan dit getokkel met alle huwelijksperikelen vandien. Porsches die ook in de winter het beste van zichzelf geven, en zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen.
Niemand contactjes?????
......zou jammer zijn.....
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
16 dec 2004 1:19 |
|
|