Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 13:44

Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
hoeveel heb je nodig om je porsche PERFECT te maken ?? 

hoeveel.......
0 euro, hij is perfect 16%  16%  [ 12 ]
0 tot 1000 4%  4%  [ 3 ]
1000 tot 2000 7%  7%  [ 5 ]
2000 tot 5000 13%  13%  [ 10 ]
5000 tot 10000 24%  24%  [ 18 ]
10000 tot 15000 8%  8%  [ 6 ]
meer dan 15000 28%  28%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 75

hoeveel heb je nodig om je porsche PERFECT te maken ?? 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
'n 914 helemaal perfect (laten) maken :?:

... kost MI veel meer dan dat 'ie ooit op zal brengen :idea:

13 aug 2008 13:23
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: hoeveel heb je nodig om je porsche PERFECT te maken ??
Zeker weten ;)

ironpatje schreef:
hoeveel heb je nodig om je Porsche PERFECT te maken (naar schatting....)

:uh: maar zie het nut ervan ook niet in als je ermee :drive: :wink:

13 aug 2008 13:26
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC ombouw 964 carrera 2
Zuid-limburg
Bericht 
drknauf schreef:
Jeroen914 schreef:
stoekie schreef:
Heb voor 3 jaar terug mijn bmw volledig opnieuw laten spuiten voor 1500 euro. Zag er naar mijn mening prima uit. :D

...op een afstand van 100 meter

tijd voor hans anders :wink:

Mischien niet oordelen voordat je het zelf gezien hebt. En ik ga liever naar specsavers. :ass:

peugeot 307
Opel Corsa
Hobby auto
Porsche 911 SC
Ford Mustang 5.0 V8

13 aug 2008 14:08
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2S 1969
Bericht 
Tja, als je van een praktisch kaal gekannibaliseerde 912 naar een 914 [4 of 6] wilt gaan ... Zou een 914 dan lekker kant en klaar kopen zodat een ander al zijn centen erin heeft gestoken. Of heb je alle onderdelen van die 912 apart liggen? :bball:

Joopie Stolze in De Lier heeft trouwens ook vaak USA import staan en de US Dollar doet nu helemaal niets 1 Euro = Dollar 1,64 !! Joop is wel een rekenwonder en adviseer pas prijzen te vragen nadat je een onderhoudend gesprek met hem hebt gehad. Van die prijzen vragers die door z'n kas struinen heeft ie niet veel van op. :popcorn:

Succes ermee …
8)

13 aug 2008 17:47
Profiel
PorscheForum Junkie
1986 C1
Friesland
Bericht 
Meer dan €15000
En zoveel heb ik er ook al eens in gestopt. :roll:
Dan maar geen perfectie.

13 aug 2008 17:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Meer dan 15K, want ik moet er een glazen kooitje voor gaan bouwen en een andere auto kopen om in te gaan rijden (want als je er mee rijdt is de perfectie snel verdwenen).

Maar goed, dan kan ik er niet mee rijden en dat is ook geen perfectie...

Conclusie: priceless....

13 aug 2008 18:20
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Tim schreef:
Joopie Stolze in De Lier heeft trouwens ook vaak USA import staan en de US Dollar doet nu helemaal niets 1 Euro = Dollar 1,64 !! Joop is wel een rekenwonder en adviseer pas prijzen te vragen nadat je een onderhoudend gesprek met hem hebt gehad. Van die prijzen vragers die door z'n kas struinen heeft ie niet veel van op. :popcorn:

Hij vraagt zelf(s) prijzen om te mogen komen kijken! Afbeelding

13 aug 2008 18:40
Profiel
Bericht 
gast schreef:
0 euro een 996 is per definitie perfect

Toen we van sate'happen terug reden M ,, had ik volgende dag kofferdeksel onder de benzine spetters ... van je 2 piepkes ... dus ff afstellen kan geen kwaad :wink:

13 aug 2008 18:53
PorscheForum Junkie
1986 C1
Friesland
Bericht 
EriC4C schreef:
Tim schreef:

Ik heb wel eens wat met ´m gemaild over een XK120.
Schoot niet echt op. Maar staat wel eens wat aardigs op zijn site.
En ik zoek nog steeds een XK120 roadster :thumleft:

13 aug 2008 19:31
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Denk dat perfectie voor iedereen anders zal zijn.

Maar binnenkort weer een apk met enkele puntjes. Dus zal uiteraard weer wat euri's kosten. een hobby mag geld kosten :wink:

13 aug 2008 19:40
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Dan moet de mijne echt body-off....
Dus voor 15K ga ik dat niet redden iig.... :roll:
Dan maar een beetje outlaw!

13 aug 2008 19:46
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
0 EUR.

Weliswaar heb ik "1000 tot 2000" gestemd, want ik had graag de 2 buitenste ventilatieroosters ook in koetswerkkleur laten spuiten, omdat de andere het al waren ... Dit lijkt me dan een vergetelheid van de vorige eigenaar/garage.
En binnen 6k kilometer komt er een klein onderhoud aan, en daar tussenin zullen er nog banden op mogen (achteraan).

Als ik hem nooit zou doorverkopen (:P) dan zou ik nog aan de Aerokit denken, de X51, misschien een beetje verlagen, eventueel andere velgen, .... .

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

13 aug 2008 20:03
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Ik weet niet wat ze op de restauratieafdeling in Stuttgart rekenen, maar met €15.000,- kom je er vast niet ver denk ik.

En wat is perfect? Als je om een nieuwe auto heen loopt zijn er ook altijd nog dingen die net niet helemaal perfect zijn. En restaureren zodat hij beter wordt dan hij ooit de fabriek verliet is dus niet meer origineel en dus ook niet meer perfect :wink: .

13 aug 2008 20:12
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
stoekie schreef:
Heb voor 3 jaar terug mijn bmw volledig opnieuw laten spuiten voor 1500 euro. Zag er naar mijn mening prima uit. :D

Voor ieder wat wils stoeki, heb ook van die adresjes waar voor een kleine 1500€ tot 2000€ je auto word gespoten. Laatst zelfs iemand die zij, zet hem maar een weekendje hier neer dan is hij maandag klaar voor 1750€ :shock: Ik denk, en meerdere hier op het forum. Sterker nog ik weet het wel zeker, dat je voor 1500 € je auto niet gedemonteerd, dus ruiten eruit, deuren bumpers enz, geschuurd, oneffenheden weggewerkt gespoten en weer opgebouwd hebt.

Zoja, dan geef mij het adres maar eens, want dan ben ik ook zo'n l*** die voor een dubbeltje op de eerste rang gaat zitten :wink:

13 aug 2008 20:57
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
In principe is de mijne nu goed.... mag ook wel na de behoorlijke make over die hij gehad heeft.

Wat nog op de wish list staat...och... SSI, Turbo 3.0 stoelen. het liefst in orig. wit/goen tartan retrim.

Er is altijd wat te wensen... gelukkig maar! :lol:

13 aug 2008 22:07
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Weer een onbegrijpelijk topic voor mij :? Wat is perfect?
Een wagen die minstens voldoet aan de voorwaarden van een nieuwe wagen?
Als je een 356 in perfecte staat wilt zetten heb je een veelvoud nodig van €15.000, en dan nog is hij niet perfect. Heb trouwens nog nooit een perfect 356 gezien. Moet zeggen dat ik nog nooit een perfecte wagen heb gezien, er is altijd wel iets mis mee, zelfs al rij je hem net uit de schowroom.
Als perfect minstens gelijk is aan de nieuwstaat, denk ik maar al even bij een wagen, van laat ons zeggen 50.000km:
Nieuwe banden, remblokken, voorruit, herstellen van lakbeschadigingen, het interieur waar zeker al wat krassen te vinden zijn enz.
Dus wat is perfect??????

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

13 aug 2008 22:28
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
een oude wagen krijg je dus nooit perfect, ben het met paul eens

13 aug 2008 22:40
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
EriC4C schreef:
Tim schreef:

More off-topic: Hilarisch draadje, uit de oude doos. 8) Leuk om te lezen, en je bescheurt je idd bij de gedachte dat JS geld vraagt om langs te komen om z'n auto's te bekijken: er zijn ondernemers die een moord zouden doen voor een positief draadje op het grootste Beneluxforum spot on in de doelgroep! :shock: :?

14 aug 2008 0:16
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
MS964 schreef:
More off-topic: Hilarisch draadje, uit de oude doos. 8) Leuk om te lezen .....
:salut: :lol:

14 aug 2008 9:36
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
MS964 schreef:
More off-topic: Hilarisch draadje, uit de oude doos. 8) Leuk om te lezen .....

Ja was weer is leuk.....zie wel gelijk weer dat Formummembers eigenlijk maar uit 2 soorten bestaat..

- verstokte Porscherijders, harde kern mannen
- vluchtige Porscherijders/liefhebbers (ff een jaar of korter).

Waar zijn die paar posters van toen gebleven....zou ik wel is een draadje over op willen zetten :idea:

14 aug 2008 11:49
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
John schreef:
Waar zijn die paar posters van toen gebleven....zou ik wel is een draadje over op willen zetten :idea:

ja doen :idea:

14 aug 2008 12:00
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Froggy grenst natuurlijk al aan de perfectie :lol:
Tja, wanneer is een Porsche perfect? Ik heb er sportuitlaten, een K&N luchtfilter en een chuningchip in laten zetten. Meer niet eigenlijk. Oh, toch wel: witte zijblinkers! Valt nog wel mee, dus!

14 aug 2008 13:47
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
John schreef:
Waar zijn die paar posters van toen gebleven.... :idea:

zit er een in belgie :shock: :mrgreen: :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

14 aug 2008 18:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997 4S ex 996 C2, ex 996 4S, ex 993 C2
Heeze
Bericht 
Heb gestemd tussen de 2000 en 5000. Wil graag op korte termijn bilstein onder de 996 gooien... Zoiets dus :D

http://shop.fvd.de/de/en/Porsche-0/996-14/-/-/item/item_details/VID_3048953-VCD_64593811-gid_-sort_3-display_5-item_115900996BI02/-115900996BI02-PSS10-Coilver-Suspension-Kit-996-C4.html

14 aug 2008 18:59
Profiel
PorscheForum Rakker
911 4S cabrio + PDK onderweg
Den Haag
Bericht 
:shock:

Een Porsche is toch al perfect???

Als je toch meer dan 5000 euro moet ophoesten moet je toch goed afvragen of je wel een goede Porsche hebt aangeschaft. En natuurlijk ben ik ook gezond achterdochtig naar elke garagehouder of dealer. Als ze je een poot uit willen draaien dan zullen ze dat toch doen!?! :lol: Tenzij je erachter komt dat de voorgetelde reparaties helemaal niet nodig zijn. Heb daarom binnen de kennissenkring iemand gevonden die en keurmeester is en heel veel verstand heeft van Porsches!

15 aug 2008 17:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende