Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:00

Antwoord op onderwerp  [ 589 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
PorscheMotion 2008, 10 augustus, TT Circuit Assen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Do993tupperware schreef:
Harley schreef:
Ik begreep van Do dat zijn broer in in gaat rijden/rijdt.

Helemaal correct stephan , mijn broertje rijdt er elke dag in , sterker nog het is zijn eigen en enige auto :lol:

Afbeelding

Broertje van Do :!:

12 aug 2008 19:54
Profiel Twitter 
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ze hebben toch iets gemeen... En dat is niet Yolanthe.... :roll: :wink:

Afbeelding

(Moest 'm even plaatsen...)

12 aug 2008 19:56
Profiel Twitter 
PorscheForum Rookie
944
Grou Friesland
Bericht ff een paar foto´s van zondag
nog een paar foto´s van zondag :D

Afbeelding

Afbeelding

mooi kabaal kwam er uit :D

Afbeelding

mooi kleurtje :mrgreen:

Afbeelding

mooi blokje :d

Afbeelding

nog 1

Afbeelding

:D te keap :D

Afbeelding

12 aug 2008 20:05
Profiel Facebook 
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Heeft niemand die onwijs mooie 356 B T5 Coupe in het zilvergrijs uit 1960 op de foto gezet :shock: :shock: :shock:

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

12 aug 2008 20:07
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Erick schreef:
Heeft niemand die onwijs mooie 356 B T5 Coupe in het zilvergrijs uit 1960 op de foto gezet :shock: :shock: :shock:

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:
Kenteken?

12 aug 2008 20:13
Profiel
PorscheForum Rookie
944
Grou Friesland
Bericht foto´s
Afbeelding

Afbeelding

12 aug 2008 20:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Erick, Waar stond die? Wat is het betreffende kenteken?
Heb aardig wat 356'jes op de foto staan..

12 aug 2008 21:10
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Nog wat fotos en een verslag.

http://www.autogespot.com/item/2156/verslag-porschemotion-2008/

12 aug 2008 21:30
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
manager PR & Online bij BOVAG
Bericht 
Do993tupperware schreef:
Helemaal correct stephan , mijn broertje rijdt er elke dag in , sterker nog het is zijn eigen en enige auto :lol:

die durft :lol: :lol: :lol:

12 aug 2008 21:45
Profiel
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Kenteken weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Stond bij de klassieke 911 en 912jes.

12 aug 2008 21:45
Profiel Twitter 
Lemmer (PF #48)
Bericht 
AL-25-07

12 aug 2008 21:55
Profiel Twitter 
foxtrot / oscar
Bericht 
paSCal schreef:
Erwin heeft als mooie geste een stuk terrein beschikbaar gesteld voor het PF, prachtig!

Sorry, maar het intrigeert me werkelijk geen drol of ik m'n auto tussen/bij andere PF-ers kan parkeren

Beetje triest als het grootse "spectakel" van je evenement de geparkeerde auto's van je bezoekers zijn :roll:

12 aug 2008 22:01
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Als je doel is om 1000+ Porsche's bij elkaar te halen, lijkt me dat inderdaad het grootste doel. Dat hij een stukje reserveert voor het PF, kwam meer omdat mensen daar nogal om riepen (misschien niet bewust, maar toch ;) )....

Gezien ik er niet geweest ben, kan ik niet oordelen of het "enige" doel inderdaad de auto's van de bezoekers zijn. Da's dan wel gelijk de reden dat ik niet meer naar Dinslaken afreis als het op een doordeweekse dag valt :cheesy:

12 aug 2008 22:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Bericht 
ik mocht door de paddock op, in plaats van de "Porsche" parkeerplaats, dus ik had een prima plek!!

Ik wil deze dan ook graag reserveren voor volgende keer... recht voor pitbox 20 geloof ik.
Nu ik terugkijk naar alle foto's... ik heb toch aardig wat bijzonders gezien! (het gaat allemaal zo snel he, je bent echt in zo'n roes die dag (oh nee, dat was het bier van de avond ervoor en de weinige slaap :wink: )

13 aug 2008 0:12
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Toen ik specifiek de Porscheforumplek vroeg werd mij vriendelijk verzocht rechtsaf te gaan, helemaal tot het einde 'en daar linksaf'.
Arie & Piet waren ergens anders gaan parkeren, dus ben ik dan maar naar daar verhuisd :lol:

Op zich dus langs deze kant geen reden tot klagen over die organisatie, al was op de plek weinig bijzonders te merken om aan te duiden dat je wel goed zat (als je de andere bekende forummers niet meetelt :mrgreen: )

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

13 aug 2008 4:10
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Ik heb eerst naar de Porscheforum pleintje gevraagd .... toen met dat niet wist, naar het pleintje dat voorbestemd was voor de NPC :roll:

Uiteindelijk stond ik hier :arrow:

Afbeelding

... volgens mij mooi centraal in het midden van alle pleintjes :wink: ... en NEE! 't is niet de GT3 ..

13 aug 2008 9:10
Profiel WWW Facebook 
ex RS4
Bericht 
T'is inderdaad geen GT3. Dat je dat niet ziet, Olaf... :roll:

Wanneer gaan je spiegels uit de menie :?: :wink:

13 aug 2008 10:03
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Erick schreef:
AL-25-07

Ik zal vanmiddag eens even kijken.

13 aug 2008 10:24
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Ik zie nogal wat vragen over auto's tijdens het vrij-rijden tijdens PorscheMotion. Kijk eens op www.racefotos.nl daar staan ruim 500 foto's van dit evenement. :shock:

Aanstaand weekend zijn we ook aanwezig op het nationaal Oldtimer Festival op Zandvoort.

13 aug 2008 12:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
tsja, velen weten de weg, velen nog niet...

tot zondag.

www.RacePhoto.nl

www.Autosport-evenementen.nl www.CanvasArtXL.nl

13 aug 2008 12:36
Profiel WWW
ex RS4
Bericht 
Erik van der Schaaff schreef:
Ik zie nogal wat vragen over auto's tijdens het vrij-rijden tijdens PorscheMotion. Kijk eens op www.racefotos.nl daar staan ruim 500 foto's van dit evenement. :shock:

Er zit een stukkende link in de site. Deze doet het wel. :wink:
http://www.racefotos.nl/event.php?jaar=2008&evid=311

13 aug 2008 12:51
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
's-Gravendeel
Bericht 
Er zijn gelukkig veel sites die foto's heeft gemaakt.
Om me even voortestellen, dit was ik

http://www.racephoto.nl/index.php?id=69 ... o%20Albums

groeten
Bjorn

13 aug 2008 16:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Linkje werkt alleen naar een overzicht van de albums.

13 aug 2008 16:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
drknauf schreef:
is gewoon een turbo hoor zit namelijk een schuifdak in,
gt2 met schuif bestaat niet volgens mij :wink:

kijk maar: Afbeelding deze bedoelde je toch?

of bedoelde je deze: Afbeelding

is volgens mij ook geen gt2 die heeft ook weer geen ruitenwisser achter namelijk 1 gt2 :wink:

drknauf; blijkt dus een 997 turbo te zijn met achteraf gemonteerde GT2 goodies. Dit is naar aller waarschijnlijkheid gedaan in Duitsland.Bij de weg; de huidige GT2 kan wel met schuifdak en achterruitwisser geleverd worden. Dit in tegenstelling tot de 996 GT2.
Vindt het alleen absoluut geen porrem..... :? :? , maar dat zijn mijn Two cents. Er zijn andere met dezelfde voornaam als ik , die daar anders over denken...(denk ik..)... 8) 8)

13 aug 2008 17:08
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Jongens, wat hoor ik een hoop negatieve verhalen over deze editie van Porsche motion. In mijn ogen compleet onterecht.
Ik heb mij namelijk super vermaakt; zelfs nog beter dan afgelopen jaar! Hier een klein verslag: foto's volgen later...

Mijn vriend kon niet mee naar Porsche motion; hij moest werken en vond het jammer zo de RS Spyder te moeten missen. Maar ja, er was niets aan te doen en dus ben ik rond half 9 in de ochtend zelf maar vertrokken vanuit Franeker. Het regende een klein beetje en de moed zonk mij in de schoenen toen ik Drachten voorbij was en de eerste borden zag richting Groningen. Het ging steeds harder regenen en ik had het wegdek haast voor mijzelf!
Toen ik uiteindelijk Groningen langs kwam werd ik eindelijk ingehaald door een andere Porsche, een Boxster om precies te zijn. De eigenaar gaf vriendelijk een seintje en ik besloot hem tot het circuit te volgen. Later bleek deze aardige heer lid te zijn van de 912 club die in Assen verzamelden bij het motel Valk. Hier heb ik nog even gezellig gekletst en rond 10 uur zijn we dan naar het circuit gereden.
Het moet er wel vreemd uitgezien hebben, een groene 924 tussen al die mooie 912,s!

Ik kwam zonder enig probleem het parkeerterrein op en zette de wagen naast een paar andere 924ers. Maar ik sprak geen eigenaars.
Totdat er een rode 944 S2 aan kwam rijden uit Berlijn. De wagen zag er ondanks de regen en de modderspatten bijzonder gaaf uit en ik sprak de eigenaar, die door zijn vrouw werd vergezeld, aan. Ook in Duitsland was er blijkbaar genoeg geadverteert op dit evenement want het was hun laatste weekend van de vakantie en ze wilden het eigenlijk niet missen de aparte sfeer van Assen te proeven.

Daarna ben ik over het parkeer terrein gaan slenteren met de Canon in de aanslag, hier en daar een fotootje maken, hier een praatje maken, maar er was bar weinig aan in dit weer.
Buiten een paar lui van het 924 forum en de 911stedenstand weinig forummers gezien en gesproken, wel even hand geschud met John maar die was erg druk in gesprek met iemand anders dus die wilde ik niet storen. Lydia heb ik kort gespot, volgens mij samen met Jurgen(?) bij de hamburgerstand, in de middag.

In de box van Jan de Boer was het een drukte van jewelste; iedereen vergaapte zich aan de bekende witte Carrera GT, de witte 996 GT2, de Transsyberia edities 2007/8 en een gloednieuwe 997 GT2. Deze laatst genoemde Porsche had hij cadeau gekregen van zijn oma in Duitsland... hoewel ik dat erg onwaarschijnlijk vond overkomen. Rijke oma dan ;)

Later die middag begon het gelukkig op te klaren en ging het fotograferen een stuk beter. (geen lelijke vlekken meer op de lens)
Er gingen meer wagens de baan op, waaronder ook Jan de Boer en de vader van Pascal Laan. Het deed me goed die twee weer te zien. Ze hadden het prima naar hun zin en de GT3 was nu grotendeels in orde.
Hun enigste ergernis was dat gemene ventje van de Pit Crew die de hele tijd met een zuur gezicht heen en weer beende, op zoek naar mensen die zich niet aan de regels hielden. Hij had de vader van Pascal ook al lastig gevallen en die was het ZO zat dat uiteindelijk de hoofd organisator erbij betrokken werd om dit probleem op te lossen. Het bleek dus dat de regels van het circuit waren aangescherpt en dat mensen zonder een bandje geen foto's meer mochten maken langs de baan en het doorkruisen van de pitlaan/boxen was ook niet meer toegestaan. Dit voorval deed me erg denken aan mijn laatste onaangename ervaring met zandvoort...

Om 10 voor 5 heb ik nog snel even een sticker gehaald en een bandje om toch nog mee te mogen rijden in de parade. Dit was voor mij de ultieme Porsche ervaring; met de eigen 924 lekker racen! Helaas kon ik maar twee rondjes draaien want mijn tank stond al in de reserve en ik haalde het na het evenement maar net tot aan de pomp!!!

Al met al vond ik het juist een erg leuke middag, op de terugweg nog genoeg Porsche's gezien, die me natuurlijk allemaal voorbij kwamen scheuren. (Voor een klassieker werd dit gedrag hem aardig fataal: hij werd aan de kant gehaald door twee motor agenten........zal wel een aardige bon geworden zijn :? )

Zo, dit was mijn verslag.
Ik ga nu weer lekker aan het werk, binnenkort meer!

14 aug 2008 12:52
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 589 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende