Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:41

Antwoord op onderwerp  [ 541 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
LCD / plasma TV's 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
John schreef:
Zelf ben ik me gisteren de vetvellen geschrokken voor een paar fatsoenlijke scartkabeltjes......waren € 79,= stuk (x3)......oeps moest wel heel errug thuis vertellen dat dat nodig was :lol:

Wel een mega verbetering tov de 10 euro kabeltjes.

Toch zonde van het geld. SCART = analoog :arrow: aansluiten via HDMI en je zult pas écht verbaasd zijn over de verbetering ;).

10 jun 2008 9:26
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
en toch behoorlijk verschil hoor........zeker van mijn digikastje (kabel) naar de tv......

hdmi heb ik wel op de tv...maar mijn randapparatuur nog niet.....wacht wel ff....ben nu zeer tevreden.

10 jun 2008 11:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Verstandig ;)... Nog wel een tipje: http://www.elektronica-online.nl/
Prima kabels (ook verschillende kwaliteiten) voor wel normale prijzen!

Mocht iemand trouwens een HDMI kabel met een gehoekte connector tegen komen, laat me het even weten, zou zeer welkom zijn!

(edit: zie dat ze ondertussen op de door mij aangeprezen bovenstaande site ook die hoek-connector hebben, dus ik zeg niets meer! :cheesy: )

Laatst bijgewerkt door Pascal op 10 jun 2008 13:07, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jun 2008 12:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Zo iets misschien ?

HDB Store

Afbeelding :salut:

10 jun 2008 12:37
Profiel
M140i
Bericht 
Ik heb inmiddels de Sony 40W4210 gekocht, dezelfde als Devils son :)

Ik heb nog een vraag over de kabelaansluiting. Als ik kabelsaansluiting via Ziggo wil, kan ik twee installatiepakketten kiezen, ééntje (nr. 2) heeft betrekking op HD televisie, zie hieronder. Nu heeft de Sony W4210 al een ingebouwde HD tuner (begrijp ik van Devils son), maar heb je dan alsnog de HD tuner van Ziggo nodig (nr. 2 hieronder, à 229,95)? :? De helpdesk van Ziggo kon geen garantie geven dat het werkt, en om HD televisie te ontvangen zou je dan dus alsnog installatiepakket nr. 2 moeten bestellen.

@Devils son, weet jij raad? Heb jij ook Ziggo?

Citaat:
1. Installatiepakket Digitale Televisie (inclusief standaard digitale ontvanger en het startpakket Digitale Televisie met de smartcard) + 2 maanden gratis Digitaal Totaal pakket (meer dan 120 extra televisie zenders) € 0,00 (normaal € 99,00)

2. Installatiepakket Digitale Televisie HD en startpakket Digitale Televisie € 229,95 (normaal € 328,95)

11 jun 2008 10:57
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Piet schreef:
Ik heb inmiddels de Sony 40W4210 gekocht, dezelfde als Devils son :)

Ik heb nog een vraag over de kabelaansluiting. Als ik kabelsaansluiting via Ziggo wil, kan ik twee installatiepakketten kiezen, ééntje (nr. 2) heeft betrekking op HD televisie, zie hieronder. Nu heeft de Sony W4210 al een ingebouwde HD tuner (begrijp ik van Devils son), maar heb je dan alsnog de HD tuner van Ziggo nodig (nr. 2 hieronder, à 229,95)? :? De helpdesk van Ziggo kon geen garantie geven dat het werkt, en om HD televisie te ontvangen zou je dan dus alsnog installatiepakket nr. 2 moeten bestellen.

@Devils son, weet jij raad? Heb jij ook Ziggo?

Ik heb ziggo/@home.

In beginsel is het startpakket van 29,95 (alleen smartcard voldoende). Alternatief is het pakket van 39,95 met SD decoder. Aangezien je een tweede smartcard kan bestellen zonder extra te betalen is dat m.i. een hele goede deal. Je kan die decoder dan gebruiken bij een tweede t.v.

Ikzelf heb het HD pakket genomen, voor 199,95 (bij Media Markt, want die hadden het pakket toevallig op voorraad, de pakketten zijn lastig te krijgen, zeker het SD pakket). De decoder staat momenteel bij een vriend die graag het EK in HD wil zien... Bij terugkomst gaat deze echter (als ik zit heb om de boel te installeren...) op de HDD recorder, zodat ik wat meer flexibiliteit heb met opnemen en kijken tegelijkertijd.

Maar, en dat is vooral jouw vraag, de W4210 heeft GEEN decoder nodig. Voldoende is de smartcard van Ziggo + alphacrypt insteekkaart (te verkrijgen bij www.cardwriter.nl).

De alphacrypt kost ook wel 110 euro, maar je hebt dan wel extra bediengemak.

11 jun 2008 12:22
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Hmmm, tweede smartcard zonder extra te betalen, goeie tip, kan ik boven ook eens kijken of ik daar digitale TV kan knutselen ;)

12 jun 2008 23:58
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
paSCal schreef:
Hmmm, tweede smartcard zonder extra te betalen, goeie tip, kan ik boven ook eens kijken of ik daar digitale TV kan knutselen ;)

Net gisteren ontdekt: met het overgaan van @home naar Ziggo is dit de eerste prijsverhoging: extra smartcards zijn niet meer gratis (10 euro per jaar, overkomelijk) EN je moet voor extra services dubbel betalen (wat ik een beetje belachelijk vind).

13 jun 2008 9:22
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
paSCal schreef:

bij de makro zo'n setje kopen.....plm 69 euri ook de afstandbediening werkt dan mee.

kan je je decoder (video ook) delen op een andere TV...

Geloof me ut werkt........beetje schuiven voor ontvangst.....

John

(niet zelf maar heb het goed werkend gezien).

13 jun 2008 11:59
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
John schreef:
paSCal schreef:
bij de makro zo'n setje kopen.....plm 69 euri ook de afstandbediening werkt dan mee.
kan je je decoder (video ook) delen op een andere TV...

Werkt niet, decoder zit in de TV :).... Maar komt goed ;)

14 jun 2008 19:13
Profiel Facebook 
M140i
Bericht 
De Sony 40W4210 staat inmiddels bij mij thuis. Ik wacht nog op de Ziggo aansluiting voor digitale televisie en HD pakket. Kan drie weken duren begrijp ik :(

Ik doe het dus nu met analoge TV signalen en heb nog nooit in mijn leven zo'n belabberd slecht televisiebeeld gezien. De TV staat dan in de "smart" beeldmodus. In deze smart modus waren sommige voetbalspelers vanavond slechts wat wazige vlekjes. En bij een speelfilm lijkt het bij hoofdbewegingen van de acteur in een "donkere" scene alsof hij een pruik op heeft die verschuift. Moet ik het er maar op houden dat analoge televisiesignalen totaal niet samengaan met een moderne 40 inch LCD televisie? :roll: Welke verbetering kan ik verwachten met digitale televisie?

18 jun 2008 1:41
Profiel
Bericht 
Piet schreef:
Welke verbetering kan ik verwachten met digitale televisie?

Goed beeld en als het om voetbal gaat (in HD dus) prachtig beeld.

Maarre... hadden ze bij de BCC geen ziggo-pakket liggen?

18 jun 2008 8:24
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Piet schreef:
en heb nog nooit in mijn leven zo'n belabberd slecht televisiebeeld gezien. ?

Hoe is je beeld met een DVDtje ????

18 jun 2008 10:50
Profiel
M140i
Bericht 
Devils son schreef:
Maarre... hadden ze bij de BCC geen ziggo-pakket liggen?

Nee, daar heb ik wel om gevraagd. Maar een abonnement kon niet ter plaatse geregeld worden.

18 jun 2008 10:58
Profiel
M140i
Bericht 
John schreef:
Piet schreef:
en heb nog nooit in mijn leven zo'n belabberd slecht televisiebeeld gezien. ?

Hoe is je beeld met een DVDtje ????

DVD heb ik niet. Heb ik ook nooit gehad en gaat er waarschijnlijk ook niet komen :wink:

18 jun 2008 11:00
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Tja, ik zou het kunnen plaatsen in "Internet & media" of in het EK-topic ..... maar het gaat eigenlijk over mooi beeld in HD

www.beautifulperformance.com

..... en hoort dus thuis in dit topic. Toch? :^:

18 jun 2008 15:25
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
leuk filmpje Eric.... :lol:

Kan in vele topics staan, maar hier zitten de liefhebbers :lol: :lol:

18 jun 2008 15:36
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Piet schreef:
DVD heb ik niet. Heb ik ook nooit gehad en gaat er waarschijnlijk ook niet komen :wink:

hebbie nog Betamax :lol: :lol:

zonder dollen.....dus puur voor TV gebruik......ff wachten dus op Ziggo

18 jun 2008 15:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Haha, dit is inderdaad wel een redelijk uniek reclame filmpje :lol:

18 jun 2008 15:48
Profiel
M140i
Bericht 
Ik heb inmiddels een Samsung HD-ontvanger van Ziggo ontvangen. Kost me 200 euro. En wat lees ik op de doos? "Maak van uw HD Ready TV een Full HD" of iets dergelijks :? Maar mijn Sony 40W4210 ís al een Full HD TV... :roll: Er staat op de Samsung doos ook dat deze HD Tuner geschikt is voor 1080i beelden. Kan ik mijn Sony televisie dan wel ten volle benutten? Is immers geschikt voor 1080p. Of maakt het allemaal niet veel uit?

Op wikipedia las ik nog dit:

Citaat:
1080i is directly compatible with CRT-based HDTV sets. 1080i is compatible with newer 720p- and 1080p-based televisions but must be deinterlaced first in order to be displayed on those sets.

Moet ik hier nog wat mee? Moet ik mijn Samsung HD-ontvanger weer inleveren voor een andere, meer geavanceerde die ook 1080p beelden doorgeeft?

26 jun 2008 10:58
Profiel
Bericht 
Piet schreef:

Moet ik hier nog wat mee? Moet ik mijn Samsung HD-ontvanger weer inleveren voor een andere, meer geavanceerde die ook 1080p beelden doorgeeft?

Maak je geen zorgen. Er wordt helemaal geen 1080p uitgezonden, omdat dat veel te veel bandbreedte kost.

Met 720p en 1080i ziet het beeld er prachtig uit. Geniet ervan. :wink:

(natuurlijk is 1080p nog wat scherper, daarvoor heb je blu-ray)

26 jun 2008 17:30
Profiel
M140i
Bericht 
Dank voor de geruststelling Devils son! Ik heb nu alles geinstalleerd. Inderdaad een prima beeld! Alleen heb ik nog geen geluid bij HDTV van Discovery, moet ik nog even uitvinden :D

27 jun 2008 2:32
Profiel
PorscheForum Rakker
N-H
Bericht 
Nou ik heb me ook in de plasma hype gestort!

Ik heb momenteel in m'n appartement een Philips 27" LCD die al iets van 6 jaar z'n best heeft gedaan (niets mis mee, gaat nu naar de kamer)
Met de aankoop van m'n nieuwe woning wou ik wel iets anders. Ik heb dus gekozen voor een 50" Plasma van Philips voorzien van Ambilight.(kijk afstand 6mtr)
Ik heb een voorzetwand gemaakt en de Philips weggewerkt in een koof, deze zal dus verlicht worden door de tv.
verder is mijn audio van Harman Kardon, zuilen van B&W en de surround set van Kef.
ben momenteel druk bezig met de verbouwing en wou jullie deze mijlpaal (voor mij dan) niet onthouden.

Foto's zijn niet al te best maar zullen spoedig volgen als alles er staat.

Afbeelding Afbeelding

18 aug 2008 15:36
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
'n Mooie combinatie hoor.

18 aug 2008 15:40
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
N-H
Bericht 
thx het heeft me erg veel voorbereiding gekost om tot dit resultaat te komen dus ik ben er wel een beetje trots op.

18 aug 2008 15:43
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 541 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende