Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:44

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 570 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Volgende
Nordschleife 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
Ja... moet ook afhaken :cry: :cry: :cry: wegens onverwachte drukte en ziekte op het werk.

Grtz. Boxi

18 aug 2008 10:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Voor degenen die toch gaan: Veel plezier!

18 aug 2008 10:53
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Mannen, hoe is 't geweest?

18 aug 2008 20:28
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)
Den Haag
Bericht 
En ? Hoe was het ? Droog of nat, lekker of ... ?

18 aug 2008 22:18
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ben nu toch al een paar uurtjes benieuwd en bezorgd met dat natte weer. Hadden toch allang terug moeten zijn?

Hoop straks te lezen dat ze een geweldige dag hebben gehad, plus foto's.

18 aug 2008 22:30
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
Bericht 
Geweldig leuke dag gehad. 1e half uur, en laatste uur terug naar huis regen. Voor de rest heerlijk weer om te rijden. Heenreis was leuk, in een treintje met snelheden van 240, rijden op de Nordschleife was ook weer fantastisch.

Eerste rondje nog een beetje lastig, een rondje van Mich gezien hoe het kan (nog bedankt Mich, je rijdt mooie lijnen en trapt stoer door!), daarna zelf nog eens gegaan. Was toen al stukken beter.

Helaas, helaas ook weer ellende op de ring. Om 4 uur was de baan idd dicht, een focus ST vet in de vangrail zien hangen, met een gewonde (bewusteloos?) naast de auto, zag er niet goed uit.

Zelf echter geen enkele keer t idee gehad in gevaar te zijn geweest, enkel de snelheden gereden waar ik mezelf comfortabel bij voel.

Echt een mooie dag gehad en gezellig bijgekeuveld met wat forummers.
Zet nog wel wat foto's / filmpje op de site!

18 aug 2008 22:32
Profiel
Westervoort
Bericht 
Mooi!

18 aug 2008 22:37
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ik heb hier in Westervoort bijna de hele dag regen gehad...daarom mijn keus. Had de dag ervoor al genoeg kilometers in de regen gereden.

Maar daarom vind ik het niet minder fijn voor hun dat ze droog weer hebben gehad! Liever zo, dan dat ik gelijk had hoor :wink:

Ik geef zélf niet graag veel gas als het vochtig is, ben daar een beetje huiverig voor. In een minder krachige auto heb ik daar minder problemen mee.

Maarre...foto's! :wink:

18 aug 2008 23:56
Profiel
Bericht 
Zooooo terug uit de "Grune Holle" sjonge perfecte dag gehad , vanaf nijmegen begon de zon al door te breken en de rest van de dag is het zo gebleven, sjeemig dikke pret gehad daar, en geen druppel regen!!!!!!! jurgen jurgen je hebt wat gemist!!!! ... Gert,Herman en Sebastiaan hebben de rondjes gereden, Gert is doorgereden tot op t blok , en Sebas tot op het canvas!!!! Bij deze hartelijk dank voor de meegereden rondes , het was werkelijk TOP!!! Zal morgen een stel foto's hier neer gevoelige IMS Lager , ben er aardig doorheen , A73 afgezet :twisted: naar huis dus 30 km om via Eindhoven!

Have a good Nite!! Wel jammer dat het zo regende op de schleife!!! :roll: :wink: 8)

19 aug 2008 0:27
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jurgen schreef:
Ben nu toch al een paar uurtjes benieuwd en bezorgd met dat natte weer. Hadden toch allang terug moeten zijn?

Hoop straks te lezen dat ze een geweldige dag hebben gehad, plus foto's.

Wij komen nu net pas terug! Tja dat heb je met al die regen! :cry: Nee, echt niet hoor, het is de hele dag droog geweest! Ik had beter zonnebrandcreme dan een paraplu mee kunnen nemen. :wink:

Verder inderdaad een geweldige dag geweest, erg gezellig met de forummers die (wel) zijn gekomen!

19 aug 2008 0:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
zuugnap schreef:
... Gert,Herman en Sebastiaan hebben de rondjes gereden...

Gert, Herman, Bastiaan en Mich! 8)

19 aug 2008 0:32
Profiel
Bericht 
Ojaa tuurlijk :oops: mja die kwamen we iets later tegen , ook zeer aangename kennismaking!!!

19 aug 2008 0:40
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Nou dat was jammer van de regen... heb toch zeker wel een paar druppels gehad op de terugweg.
Vandaag was top, kleine groep maar heel erg gezellig en bovendien perfect weer!
Leuke rit naar de ring (sorry dat Bastiaan en ik wat laat waren)
Na een korte lunch de baan op.
Eerst 2 rondjes om te wennen en daarna lekker knallen.
Baan is dicht gegaan vanwege een ernstig ongeval, later waren er zelfs op meerdere plekken auto's die de vangrail even getest hadden.
Nog wat bekenden gezien en gesproken: Allard Kalf op mountainbike, en Tim/Tom Coronel in een hele vette Viper.
Grote lol gehad met Zuug de meegereden is (vrees dat er nog wel een filmpje gaat verschijnen)
Bastiaan zijn cup's tot het canvas doorgesleten en bij mij de remblokken compleet er doorheen.
Nog lekker wezen eten in Adenau en toen weer terug naar NL.
Echt een hele toffe dag was het, iedereen bedankt!!
:drive:

19 aug 2008 0:40
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
Leuk om te lezen dat het zo'n mooie dag was. Zuug zal straks wel met het filmpje komen... :wink:

19 aug 2008 1:26
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
het was inderdaad een leuk namiddagje gister aan de ring...aangenaam kennismaken met een paar medeforummers, de humor was duidelijk aanwezig.

Ondanks de doordeweekse dag toch enorm veel volk op de Ring. Met een baansluiting (tjonge dat ongeval was vrij serieus, Herman en ik hebben de jonge man zien liggen) tot gevolg en ettelijke "cautions" verspreid over het circuit. M'n laatste rondje met Yellowbird was de pret er door deze omstandigheden gewoon vanaf...'k ga meestal zelf op zondag naar de Ring, en zelfs dan heb ik zelden zoveel incidenten meegemaakt.

Desalniettemin ook een paar "verkeersvrije" rondjes gehad en die zijn heerlijk. Ook de laps als passagier bij Herman en Yellowbird waren super...waarvoor dank...mooi om te ervaren wat voor super-auto die 968CS wel is!!...Herman, koester je RS'je maar...nog een 40k km op de klok!!! :shock:

Gert, prima initiatief dit dagje...ik zou zeggen, op naar een volgend 8) :wink:

19 aug 2008 9:30
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Toch weer naar om te horen dat er wel het een en ander aan elende is gebeurd. :(

Maar ontzettend goed om te horen dat jullie een hele mooie dag hebben gehad. Net zoals Zuugnap heeft gedaan is natuurlijk ook een idee. Om er eens heen te tuffen als jullie het canvas er af rijden... Eerst eens ervaren van de bijrijdersstoel hoe het is om daar te rijden. (Wat over het algemeen veel enger is als zelf rijden heb ik op Zandvoort ervaren)...

Anyway, wat voor mezelf betreft lijkt het me een hele ervaring om daar te gaan rijden alleen ben ik (nog) te angstig voor schade aan mijn gekoesterde bolide. :?

At ZUUG: Had jezelf niet de behoefte om toch zelf ook te gaan rijden ???

Laatst bijgewerkt door yohanv op 19 aug 2008 9:58, in totaal 1 keer bewerkt.

19 aug 2008 9:44
Profiel
Bericht 
Je bedoelde waarschijnlijk de bijrijdersstoel :wink:
Nahh, die Zuug kan niks, tijdens het meerijden kan ie niet eens een geheugenmodule van zijn camera wisselen :mrgreen:

19 aug 2008 9:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Gert schreef:
Je bedoelde waarschijnlijk de bijrijdersstoel :wink:
:

:oops: ....

Had Zuug zulke trillende handjes om naast je te zitten :mrgreen:

19 aug 2008 10:02
Profiel
Bericht 
Hij mistte een beetje de coördinatie tussen zijn linker en rechter hand :lol:

19 aug 2008 10:07
Profiel WWW Facebook 
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
beetje een tutje is het zeg maar :shock: :mrgreen: :wink: zuuggieeeeee :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

19 aug 2008 10:20
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
dit zie je wel vaker dat als er een sterke persoonlijkheid aanwezig is dat hij dan wordt neergesabelt met "watjesgedrag" 8) :wink: :wink:

Het was voor mij de inzet om eens te proeven wat het is om daar rond te banjeren , met een unieke ervaring zijn mn maatje en ik huiswaards gereden . Nogmaals het was een perfecte dag en met grote dank aan Sebas en Gert ... vond het een prachtige ervaring!!!

Of dit voor mij is weggelegd dit scheuren valt nog te bezien! tja sommige dingen hebben hun lichamelijke beperkingen helaas!

ga zo nog even een impressie plaatsen en moet even kijken hoe ik dat ritje met gert van 900 MB kan compressen. Was een zeer humorvolle rit!!! sorry gert zal volgende keer wat spaarzamer zijn met mn spraakwater :shock: :D

19 aug 2008 11:01
Bericht 
Hoezo, ik merkte bijna niet dat er iemand naast me zat.. :lol:
Geen blijvend letsel van de strakke gordels overgehouden? :mrgreen:

19 aug 2008 11:16
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
met piepstemmetje "Neh hoor" :lol:

OK hier kleine impressie

Afbeelding Afbeelding

Grabbed van Avi ... Mr Coronel in black stallion!!! 7m.19 was t?? :arrow: en de Yellow Bird entering the arena!!! 8)

19 aug 2008 11:28
Bericht 
Afbeelding Afbeelding

Silver Bird ready 4 take off!!!! :arrow: Turbooowww??? whoeiiii 8)

19 aug 2008 11:30
Bericht 
Afbeelding Afbeelding

Red Devil!!!! .............. :arrow: Twee-eitje :D

19 aug 2008 11:33
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 570 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Volgende