Auteur |
Bericht |
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Doe mij een broodje Gyros dan
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
25 jul 2008 1:33 |
|
|
zuugnap
|
op alleen nog broodjes kroket hadden ze
|
25 jul 2008 2:18 |
|
|
MetalGreen911SC
Boxster 3.2S
|
Hmm dan ga ik maar verder met m'n toastjes pittige kip kerry en glaasje Rose.
|
25 jul 2008 2:43 |
|
|
zuugnap
|
haha gek .... ik ga slape truste voor zo jij .... enne niet boere in t bedje he!
trouwens zit net in je album te loeren kom je met die groene of de blauwe (luxe probleem
Laatst bijgewerkt door zuugnap op 25 jul 2008 2:48, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 jul 2008 2:44 |
|
|
MetalGreen911SC
Boxster 3.2S
|
LOL
Truste
|
25 jul 2008 2:47 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Uiteraard Courvoisier Lydia
Ik heb niet echt vast geslapen. Dan maar gelijk opgestaan en om frieten gereden.
Met 3 kaaskroketten, "chix fingers" (van die gepaneerde kippestokjes...) en stoofvleessaus voor de frieten.
Er zijn nadat ik aflogde nog 55 berichten bijgekomen, die ga ik tijdens het eten doornemen en dan....weer slapen
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
25 jul 2008 3:38 |
|
|
MetalGreen911SC
Boxster 3.2S
|
Truste dan... Wordt veel gesnackt hier s'nachts
|
25 jul 2008 4:28 |
|
|
torig
|
's Nachts, 's nachts...
Heb de hele dag liggen slapen, goed uitziekend, maar dus niks gegeten hé
Allez, nu nog nen cordon bleu binnenspelen, sigje roken én dan nog wat slaap gaan bijtanken om "morgen" Freude Am Fahren te gaan hebben.
Slaap ze!
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
25 jul 2008 4:51 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Ook goedemorgen... nachtbrakers . Hier opnieuw een zomers dagje, al zie ik vanuit het oosten nu al een flink wolkenfront, zoals voorspeld.. Maar de zon houdt dat pak wolken vandaag vast tegen; na gisteren accepteren we die grijzige lucht niet toch!?
Zal de koffie even opzetten voor de andere cafégangers hier . Werk ze allen en voor straks een fijn weekend!
|
25 jul 2008 7:03 |
|
|
torig
|
Ha, heerlijke koffie bij het opstaan. Der gaat niks boven
Aan allen een fijne werkdag gewenst. Wij gaan Ringen vandaag
|
25 jul 2008 7:21 |
|
|
HV
|
Hey Torig, wel paar bakkies extra drinken dan he, na zo'n nachtje .
|
25 jul 2008 7:22 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en bedankt voor de koffie, smaakt lekker.
Hier prachtige blauwe lucht.
|
25 jul 2008 7:25 |
|
|
torig
|
HV, dat is gewoon het positief kantje aan een slaapstoornis die ik bezit.
Om toe te lichten: het probleem is jaren geleden (~10) begonnen, maar toen was het énorm vervelend. Ik oversliep me constant, en was met geen stokken wakker te krijgen.
Op de "piek" van de "stoornis" heb ik eens meegemaakt dat ik op vrijdag ging slapen en op maandagochtend wakker werd. Te laat voor het werk, op de koop toe
Doorgaans was het "maar" 12-18u dat ik sliep.
Heb dan eens wat slaaponderzoeken gedaan: er werd 0 REMslaap opgetekend. Dat is de fase waarin je écht tot rust komt en krachten opdoet (diepe slaap).
Nu heb ik hier *bijna* geen last meer van. Het komt nog maar zelden voor dat ik niet wakker word (door een alarm of andere personen of ... ), maar ik mag niet overdrijven. Als ik een paar nachten na elkaar te weinig slaap krijg, dan hang ik in't weekend er gegarandeerd aan: quasi ganse dag slapen.
Hét 'leuke' aspect is dat ik dan weer een compleet slapeloze nacht kan hebben en nog even fris zijn als ervoor. Meestal zie je dat dan niet aan me (ofte: ik zie der altijd even belabberd uit )
Dus dat ik nu maar luttele uurtjes geslapen heb, voel ik niet eens
Morgen zal het wat anders zijn
PS1: De stoornis is nooit "geïdentificeerd". Er is geen verklaring voor, noch voor het zichzelf 'oplossen' van de situatie.
PS2: Misschien ben ik toch gedeeltelijk alien/cyborg/whatever
|
25 jul 2008 7:32 |
|
|
HV
|
nooit eerder gehoord Torig, lijkt me soms inderdaad ook heel vervelend. Nou, neem jezelf maar een klein beetje in acht vandaag dan, dan ben je het weekend ook nog een beetje fris!
|
25 jul 2008 7:36 |
|
|
torig
|
Is een kwestie van discipline hebben, en regelmaat inbouwen in je slaappatroon.
2 zaken waar ik het wel lastig mee heb
Ga ik zeker doen HV! Geniet van je dag!
|
25 jul 2008 7:39 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen allemaal,
Volgens mij gaat het een mooie dag worden, dus iedereen veel plezier. Voor wie er vrij is en de beschikking heeft over een P (sorry lydia) veel rijplezier en geniet van de terrasjes.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
25 jul 2008 8:19 |
|
|
zuugnap
|
Morgen ieder1 .... @ torig 1 stoornis weten we zeker.... we hangen op dit forum
|
25 jul 2008 8:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Over slapen gesproken , onze zoon kwam gisteren terug uit Kos om c.a. 16.00 uur en ging op de bank liggen en slaapt nog
Denk aan tropendagen daar, stappen stappen en nog eens stappen
Maar goed het is hier werkelijk prachtig weer en sta in dubio om naar een hondenfokker te gaan in Laren bij Lochem.
Natuurlijk met de 911, eens kijken of zij een leuke pub hebben
Werk of ontspan ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
25 jul 2008 9:15 |
|
|
zuugnap
|
welk soort?
|
25 jul 2008 9:34 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Durf het niet te zeggen , maar wel helemaal zwart
Koningspoedel
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
25 jul 2008 9:37 |
|
|
zuugnap
|
poedel???? hmm ok
|
25 jul 2008 9:43 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Hier ook en stralend blauwe lucht. Even een dagje niets doen en relaxen op het strand. Beetje lezen en jaaaaaaa, ook slapen, dus.
Fijne dag, allemaal!
|
25 jul 2008 10:14 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
25 jul 2008 15:25 |
|
|
zuugnap
|
sommigen zijn best wel ehhh ........ roze
|
25 jul 2008 15:33 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Haal hem op, het is al de derde
|
25 jul 2008 15:35 |
|
|