Auteur |
Bericht |
LeoH
Amsterdam
|
Deelnemertje Vet Cool Man rit 2008 overleden
mod by horn - afgesplitst uit het Vet Cool Man topic, omdat het zo wellicht meer aandacht krijgt.
Triest nieuws....waarschijnlijk hebben alle deelnemers aan VCM dit net via email ontvangen :
| | | | Citaat: Beste Porsche liefhebber,
Gisteren bereikte ons het trieste bericht dat Mike Homan, een van de deelnemers vanuit Amsterdam aan de tourrit van dit jaar, even daarvoor was overleden. Aanstaande vrijdag zal, rond half 4, de uitvaart plaatsvinden vanuit Schagen.
Zijn moeder belde ons met het verzoek om mee te werken aan de laatste wens van hem en zijn familie, namelijk een ronkende stoet Porsches tijdens de uitvaart. De buurman van de familie (Huib) heeft de organisatie van de uitvaart in handen. Zijn telefoonnummer is: ..... Wij als organisatie beschikken niet over voldoende Porsches om deze wens in vervulling te laten gaan. Daarom willen we jullie vragen of jullie aan de wens van de familie gehoor kunnen geven. Uiteraard snappen we dat er niet door iedereen gehoor gegeven kan worden aan deze wens op zo´n korte termijn, maar we hopen toch dat er voldoende mensen zijn die voor een mooi afscheid van Mike kunnen zorgen. Uiteraard zijn bevriende Porsche liefhebbers hierbij ook van harte welkom. Vermoedelijk zullen jullie de stoet leiden.
Zodra alles vastligt ontvangen jullie van ons de precieze informatie. Wij zijn als organisatie zeer geschokt, maar blij dat we iets voor de familie kunnen betekenen in deze uitermate moeilijke situatie.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Namens de stichting “Geluk en Vrijheid”,
Marijn Verhoef & Aris Prins | | | | |
N.B. mobiele Tel-nrs tbv contact weggehaald ivm privacy. Voor wie contact wil, en wil deelnemen : Mail aan HUIB : Huibgribnau-AT-quicknet -DOT- nlFamilie Homan, sterkte gewenst bij dit vreselijke verlies. In schril contrast met de momenten van puur geluk in Lelystad.
Laatst bijgewerkt door LeoH op 19 aug 2008 15:27, in totaal 2 keer bewerkt.
|
19 aug 2008 12:31 |
|
|
horn
PF #57
|
Familie Homan, gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik heb nu nog geen zicht of ik het red vrijdag. Indien mogelijk ben ik erbij.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 aug 2008 12:40 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Heel triest om te lezen en inderdaad een enorm contrast met de prachtige dag in Lelystad.
Ik wens de familie Homan heel veel sterkte toe met dit enorme verlies.
Eén dezer dagen heb ik zicht op het feit of ik er bij kan zijn.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
19 aug 2008 12:55 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Heel triest. Mijn oprechte deelneming.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
19 aug 2008 13:34 |
|
|
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
Inderdaad triest, ook mijn deelneming.
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
19 aug 2008 14:01 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Poeh, wat heftig, als vader lopen je de rillingen over je rug. Gecondoleerd aan de familie, en veel sterkte.
|
19 aug 2008 14:12 |
|
|
zuugnap
|
oprechte deelneming, verdient zo'n mannetje toch niet!
|
19 aug 2008 15:06 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
gecondoleerd en heel veel sterkte.
|
19 aug 2008 20:25 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
mijn oprechte deelneming en veel sterkte
|
19 aug 2008 20:27 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
idem. Ieder jaar een mooi en dankbaar event om aan mee te doen, maar zo'n bericht geeft wel de harde realiteit weer en de reden waarom VCM zo belangrijk is.
Hoewel Schagen niet om de hoek is, kijk ik of ik vrijdag de tijd vrij kan maken om deze kleine man de laatste eer te bewijzen.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 aug 2008 20:31 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Brrr. Wat een bericht, zag net ook de mail van de organisatie. Oprechte deelneming en veel sterkte voor de familie.
Kan helaas niet, maar respect voor de Porschisten die gaan.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 aug 2008 21:13 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Oprechte deelneming en veel sterkte voor de familie
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
19 aug 2008 21:19 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
heel veel sterkte voor familie en vrienden .
Eric &Hillie
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
19 aug 2008 21:44 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Woorden schieten te kort. Gecondoleerd familie en vrienden en heel veel sterkte.
Robin & Monique Groenendijk
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
19 aug 2008 21:56 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Schagen is voor mij wel om de hoek.Zo'n laatste wens is het minste wat we kunnen doen.Ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
19 aug 2008 23:02 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Mijn oprechte deelneming.
Een kind verliezen is het ergste dat een ouder kan overkomen.
Aan alle familie en vrienden, sterkte bij het verwerken van dit verlies.
Bert
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
19 aug 2008 23:34 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Innige deelneming vanuit Engeland.
Verschrikkelijk nieuws
Bert
|
20 aug 2008 1:17 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Innige deelneming bij dit verlies.
Helaas kan ik er vrijdag niet bij zijn, maar er zal wel iemand zijn P in mijn plaats ter laatste eerbetoon laten ronken!
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
20 aug 2008 2:10 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
UP..... Kom op mensen, gaan....! hoe meer hoe beter ...
|
20 aug 2008 13:17 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Helaas ben ik zaterdag pas weer in den lande
... mijn oprechte deelneming voor de nabestaanden ...
|
20 aug 2008 13:31 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Wat triest om dit te lezen. Hopelijk kunnen er veel mensen bij zijn, zelf kan ik helaas niet.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
20 aug 2008 13:41 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Niet best jongens, als ouder weet je niet wat je leest.
Ouders in ieder geval heel veel sterkte met het verlies.
Zal kijken wat ik kan doen.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 aug 2008 13:48 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Een heel erg triest bericht. Ik ben er in ieder geval bij om hem de laatste eer te bewijzen.
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
20 aug 2008 17:31 |
|
|
HennieC2Targa
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2
Ex.Boxster S Zwart
Porsche Macan Wit.Culemborg
|
Tja, bij al dat medeleven kan ik me alleen aansluiten
I`l be there!
_________________________________________ Live and let Live
|
20 aug 2008 18:42 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Sterkte bij het dragen van het verlies.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
20 aug 2008 19:25 |
|
|