Ok hier gaan we
John and Jane are an older couple that have been married for years.
Each night -and much to Jane's aggravation- John sits down in the couch and drinks vodka.
One evening she cannot hold back anymore and laments "Oh John, why do you always have to drink vodka??!"
Without skipping a beat, John replies "Jane, I drink vodka because it is a liquid. If it were a solid, I would gnaw it"
:mrgreen
Wat is een neger die piano speelt? Een pianist
John, Jack en Joe zijn 3 stoere cowboys die te paard op weg zijn naar een stadje in de far west.
John vraagt aan Jack: Jack, hoeveel is 2 maal 3?
Jack antwoord: John, dat is simpel. Het antwoord is 6.
Daarop schiet John Jack morsdood. Joe vraagt aan John: John, waarom schoot je Jack nou dood????
"Nou Joe, hij wist teveel"
De volgende vertel ik al te pas en te onpas sinds mijn 14 of zo, maar hij blijft SUPER
Mevrouw konijn is op weg naar konijntjesland, maar zoals menig vrouw al eens placht te overkomen, is ze al gauw de weg helemaal kwijt.
Na wat aarzelen gaat ze op een bruin konijntje af. "Meneer konijn, kan u mij de weg wijzen naar konijntjesland aub?"
"Eerst *chak chak* (klak met je tong, wieg met je heupen), dan zeg ik het u".
Ze besluit hier niet op in te gaan en vertrekt verontwaardigd. Na enkele uren is ze nog steeds niet zeker van de weg. Mevrouw konijn besluit navraag te doen bij een blauw konijn.
"Meneer konijn, kan u mij de weg wijzen naar konijntjesland aub?"
Uiteindelijk stemt ze hiermee in, en na wat rollebollen is ze eindelijk terug op het juiste pad. Maar niet voor lang. Moedeloos ondervraagt ze een zwart konijn.
"Meneer konijn, kan u mij de weg wijzen naar konijntjesland aub?"
Ook deze keer stemt mevrouw konijn ermee in.
(ga het wat inkorten...). Dit herhaalt zich nog met een groen konijn, een paars konijn, een grijs konijn en een wit konijn
Na ettelijke weken (
) rondzwerven komt ze uiteindelijk aan in het walhalla - konijntjesland genaamd.
Blijkt dat ze zwanger is!!!!!
De vraag is nu: welk kleur gaat het babykonijntje hebben?
Nu we toch in de konijntjessfeer zitten....
Een vrolijk konijntje huppelt door het bos. Op zijn weg komt hij een olifant tegen. "Zoooo meneer olifant, waar gaat dat naartoe?" "Gewoon, wat gaan drinken en dan lekker in de zon wat chillen".
"Neeeee niet doen!! Je zou beter met me door het bos gaan huppelen, dat is véééél beter voor je."
De olifant laat zich ompraten en besluit het konijn dan maar te volgen.
Na een paar uur komen ze een zebra tegen. Lang verhaal kort: ook deze wordt overhaald om vrolijk door het bos te kuieren.
En ze maken plezier, ze lachen, ze babbelen en vooral: ze huppelen vrolijk door het bos.
Uiteindelijk komen ze een leeuw tegen, maar nog voor het konijn zijn begroeting kan uitspreken springt de leeuw op het konijn en scheurt hem aan flarden.
Geschokt en verontwaardigd roepen zowel de olifant als de zebra uit "hé man, doe even normaal!!! Waarvoor was dat nu weer nodig?"
Kribbig antwoord de leeuw: "die verrek wist dat nadat hij mij 6u doelloos had doen rondhuppelen omdat hij op XTC zat dat hij beter niet in mijn buurt kwam"
(ok, deze is flauw, maar kwam in me op door de voorgaande
)
Racer-humor (voor op een circuitdag).
Als je toevallig zegt dat je naar het toilet moet en iemand -liefst een kameraad
- zegt "ha ik moet ook net en loop wel even mee", zeg jij zéér bijdehand: "ga maar alvast. Ik haal je zoals steeds wel in"