Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 17:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10342 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 414  Volgende
Chatbox: Mogguh Mauk! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Moge allen,

zag ineens dat het 09.11u was, moest dus even inloggen :wink: . Hier beetje benauwd hoor, wordt 32 graden vandaag.
Werk ze allemaal, en diegenen zonder airco, veel sterkte met het klamme warme weer!

28 jul 2008 9:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
G 'morgen allemaal,

Als het echt zulk mooi weer wordt vanmiddag neem ik lekker een paar uurtjes vrij. Even wat slaaptekort inhalen in de hangmat of zo.

Even nieuwe koffie halen voor m'n collega's (kan ik makkelijk aanbieden want ik zit nu even een uurtje alleen op de kamer).

28 jul 2008 9:19
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen!

Vanmorgen al lekker vroeg met Rakker gaan wandelen. Voor het eerst weer eens een groter stuk, dat redt hij nu weer.

Super Hans, dat je blij bent met Sjors. Ik ben nooit een hondenmens geweest. Tot de meiden er heel erg graag ééntje wilden. En een shih-zu is zo'n lief hondenras. Ik vind het heerlijk om 's avonds voor het slapen gaan nog een stuk te wandelen.

We hadden voor vandaag een stranddag in de planning. Het is wel erg warm, maar er schijnt geen zon!

Fijne dag, allemaal!

28 jul 2008 9:44
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Moggûh, de koffie smaakt best Wim. Op dit moment regent het nog hier, maar het zou vanmiddag warm en droog moeten worden.

28 jul 2008 10:06
Profiel WWW
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Moge allen, een kop verse thee en zo maar eens aan het gebak.

28 jul 2008 10:59
Profiel
Bericht 
:shock: het café nog open, doe mijn dan maar een palmke op het terras, kan ik gelijk lekker een sigaartje opsteken.

28 jul 2008 16:07
Bericht 
Gisteren was het hier ook erg zonnig en warm. De hele dag een beetje rond gehangen in de hangmat in de tuin. 's Avonds lekker de barbeque aan. Had gisteren niet eens puf om naar het strand te gaan.

@ Marcel: verbranden doe ik gelukkig niet zo gauw! :wink:

28 jul 2008 16:26
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Morge Maukers,

Zal maar snel een bakkie zetten, ook maar thee :?:
Hebben jullie ook zo plakkerig geslapen, pffff wat was het warm zeg :!:
De zaak gaat met een halve bezetting toch maar door en misschien zal ik straks ook maar even gaan trucken :lol:
Zo ruik in verse broodjes :!: , van wie zijn die :?:

Geniet van de dag of "carpe diem"

29 jul 2008 7:49
Profiel
Bericht 
Moguhh allen, was inderdaad warm deze nacht, maar we hebben lekker airco op de slaapkamers :mrgreen:
Dus heerlijk fris en uitgeslapen. :wink:
Doe mij maar een bakkie Hans als je er toch al bent. 8)

29 jul 2008 7:57
Bericht 
Selamat pagi, Mannen!

Lekker Hans en Wim, thee en warme broodjes. Ik slaap op de zuidzijde, dus het was warm in mijn slaapkamer! Maar ben wel weer redelijk fris opgestaan. Een koele douche doet goed! Eens kijken wat de meiden vandaag willen gaan doen.

Fijne dag, allemaal!

29 jul 2008 8:26
Haarlem e/o
Bericht 
Koele kikker hoor die Wim :!:

Airco in zijn slaapkamer, is dat wat Wim :?:

Heb hem wel op kantoor, maar wacht meest tot het echt nodig is :oops:

29 jul 2008 8:33
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal.

Was inderdaad vies warm vannacht en heb in m'n slaap m'n dekbed van me af gegooid --> spierpijn in de rug dus :(

Ach, even rustig aan doen vandaag en als ik vanmiddag thuis kom kan ik hopelijk even in het hangmatje met een boek erbij.

29 jul 2008 8:38
Profiel
Bericht 
molen934 schreef:
Airco in zijn slaapkamer, is dat wat Wim :?:

Wil dat echt niet meer missen, staat afgesteld op 20 gr, en slaat 's avonds om 21.30 pas aan, dus als we gaan slapen zijn de kamers lekker 8).

29 jul 2008 8:44
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Mogguh!!

Eerst gisteren maar eens flink in het zweet gejaagd op de fiets, vervolgens nog even met de honden rond en daarna heerlijk geslapen. Lekker warm onder het platte dak; hou ik wel van. Heb al de nodige bakkies op maar doe me er toch maar eentje extra.

29 jul 2008 8:46
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Moggûh, de koffie smaakt best. Vannacht inderdaad warm, ik heb niet de luxe van een airco maar moet het met een plafondventilator doen. Eigenlijk was het wel een mooi temperatuurtje om rondjes op de rotonde te rijden met de airco aan.

29 jul 2008 10:17
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Moguh allen! Warm inderdaad hoor. Ook airco op de kamer, wel erg lekker eerlijk gezegd (zet 'm 's nachts wel uit). Na vandaag zou het net wat aangenamer moeten worden. Hier is het nu weliswaar warm maar ook grauw aan de hemel..
Werk ze allemaal!

29 jul 2008 11:06
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Molen934, hoe ziet die hond van jou der eigenlijk uit? :mrgreen:

Veel plezier ermee alleszins ;)

Aan de anderen een "goeie morgen". Ben eindelijk uit ziekteverlof terug, waarbij *alles* de revue gepasseerd is, van maag en darmen tot neus, hoofd(pijn) en nu uiteindelijk nog de keel.

Zaterdag zijn we wezen skydiven, maar omdat een piloot ziek was hebben ze mij moeten verzetten naar zondagochtend. Wat een ervaring :shock:
Subliem gewoon.
Heb me net ingeschreven voor een AFFcursus, zodat ik hopelijk tegen het eind van de maand mijn licentie heb en alleen kan gaan springen :ba: :ba:

Aan allen nog een prettige, zonnige dag toegewenst!

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

29 jul 2008 12:21
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
Goeden avond gewenst vanaf het nachtterras, temperatuur is nog lekker,
wel wat stil hier, Ajeto! (proost)

30 jul 2008 2:16
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Morguh!
Geniet maar van die lekkere temperaturen. Hier is het koud!
Sterker nog, eergisteren heeft het in Sydney een soort van gesneeuwd! :shock:

torig schreef:
Zaterdag zijn we wezen skydiven (...) Wat een ervaring :shock:

Gaaf he? Heb dat (zo'n duo-jump) op Texel een jaartje of 3 geleden ook eens gedaan. Errug gaaf inderdaad. 8)

30 jul 2008 5:09
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Heb op Teuge zo'n duosprong gemaakt...33 sec, vrije val is erg gaaf, daarna dwarrel je gewoon naar beneden. Kon ik dat ook van het to-do-lijstje schrappen :wink:

Goeiemorgen trouwens :wink:

30 jul 2008 6:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
ook goeiemorgen! Goh, sneeuw in Sydney, daar denk je niet meteen aan nu het hier (eindelijk) zo warm is. Vandaag lijkt het al helemaal lekker te worden, niet al te benauwd, al hangen hier in het Zuid-Oosten wel wat wolkjes.. we moeten ook wat te klagen houden he :wink: .

Ik zet dus maar even verse koffie hier. Net al een kort tourtje met de kap open gemaakt, heerlijk zo in de frisse ochtend hoor. Werk ze allemaal (en slaap zacht straks down under)!

30 jul 2008 7:06
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
Goede morgen Porschefreaken,

Wat een drukte al zo vroeg, maar wel lekker vast zo'n bakkie :!:
Heerlijk zo in mijn overhempje naar het werk en moet nog maar niet aan de sneeuw denken :twisted:
Hoorde net dat Karadzic in Nederland is, vorige keer werden we gebeld en toen een spoor van rijplaten gemaakt in Schevingen :wink:
Het is hier prachtig weer en wacht maar wat onze reporter Wim uit Zeeland te melden heeft :lol:

Geniet van het mooie weer

30 jul 2008 7:34
Profiel
Bericht 
"ich bin ein berliner? " :wink: ook smogges lekker werken he Afbeelding

30 jul 2008 8:20
Haarlem e/o
Bericht 
zuugnap schreef:
"ich bin ein berliner? " :wink: ook smogges lekker werken he Afbeelding

Ein Berlinerbol :?:

30 jul 2008 8:33
Profiel
Bericht 
Moguhh allen, prachtig weer en geen wolkje aan de lucht, doe mij maar een vers bakkie koffie, lekker. 8)
Heb verder niks te melden, alleen dat ik het vreselijk druk heb mat de
uitbreiding van Timo zijn zaak, die gemeente lui (woordelijk en schriftelijk) hè. :twisted:
Veranderd niks aan zijn werkzaamheden of inrichting, komt alleen 120 mrt2 bij, en moet je alles weer opnieuw aanvragen melden en inrichting tekening maken. :evil:

30 jul 2008 8:42
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 10342 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 414  Volgende