Auteur |
Bericht |
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
het taalgebruik....... ze zijn al niet te verstaan die friezen.....
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
19 aug 2008 19:45 |
|
|
Lydia
|
Het is wel 'de taal' maar 'het gebruik' dus ook 'het taalgebruik'. Dus al met al versta ik die Friezen best goed ...
Snel back on topic! Nog twee en halve week!
|
19 aug 2008 21:41 |
|
|
drknauf
|
hoe zit dat met het hotel boeken net als vorig jaar en gzlg s,avonds uit eten met z,n allen
zijn/waren er al suggesties
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 aug 2008 21:48 |
|
|
Lydia
|
Ja zeker! Heb je je mail niet gelezen? Een paar weken geleden is er een mail uit gegaan betreft de hotelkamer én het diner!
|
19 aug 2008 21:51 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Duh... die mail heb ik dan ook gemist.......
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
19 aug 2008 21:53 |
|
|
Lydia
|
MAURIIIIIIIIIIICE !!!!!!!! Hellup
|
19 aug 2008 21:54 |
|
|
drknauf
|
wat is plan dan
|
19 aug 2008 21:58 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
Dit was de inhoud:
Zeer geachte deelnemer aan de Porsche 911 Steden Tocht,
Wanneer u de wens heeft een overnachting te regelen van zaterdag 6 op zondag 7 september aanstaande, voordat u 's-ochtends om 08.30 uur op de startlocatie aankomt, hebben wij iets speciaals voor u geregeld !
In de nabijheid van de startlocatie is een zeer goed hotel beschikbaar, het "Eden Oranje Hotel" te Leeuwarden. We hebben daar 15 arrangementen voor u klaarliggen tegen de volgende condities :
>>>>> 2 personen incl. ontbijt en 3 gangen-diner € 165,-
>>>>> Parkeren in een 24-uurs bewaakte(!) parkeergarage voor € 8,50.
U rekent zelf af in het hotel.
Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Er zijn 15 kamers gereserveerd door ons tot 6 augustus a.s.
Als u hiervan gebruik wilt maken, geef dit dan vóór 6 augustus in een reply op deze mail aan, dan is er direct definitief voor u gereserveerd in het "Eden Oranje Hotel" te Leeuwarden.
Vermeld hierbij dan uw naam en mobiel tel.nr. in de reply a.u.b.
Na 6 augustus is er niets meer gereserveerd en is het afwachten of er wat vrij is. Ook geldt er dan een hogere prijs.
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
19 aug 2008 22:05 |
|
|
Lydia
|
Ik PB je wel even het telefoonnummer van Ton. Misschien kan hij nog wat regelen, Mikey!
|
19 aug 2008 22:09 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 aug 2008 22:58 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Ik heb ergens in een dorp een kamer geboekt. Gezellig samen eten lijkt me leuk. Noem maar een tijd en plaats. Ik weet in Grou 20 km zuidelijk van Leeuwarden een leuk eettentje. Normaal kun je daar ook goed parkeren op het pleintje ernaast.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
19 aug 2008 23:01 |
|
|
drknauf
|
ja maarten ik ben wel te vertrouwen maar met lydia weet ik het zo net nog niet
die verscheurt volgens mij iedereen
maar effe zondahh dolluhhh
vorig jaar zaten we met z,n allen verspreid over 2 of 3 hotels
en dan s,avonds met z,n allen uit eten vond ik beregezelligleuk
dat vind ik egwel voor herhaling vatbaar
|
19 aug 2008 23:08 |
|
|
Lydia
|
Jip, I'll eat you for dinner!
Volgens mijn informatie wordt er gezamelijk gedineerd in het Eden Hotel!
Liggen die Elfstedenmannen ergens ladderzat onder een tafel ofzo?
|
20 aug 2008 7:13 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
no panic, voor hotelboeking gewoon bellen met Oranjehotel te Leeuwarden. Daar zitten er al een stuk of 12.
Gr Ton
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
20 aug 2008 13:56 |
|
|
Division
Groningen
|
Ik ben er dit jaar niet bij. De mensen die gaan rijden wens ik veel plezier toe!
_________________________________________ Foto's
|
21 aug 2008 21:11 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Ik heb begrepen dat het takke-weer wordt de 7e. Zouden jullie je troetelkindjes daar wel aan willen wagen?
Anne -tweedeopdereservelijst- 2.7
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
24 aug 2008 10:02 |
|
|
Lydia
|
Ik heb even de gebruiksaanwijzing gelezen en daar staat in dat de auto ook in de regen gebruikt mag worden!
|
24 aug 2008 20:34 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Regen
Op 7 september
Dat kan niet
Laten we afspreken dat wij een leuke rit organiseren met een hapje en een droogje en dat jullie dan voor het mooie weer zorgen.
Daarnaast, het gaat om een barre tocht. Dus een beetje regen laat niemand zich door afschrikken toch?
Kijk als het nu 25 graden onder nul was en je had geen spikes, tsja dan was een misschien een redelijk excuus.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
24 aug 2008 21:56 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Heeft er iemand een pluutje voor mij dan .......
|
24 aug 2008 21:58 |
|
|
drknauf
|
hadje maar moeten jubiritten met je pluutje hadje d,r nu 1tje gratis gehad
onder moeders parapluit
|
24 aug 2008 22:05 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
24 aug 2008 22:06 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
In geval van slecht weer denk ik dat we gewoon een paar wetsuits aantrekken, kun je open rijden in de regen en blijf je toch lekker warm
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
25 aug 2008 9:25 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Wetsuit , gewoon lekker de kachel op het hoogst en genieten van een lekkere verkoelende douche
Harry.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
25 aug 2008 10:00 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
25 aug 2008 10:05 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Wat zou het...tijdens de Noordholland rit van de NPC hadden we ook alleen maar regen en laten we het maar niet over Assen hebben
Ik zal er, weer of geen weer, zeker van gaan genieten, aangezien het voor de volgende paar weken/maanden de laatste lange tocht gaat worden voor het groene beestje. ( Moeten wat dingen opgeknapt worden en de aankomende herfst en winter is daar wel een goede periode voor )
Friesland, here i come!!!
_________________________________________ DENK HELDER
|
28 aug 2008 20:17 |
|
|