Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 5:50

Antwoord op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Help mijn electrische ramen doen het niet !! 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
fo schreef:
...alleen jammer dat het 230 km aan de andere kant van het land was .... maar ik ben heel blij dat ik toch al mijn zoekpogingen heb gestaakt en er vandaag naartoe ben gereden.

.... wat is daar nu zo jammer aan :?: volgens mij heb je de laatste tijd niet zo'n leuke en bevredigende dag meegemaakt ..... :wink:

Olaf - dieslechts30kmminderhoeftterijden-

16 dec 2004 9:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
heb het zelfde probleem gehad, heb de bedrading doorgemeten tussen de 2 schakelaren, die zijn namelijk deels aanelkaar gekoppeld, bleek 1 kabeltje een breuk te hebben.

heb nu tijdelijk een kabeltje extern om gelegd, moet dat nog een keertje netjes wegwerken, maar hee de raampjes doen het wel weer.

Fo of Dabi als je eens in de buurt van amersfoort komt moet je maar even langsrijden, dan wil ik er wel eens naar kijken.

16 dec 2004 13:07
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
RufBTR schreef:
Fo of Dabi als je eens in de buurt van amersfoort komt moet je maar even langsrijden, dan wil ik er wel eens naar kijken.

Zondag 19 december zowel fo als Dabi in de buurt van A'foort :arrow: Doorn... :wink: :lol:

17 dec 2004 8:08
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Zondag 19 december zowel fo als Dabi in de buurt van A'foort :arrow: Doorn... :wink: :lol:

Met raampjes die volgens mij al weer werken :wink:

17 dec 2004 10:58
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
dirkie schreef:
Hey Fo,

Leuk dat de boel weer werkt ... maar ehhh ... sta je daar nou van de kijken dat de oorzaak het kabelboompje was :?:

Als ik dat kabelboompje is goed bekijk ... :shock: :roll: :shock:
ik gok op een onderbreking of 2 a 3 ...

enfin ... eind goed al goed ... en hopelijk hebbie dat spaarvarken niet te veel moeten ... wat deed je er ook al weer mee ... :?: :twisted:

Greetz
Dirk
:lol:

Nee ik stond er niet van te kijken dat het in die kabelboom niet goed zat, dat schreef ik namelijk in mn 1e berichtje, 6 bladzijdes terug al dat ik het vermoede had dat het daaraan lag.

Maar dirkie, dat kabelboompje loopt door de deur dus dat ding krijgt nogal op zn donder, ik weet zeker dat als ik dat ding uit jouw P snok dat ie er minstens ook zo uitziet :lol:
Ik ben namelijk erg bedreven om dingen ergens niet al te voorzichtig uit te rukken :twisted:

En omdat ik je beloofd had dat ik je nog een foto van mij in je pollekes zou bezorgen heb ik er net eentje voor je ingescand.
Dus hieronder staat ie, veel plezier ermee, ik ben erg benieuwd wat je ervan gaat (laten?) maken.

Afbeelding

groetjes Jacco. :wink:

17 dec 2004 14:31
Bericht 
dirkie schreef:
wacht tot ik van jullie fotookes in mn pollekes krijg se ... :twisted:

en voor dirkie:
hierbij ook nog een naaktfoto van mij, have fun :lol: :
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=5917

17 dec 2004 21:30
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
fo schreef:
dirkie schreef:
wacht tot ik van jullie fotookes in mn pollekes krijg se ... :twisted:

en voor dirkie:
hierbij ook nog een naaktfoto van mij, have fun :lol: :
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=5917

ja dat zag ik zo dat jij het was ... :twisted: de rest heeft allemaal ... :lol: :wink:

18 dec 2004 7:27
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 157 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7