Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
Pascal en de rest van de organisatie. Toppie georganiseerd, complimenten en voor volgend jaar zijn wij weer van de partij.
Foto reportage 150 stuks is hier te vinden: http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/P ... it524Aug08
Diavoorstelling, 3 sec, F11 voor volledig scherm.
Pascal Goed georganiseerd
Geldt ook voor de rest van de organisatie
Leuk kado
Goed gekozen lokaties.
Rob perfect georganiseerde catering.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Laatst bijgewerkt door barolo op 25 aug 2008 9:59, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 aug 2008 23:23 |
|
|
Lydia
|
Ah, ik dacht dat de camera naar de voorzijde van de auto gericht was. Hier op de N512 staat wel eens zo'n camera.
Probeerde de foto van Stijn te plaatsen met m'n kartonnen plaat, maar dat wordt dus een kruisje ...
|
24 aug 2008 23:25 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Jaja, ik zie het al..... er zijn geen fatsoendelijke foto's van mij gemaakt
Wel erg mooie platen allemaal!
zelf schuld, had ik hem maar in the spotlight moeten parkeren
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
24 aug 2008 23:42 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Hartelijk dank en petje af voor iedereen die aan deze overheerlijke dag heeft meegewerkt.
We hebben met volle teugen genoten.
Leuk om nog eens oude bekenden terug te zien, alsook een paar nieuwe gezichten.
Zalig om met het Belgisch treintje heen en weer te rijden. Mooie en gezellige delegatie.
Wij konden er vanavond maar niet genoeg van krijgen en zijn nog naar zee gereden met de 968. Foto's zullen voor morgen zijn.
Slaapwel,
Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
24 aug 2008 23:55 |
|
|
Steven
964 C2 '91, ex-930 '86Maldegem (België)
|
Hartelijk dank aan éénieder die deze rit heeft samengestoken en aan al de rest voor de compagnie vandaag, was SUPERRR !!
Lekker veel treintje gereden Knaufie en PEF, klinkt zowaar wat gay hé niet ?
Nog 3 keer slapen en dan gaat deze dame door haar knieën, een ferme PSS10 eronder en zo laag als mogelijk
Heb nieveel foto's, maar voor ze wil bekijken: http://stevenvdw.be/fotos/20080824_jubirit_porscheforum_nl
Tot de volgende meet !
Steven
|
24 aug 2008 23:56 |
|
|
drknauf
|
als je dat nog een keer zegt slaat ik je met m,n handtasje
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 aug 2008 0:07 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Dat zag je aan hun (v)rijstijl
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
25 aug 2008 0:12 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Steven ik had mijn roze onderbroek aan
Twas heel gezellig! Leuk iedereen weer te zien.
Bedankt aan de organisatie, zat goed in mekaar. De kleine foutjes waren zo klein dat ze bijna niet opvielen
paSCal heb me maar kort kunnen voorstellen, volgende keer dan maar.
De eindlokatie was prachtig gewoon! En het personeel zeer vriendelijk. Mogen ze in België wel eens op cursus gaan... 10/10 ook voor de catering
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
25 aug 2008 0:34 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
PaCal, Esther, en alle anderen in de org., erg leuke rit.
Prachtige locatie, die Meeshoeve. Top, dat er ook nog een goed doel aan gekoppeld was.
Bedankt
|
25 aug 2008 7:52 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Make me an offer i can't refuse......
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
25 aug 2008 7:58 |
|
|
Adri
|
Wellicht dat mensen de foto's ergens online kunnen zetten in een ZIP file, ik kan deze vervolgens indien iemand dit wilt, verwerken op een site, met fotoalbum!
_________________________________________ Porsche-944.net | 944shop.nl
|
25 aug 2008 9:31 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Couldn't agree more! :thumleft::thumleft::thumleft::thumleft:
Het was meer dan de moeite waard
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 aug 2008 9:45 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Op Picasa staan de foto's al zwaar gecomprimeerd en deze kan jij met 1 klik downloaden. http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/P ... it524Aug08
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
25 aug 2008 10:02 |
|
|
martinair
986 Boxster 2.5Berkel en Rodenrijs
|
Het was een superdag! En we gingen er ook nog met de 4e prijs vandoor! Bedankt Pascal voor het organiseren!
|
25 aug 2008 10:04 |
|
|
porschefan
Ex 924-Ex 911 3.2 Carrera-Ex
911 3.0SC- Ex Boxster
Ex Cayman 2.7 - Nieuw Cayman 981 2.7 PDK RacingYellow.eindhoven
|
Bedankt Pascal,
Helemaal top deze dag, mooie lokaties met veel ruimte,
prima gezorgd voor de inwendige mens, kortom en
superdag.
_________________________________________ "the only differenc between a man and a boy is the price of the toy"
|
25 aug 2008 10:16 |
|
|
CorSleutel
Ex Carrea 3.2, 996 Carrera 4Bergen op Zoom
|
PaSCal, Esther en andere leden van de organisatie,
Het was weer super
Helaas hebben wij het eind niet gehaald, we zaten in tijdnood voor een andere afspraak. Daarnaast hadden we panne ! We waren een stukje verkeerd gereden. Ik was een bospad ingereden om te keren. Moest een plasje doen (boslucht). Bij het uitstappen bleef ik met mijn voet hangen in het keykoord jubirit 2005. Hierdoor brak mijn sleutel af in het contactslot.
CorSleutel zonder sleutel We hebben 1.5 uur moeten wachten op de reserve sleutel...
Wat waren de antwoorden op de vragen ?
Groeten !
|
25 aug 2008 10:45 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Sluit me graag bij de voorgaande sprekers aan. Wij vonden het een geweldige dag. Dank aan de organisatie en sponsors.
En mede-forummers, leuke foto's. Mijn zoon had wel zijn camera bij zich maar als snel ging de batterrij leeg dus bijna geen foto's. Ik zal van de week eens kijken of ze goed zijn en op de site zetten.
@CorSleutel. De antwoorden weet ik niet meer. Hadden wel de 3e prijs
Balen zeg, zo'n eind van een leuke dag. Heb je het restant van de sleutel wel eenvoudig uit het slot weten te halen?
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
25 aug 2008 12:06 |
|
|
horn
PF #57
|
De Hel en Sabina, dat weet ik nog....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 aug 2008 12:48 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Sluit me ook graag bij de voorgaande sprekers aan
en hier is tie dan weer , helaas had de de camera 25 minuten aan gestaan in de tas vandaar het korte rit-verslagje
http://nl.youtube.com/watch?v=6lK59x3kQdY
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
25 aug 2008 12:52 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
25 aug 2008 13:31 |
|
|
drknauf
|
mooi geschoten allemaal weer
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 aug 2008 13:43 |
|
|
eSCther
356 BT5 1960
|
Na 85 antwoordvellen te hebben nagekeken weet ik de antwoorden nog wel
1 een huis
2 Cafe Stroop
3 Bosbad Hoeven
4 Zwartenbergse molen en jubirit 1
5 Jaworze
6 Fort de Hel en Fort Sabina
7 1793
8 Frans Bauer
9 Aangespannen dagen in Gilze, 30 en 31 aug 2008
10 1875
Schiftingsvraag: 3022 meter, op de laatste rotonde in Chaam
|
25 aug 2008 13:43 |
|
|
CorSleutel
|
Sjips
Op de laatste rotonde hebben wij lopen meten op de VVV plattegrond in Chaam. We hadden 3000 meter uitgerekend. Verder alle vragen goed.
Tja alleen dat inleveren van de resultaten was ff lastig
Restant sleutel kon ik nog niet eruit wippen. Weet iemand of je een sleutel kan laten bijmaken/bestellen
Groeten
|
25 aug 2008 14:06 |
|
|
CorSleutel
|
Restant sleutel is er wel uit !
|
25 aug 2008 14:07 |
|