Allemaal bedankt voor de snelle reacties!
Heb eindelijk het lijstje van paSCal gevonden, en ik ben niet veeleisend denk ik zo
- welk type wil je (klassiek, 2.7, SC, 3.2, 964, 993, 996, Boxster, KJN) (((((Geen voorkeur (moet de verschillen nog bestuderen, vandaar de vraag van de boeken!), oldtimer, turbo-look, spoiler, cilinderinhoud/vermogen geen voorkeur, mid-70's tot mid-80's)))))
- een coupe of een cabrio of een targa (((((Liefst een cabrio/targa, maar heb er al 1 dus geen vereiste)))))
- schakelbak of tiptronic (dit kan een bewuste keuze zijn) (((((schakelbak)))))
- bij een 3.2 -> 915 bak of G50 bak (((((Maakt niks uit)))))
- kilometer stand !!! (((((Mijn Camaro rijd ook maar 1500km/jaar, maakt niet veel uit, als de techniek maar goed is)))))
- MOET de wagen schade/ongeval vrij zijn, of waar liggen je grenzen (((((nee, kleine deukjes, krassen, lakschade etc geen bezwaar. Echter geen grote roestplekken, en ik wil hem niet rechten etc.)))))
- Wil je perse een orgineel NL (BE) auto (((((nee hoor...)))))
- wel of geen vaste spoiler (((((Ik wil wel een spoiler, vast of niet)))))
- ben je aanhanger van "orgineel" of mag hij aanpassingen hebben, let hier goed op. (((((Hoeft NIET origineel (#s matching) te zijn, echter GEEN '68 interieur in een '77er, GEEN spiegels die nooit geleverd zijn op de 911, GEEN zelf gemaakt interieur, etc!)))))
- Exterieur kleur (evt. een paar) (((((Zwart/donker blauw)))))
- Interieur kleur (evt. een paar) (((((Beige/wit/lichte kleuren)))))
- Volleder of niet? (((((Geen must, wel een pre)))))
- Airco of niet? (((((Nee)))))
- Cupspiegels of niet (((((Maakt niks uit)))))
- voorkeur voor welke velgen, of welke zeker niet (((((Geen voorkeur))))))
- schuifdak ? (((((Maakt niks uit)))))
- 3e remlicht ? (((((Maakt niks uit)))))
- Wel of geen achterwisser ? (((((Maakt niks uit)))))
- C4 of C2 (in geval van de nieuwere wagens) (((((NVT)))))
- Eventueel ombouw? (SC 3.2, 3.2 964 etc) (((((Geen probleem)))))
- wel of geen (volledige) historie (waarbij zoals al eerder opgemerkt, de laatste jaren het boeiendst zijn!) (((((Maakt niks uit)))))
Budget momenteel rond 10.000 euro. De opbrengst van m'n Camaro (15.000-17.500euro) wil ik liefst steken in de restauratie van m'n convertible Camaro, echter 5.000 kan ik altijd missen als extra v/d 911.
Thnx again!
Groeten David