Auteur |
Bericht |
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Definitief "Porsche"loos.
Nou ja, definitief is een groot woord . Vandaag toch nog geheel onverwachts afscheid van mijn speedster genomen. Iemand bood zich aan met de juiste zak met centen en toen was de deal zo rond. Het deed toch wel een beetje pijn om 'm zien te vertrekken in de stromende regen. Eigenlijk wilde ik voorlopig niets meer kopen maar helaas ben ik niet zo'n volhouder, dus de opvolger heeft zich al aangediend,
http://link.marktplaats.nl/187436446
Die blauwe dus, een schitterende auto, dusdanig goed gebouwd dat je niet meer van een kitcar spreken kunt [is dan ook een fabrieksauto]. Volgende week word ie gekeurd.
Snel accellererende auto's blijven toch kriebelen bij mij.
Misschien eens een Porsche meets super seven meeting organiseren?
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
22 aug 2008 22:26 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
WOW. Durf het bijna niet te vragen .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 aug 2008 22:53 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Volgens mij kan die bij de Willy's in de achterbak
Leuke auto, Michael. Sprint als een tierelier. Have fun.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
22 aug 2008 22:53 |
|
|
drknauf
|
mooi sprintkanon enjoy your new toy
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
22 aug 2008 23:09 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Van een VW naar een Opel dus...
Heel veel plezier met je Lotus Super Seven replica (niet negatief bedoeld; een Donkervoort is dat immers ook )
Je zou bijna denken: eens een replica altijd een replica...
Da's een hele mooie auto! Heel veel plezier ermee!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
22 aug 2008 23:12 |
|
|
Jort
Groningen
|
Grappig, heb nog best lang naar deze advertentie zitten loeren een paar uur geleden. Was op zoek naar een Elise voor een vriend en kwam deze tegen.
Veel plezier, zijn erg leuke wagens.
_________________________________________ Tjolk.
|
23 aug 2008 1:24 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Van Harte met de verkoop van de Speedster en maar van harte met de snelle nieuwe opvolger.....
Ik heb heel vaak naar de advertentie van de speedster zitten loeren... ... Het is uiteindelijk een dakloze 911 geworden...
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
23 aug 2008 4:15 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Tja, een keer iets anders dan een Porsche. Zie mezelf ook nog eens een ander merk aanschaffen. Hier in Californië al heel wat leuks gezien...... De Corvette blijft geweldig, dat geluid man .....
|
23 aug 2008 4:18 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ben hier eigenlijk niet mee akkoord en ik ben dan nog geen Nederlander. De Donkervoort is misschien gestart als een Replica, maar door de evolutie die die wagen heeft doorgemaakt, kan je in het geval van een Donkervoort niet meer spreken van een Replica. Net zo min dat je een PGO Speedster een replica kan noemen. Die PGO is dan wel aartslelijk IMHO, waar de Donkervoort dan weer een pracht machiene is.
Veel plezier Michael met de Lotus (en Porscheloos was je toch al van zodra je de Turbo had weggedaan)
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 aug 2008 9:38 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Jammer van die speedster, was een mooi ding.
Maar die super seven ziet er ook erg goed uit veel plezier ermee!
|
23 aug 2008 13:04 |
|
|
horn
PF #57
|
mooi. gewoon je lijstje afwerken. been there, done that, got the t-shirt en dan door naar de volgende... Geniet van je sigaar. Vind ze spectaculair. Alleen zo onpraktisch...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 aug 2008 13:08 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
23 aug 2008 14:06 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Helemaal gaaf Michael, ik vind die SuperSeven toch meer bij jou passen als die Speedster ... Maareh, zonder dollen, gaaf ding man!
|
23 aug 2008 14:17 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Jammer van je speedster maar een erg mooie vervanger. Ben benieuwd hoe zoiets rijdt! Geniet ervan...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
24 aug 2008 11:22 |
|
|
michael
|
Zo'n seven moet je met heel veel respect rijden, ik heb er al 2 gehad dus spreek een beetje uit ervaring. Ik post komende week wel wat meer foto's. Jurgen, deze seven is oorspronkelijk door auto Eshuis geleverd.
mhaschreurs.hyves.nl
|
24 aug 2008 23:58 |
|
|
John
Cayenne
|
Michael...
Als fervente Porschefan moet ik helaas zeggen:
Jammer,
je behoorde tot de eerste van het forum...dus een echte Die hard...
|
25 aug 2008 7:58 |
|
|
michael
|
John, ik blijf lekker hangen hier hoor, ik mag ze nog steeds graag zien, die Porsches, en wie weet in de toekomst.
Maarruhh, vandaag de seven goedgekeurd, morgen komt ie deze kant op.
mhaschreurs.hyves.nl
|
27 aug 2008 17:58 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
wat een keus michael!!! super!!! daar ga je een pak fun aan beleven!!!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
27 aug 2008 18:18 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
een vriend van mij heeft net een SuperSeven weggedaan en een Elise terug genomen
je gaat de meeste porsche's eruit rijden
Veel plezier ermee
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
27 aug 2008 19:00 |
|
|