Auteur |
Bericht |
Rick
Haaglanden
|
Voor de lachspieren.
|
28 aug 2008 12:54 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
28 aug 2008 15:57 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Iemand die (synoptisch) "de clou" wat kan vertalen?
Heb links en rechts wel wat verstaan... dat zijn vrouw de fiat in de prak gereden heeft, terwijl ze teveel gezopen had (en dat om 14u) en de verzekering niet wil betalen. Ook dat dat mens hem zo'n 200k per jaar heeft gekost (wat nou, hoer? ) enz enz maar euh 'k vond het allemaal niet zo supergrappig...
Der is mij dus wel een en ander ontgaan
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
28 aug 2008 16:06 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Gaat natuurlijk weer om mij;
ik heb EEN keer kritiek geuit op een rit hier en dat word me de rest van mijn leven kwalijk genomen, EN BEDANKT
_________________________________________ DENK HELDER
|
28 aug 2008 16:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Grapje Barbara, moet toch kunnen
Hoe is het eigenlijk met de 924
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 aug 2008 16:43 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Soms is niet reageren beter, Barbara.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
28 aug 2008 17:02 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 aug 2008 20:00 |
|
|
FROST
|
Ja sorry, ik liet me even gaan.. en ik vond het opbouwende en persoonlijke kritiek. Daar is volgens mij niets mis mee??
Met de 924 is het niet zo best; beestje is na Assen niet door de APK heen gekomen - bestuurdersgordel moet vervangen worden, CO is te hoog en de claxon is defect. Dat had ie afgelopen jaar OOK al en toen is ie er gewoon doorheen gekomen..beetje vaag?
|
28 aug 2008 20:01 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
28 aug 2008 20:31 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Heb je het zelf wel eens terug gelezen?
CO te hoog en claxon defect, tja, da's minder prettig, maar je gaat toch wel gewoon DIRECT je gordel vervangen als dat nodig (b)lijkt?
Over die ferrari-sleutel: tja...
|
28 aug 2008 21:55 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 aug 2008 21:57 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... en volledig on topic.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 aug 2008 22:25 |
|
|
FROST
|
Pascal: Als de andere garages waar je bent geweest zeggen dat het niet of nog niet nodig is, waarom zou je em dan vervangen? Ik snap het persoonlijk ook niet, maar ja.. ze zullen toch wel weten wat ze doen bij zo'n dergelijk bedrijf?
gast: sorry, dan heb ik em inderdaad verkeerd begrepen..Mijn excuses.
Ik zeg nix meer nu, ik ga een beetje offtopic namelijk.
|
28 aug 2008 22:31 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
en wat is daar mis mee
sinds begin dit jaar weer begonnen met platen te kopen,
beetje struinen in de 1 of 2 euro bak en lekkere golden oldies luisteren
ondertussen sieren ze de woonkamer ook op
en nu weer on topic, anders krijgt frost voor je het weet weer de volle laag en die heeft ze al gehad
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
28 aug 2008 22:33 |
|
|
Lydia
|
Ik blijf het zeggen: "Vrouwen en Ferrari's ... "
Effe weer on-topic!
|
28 aug 2008 22:40 |
|
|
Lydia
|
Nope. Niets meer van de dame gehoord. Je kon ook nauwelijks 3 woorden met haar wisselen. Deed overigens haar haarkleur eer aan.
Corné in Sleeuwijk heeft de schade keurig opgelost. Heb het probleem met de ruimte tussen de wielkast en de band met hem besproken. Dat gaat hij oplossen. Komt goed!
By the way: Ik heb begrepen dat de eigenaar van de Ferrari haar "den Laufpaß" gegeven heeft!
|
28 aug 2008 22:48 |
|
|