Auteur |
Bericht |
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
29 aug 2008 21:20 |
|
|
ghhally
964 LWT /
ex. 964 Turbo 3.6België
|
Super foto's Thijs
|
29 aug 2008 21:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Hij is leuk Thijs! Heb geen foto's van totmbo en mij in de 911, dus dank voor deze primeur. Heb je hem toevallig ook hi-res voor me?
En idd de specs van je filter graag, wat zijn de kleuren mooi!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 aug 2008 21:51 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
PB is onderweg
Specs zijn niet echt interessant Het is een Circulair Polarisatiefilter, of CPL. Momenteel heb ik een merkloze die ik bij mijn lensadapter heb gekregen... Prima ding hoor, dat er niet van, maar je merkt toch wel wat verschil met de echte topfilters (Hama of B+W)
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
30 aug 2008 13:12 |
|
|
JDB
...Hilversum
|
auto is nu net gewoon rood
|
30 aug 2008 13:43 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Rood
En dat vind harald echt pas mooi.
|
30 aug 2008 13:44 |
|
|
horn
PF #57
|
Beetje stomme vraag - hoe weet je welk filter je moet hebben (73, 77 mm etc)? Heb een Sony Alpha SLR.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 aug 2008 13:51 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Zeg heren...daar hebben we een speciaal fototopic voor...
|
30 aug 2008 13:53 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Pascal, ik zal van jou SC met de 11 steden wat foto's maken!
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
30 aug 2008 21:39 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Maak je nooit foto's van alle Porsches?
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
30 aug 2008 21:51 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hahaha, Thijs en Classic, super bedankt! Als jullie willen, mail ze even in high-res door naar jubirit5@porscheforum.org
Enne, toch maar es een polarisatie filter kopen dan. Enne, Harald, op je lens staat een filtergrootte (lees: lensdoorsnede bovenaan). Uit mijn hoofd en gokkend heb jij op de Sony een 18-70 objectief, met een 55mm dus
Je komt dan bijvoorbeeld op zoiets uit. Hoya is een van de "middenmerken". Zeker met polarisatie merk je duidelijk verschil in kwaliteit
(een iets prijzigere is bijvoorbeeld een B + W
(ohja, Stijn, ik ben helaas niet op de 911-stedentocht )
|
30 aug 2008 22:04 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Voor een goede polfilter zou ik een ''Kaiser'' nemen.. ik gebruik hem ook en ben er erg blij mee, werkt lekker en is niet duur
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
30 aug 2008 22:32 |
|
|
autogek
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
|
Laatst bijgewerkt door autogek op 12 sep 2008 22:28, in totaal 2 keer bewerkt.
|
12 sep 2008 22:06 |
|
|
autogek
|
Even wat veranderd, bedankt.
|
12 sep 2008 22:23 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 sep 2008 22:28 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Knappe fotootjes autogek!!!
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
12 sep 2008 22:52 |
|
|
autogek
|
Nog bedankt voor het meerijden Roger
Laatst bijgewerkt door autogek op 12 sep 2008 23:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 sep 2008 22:56 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
12 sep 2008 23:01 |
|
|
torig
|
Knappe foto Thomas!!! Geeft echt een indruk van snelheid (en jij bedankt voo het gezelschap )
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
12 sep 2008 23:08 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
12 sep 2008 23:24 |
|
|
autogek
|
Morgen ochtend zal ik nog wat foto's plaatsen
|
12 sep 2008 23:40 |
|
|
torig
|
Ask autogek; het volume stond af. Dus maakte het me niet uit wat er speelde
En ik luister bijna nooit naar muziek, noch naar een "vaste post" Dus ja (maar als er wat opstaat is't q-music of donna of stubru of ne cd ).
't Geluid komt bij de P echt wel van achter je
Tu quoque, Brutus?
Gij moet vooral klagen over mijn snelheid Steve.
Wij zijn tenminste met de TGV terug gegaan
|
12 sep 2008 23:42 |
|
|
autogek
|
Laatst bijgewerkt door autogek op 13 sep 2008 14:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 sep 2008 10:14 |
|
|
autogek
|
Dat was het wel denk ik, of er moet interesse zijn in meer?
|
13 sep 2008 12:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nou, als er meer foto's van deze zijn gemaakt .....
Thnx
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 sep 2008 14:25 |
|
|