Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 5:53

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 474 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Inschrijven 2e Porsche Forum Friese 11 Stedentocht 7 sep 08 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
En gewoon mensen aanspreken hè :^: :wink:

28 aug 2008 20:24
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
En gewoon mensen aanspreken hè

als jullie dat doen doe ik dat ook, en de mensen DIE me al kennen weten toch wel dat ik niet de beroerdste ben :wink:

Maurice: is er al wat meer over de route door Franeker bekend?

28 aug 2008 22:27
Profiel Facebook 
Bericht 
De route:

Stad afstand totale afstand geschatte doorkomst tijd
Ontvangst met koffie en een lekkernij

Leeuwarden - 0 km 08:00-09:00
Sneek 32 km 32 km 9:30-10:40
IJlst 8 km 40 km 10:15-11:30
Sloten 21 km 61 km 10:45-12:00
Stavoren 33 km 94 km 11:35-12:30
Hindeloopen 10 km 104 km 12:00-13:15
Workum 6 km 110 km 12:00-13:30

Lunch in Piaam (12:30-14:45)

Bolsward 20 km 130 km 14:00-15:00
Harlingen 20 km 150 km 14:25-15:30
Franeker 15 km 165 km 14:55-16:05
Dokkum 52 km 217 km 16:20-17:35
Leeuwarden 37 km 254 km 17:00-18:15

Diner, prijsuitreikingen en afsluiting (18:00-21:00)

28 aug 2008 22:29
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
928GTS schreef:
no panic, voor hotelboeking gewoon bellen met Oranjehotel te Leeuwarden. Daar zitten er al een stuk of 12.

Gr Ton

En wie zit er het goedkoopst? Yep, wij! Overnachting geheel gratis...
Gebruik makend van de laagste-prijs-garantie (zie http://www.edenhotelgroup.com/en/pdf/lo ... rantee.pdf) slapen wij voor noppes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
In no-time heeft de manager daarna de prijs op hun site aangepast. Maar misschien kan iemand nog beter surfen dan wij? :shock: :shock: :shock:

29 aug 2008 15:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ollander... :lol:

29 aug 2008 15:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Start lokatie..? : zelfde als vorig jaar..?

heb zeker ergens iets gemist...( zal wel )

31 aug 2008 10:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Vandaag is deze mail naar alle deelnemers uitgegaan;

Citaat:
Beste deelnemer,

Bijna is het dan zover. De 2e Porsche 11 Stedentocht gaat van start. Uiteraard wil iedereen weten hoe vroeg zal moeten worden opgestaan en waar de opgepoetste bolide met u aan het stuur zich dient te melden voor de start. Welnu laten we iedereen uit de droom helpen en bij deze de informatie prijsgeven.

Ontvangst en inschrijving tussen 08:00 en 08:30 !

Nij AndringaState
It Aldlân 4b
9034 XB Marssum
http://www.nij-andringastate.nl

U dient hier op tijd aanwezig te zijn!

Uiteraard word u met koffie en een lekkernij ontvangen.

Het is uitendelijk een barre tocht met een hoop kilometers voor de boeg welke anders niet binnen een reële tijd kunnen worden afgelegd.
Bijgevoegd een aantal routebeschrijvingen om bij Nij AndringaState te komen. Volg bij aankomst de aanwijzingen van de organisatie op met betrekking tot het parkeren. Totaal zullen 127 auto's aan de start verschijnen en alhoewel er een ruime parkeergelegenheid is dient er 'slim' geparkeerd te worden om ook iedereen op tijd te kunnen laten starten.

Om 8.45 zal de organisatie iedereen welkom heten en zullen we de eerste
bijzondere deelnemer op weg sturen.
De lunch zal 's middags vanaf pakweg 12.30 plaatsvinden.
Vanaf ongeveer 17.30 zal iedereen in Leeuwarden op de Oldenhove binnenkomen waar u op een aantal culinaire hoogstandjes wordt getrakteerd.

Tevens verzoeken wij u om de bijgesloten 'quitclaim' ondertekend mee te nemen enbij het inschrijven te overhandigen aan de organisatie. Zonder ondertekende 'quitclaim' is deelname niet mogelijk.

Laten we hopen dat het weer ons niet in de steek laat dan word het een geweldige
dag.

Tot 7 september 8:00

Mocht iemand deze mail niet gekregen hebben horen we het graag zodat we de bijgesloten documenten ook nog na kunnen sturen.

Dan gaan wij als organisatie de allerlaatste eindjes aan elkaar knopen. Er moet nog een hoop gebeuren voor zondag maar het komt helemaal goed.

Tot 7 september om 8 uur sharp :mrgreen:

01 sep 2008 15:45
Profiel WWW
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Heb niks ontvangen hoor :oops:

Mag ik nu niet meedoen :cry:

Zielig hé :(

01 sep 2008 16:56
Profiel
PorscheForum Rakker
996C4
ZH
Bericht 
Inmiddels heb ik de mail ook ontvangen, maar ik ben het niet eens met een tweetal passages in de quitclaim. Qua aansprakelijkheid en zo kan ik het volledig begrijpen, maar volgens onderstaande passages, kan iedere foto en/of opname zomaar overal geplaatst worden. Wie weet staan we volgende maand met zn allen in de panorama! Foto's prima, maar niet zomaar gevrijwaard.

11. De Bestuurder verleent hierbij aan de Organisatie onvoorwaardelijk het recht en de toestemming om van zijn/haar beeltenis en stem en het Voertuig opnamen te (doen) maken en deze opnamen, als dan niet in bewerkte vorm, te doen bewaren, uit te doen zenden en te doen herhalen.
12. Voor zover de Bestuurder ten aanzien van het verlenen van zijn/haar medewerking krachtens deze overeenkomst enig recht van intellectueel eigendom, waaronder naburig recht, zou kunnen doen gelden, wordt hij/zij geacht deze rechten door ondertekening van dit contractsformulier geheel en onvoorwaardelijk over te dragen aan de Organisatie.

01 sep 2008 17:02
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
Ehhhhh...... Wij zijn er door omstandigheden helaas niet bij :cry:

Laatst bijgewerkt door MetalGreen911SC op 01 sep 2008 19:50, in totaal 1 keer bewerkt.

01 sep 2008 19:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 mk1 ----------------------- Ex. Porsche 3.2 Porsche 964 coupé Porsche 964 cabrio -----------------------
Noord Holland
Bericht 
Dat is niet te doen als je voor elke foto schriftelijk moet vragen of deze wel of niet gebruikt mag worden.
Als je hier problemen mee hebt, denk ik dat het beter is om niet mee te gaan.

Jaap

01 sep 2008 19:47
Profiel
PorscheForum Rakker
996C4
ZH
Bericht 
Dit had dan vantevoren kenbaar gemaakt dienen te worden. Ik hoef niet met mn kop perse ergens te staan. Ik vind het niet erg dat er fotos worden gemaakt en ergens geplaatst, maar om zomaar carte blanche te geven voor gebruik is wel wat anders.
En over dat wel of niet meegaan, er is al een hotel geboekt en betaald, dus dat komt nu een beetje laat dan.

01 sep 2008 21:19
Profiel
Bericht 
Ik vermoed dat je niet zo zeer met 'je kop' zoals jij dat noemt, op de foto geplaatst zal worden, maar veel meer betreft dit de Porsches. En mocht 'je kop' toevallig voor een Porsche staan ... :mrgreen:

01 sep 2008 21:30
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Deze passages zijn redelijk standaard in quitclaims.
Is onderdeel van het portretrecht en ik denk dat het niet meer dan normaal is dat je mensen correct om toestemming vraagt om foto's te mogen maken.
Waar het om gaat is dat er net als vorig jaar weer foto's worden gemaakt door fotografen die wij hebben benaderd. Deze foto's zullen gebruikt worden voor het fotoboek. Anders zou iemand van de mogelijkheid gebruik kunnen maken om wanneer het fotoboek klaar is de hele productie te laten vernietigen. Zonde geld zou ik zeggen waarbij ook nog eens mede deelnemers benadeeld kunnen worden.

Overigens hebben wij geen enkele invloed op de ongetwijfeld weer tientallen andere mensen met fototoestellen die hun geschoten foto en film lukraak overal plaatsen zonder enige vorm van toestemming.
Als iemand bezwaar heeft dat van hem/haar of zijn/haar auto foto's worden gemaakt is het niet slim om naar evenementen en ritten als dit toe te gaan.
Wij proberen alleen op een correcte manier deelnemers hiervan op de hoogte te stellen en om hun toestemming te vragen.
En mocht iemand dan expliciet niet op de foto willen of onherkenbaar willen zijn, laat het maar weten dan worden bv nummerplaat onleesbaar gemaakt of foto's helemaal niet geplaatst

01 sep 2008 21:37
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
ik denk dat het voornamelijk gaat om commercieel gebruik. dus dat je jezelf ineens in een (auto)blad tegenkomt als illustratie van een artikel over een Porscherit etc. Ik kan me voorstellen dat je dat niet wilt. Zou ik ook niet willen. Als het op particuliere fotosites (als die van de PF fotografen etc) of op een forum als dit staat, is er wat mij betreft niets aan de hand. (Commerciele) Publicaties zou ik ook niet zomaar willen toestaan.

btw, deze keer de mail 2x gehad - één keer de interne aan de organisatie zelf :cheesy: en één keer die aan de deelnemers :thumleft:

01 sep 2008 21:54
Profiel
PorscheForum Rakker
996C4
ZH
Bericht 
Of op de voorpagina van het algemeen dagblad. hehe

01 sep 2008 21:58
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Tja, of met een nietje in je buik in het midden van de Playgirl... :mrgreen:

01 sep 2008 21:59
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Heb je gelijk in Harald. Ik zou mezelf ook niet graag terug willen zien via het commerciele circuit.
Zoals gezegd vind ik het netjes om deelnemers te vragen accoord te gaan met het feit dat er foto's worden genomen voor fotoboek en DVD.

Wij zouden nooit en te nimmer gegevens of foto's van deelnemers zomaar doorspelen aan anderen. Wettelijk niet eens toegestaan en het zou een rit als dit volledig ruïneren.
Wees dus niet bang dat wij foto's doorverkopen aan de roddelpers en op 8 september vanaf de Bahamas hier weer inloggen :wink:

horn schreef:
btw, deze keer de mail 2x gehad - één keer de interne aan de organisatie zelf :cheesy: en één keer die aan de deelnemers :thumleft:[/i]
Die Hard, je hoort gewoon tot de organisatie :mrgreen:

01 sep 2008 22:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996C4
ZH
Bericht 
Wettelijk door de quitclaim juist wel toegestaan (oke niet de gegevens, wel de foto's).

Ik heb 'm ook twee keer gehad, hier dus ook een diehard! :D

01 sep 2008 22:07
Profiel
Bericht 
maurice schreef:
... en op 8 september vanaf de Bahamas hier weer inloggen :wink:

Niet??? Daar had ik me nu juist zo op verheugd! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

01 sep 2008 22:22
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Lydia schreef:
Niet??? Daar had ik me nu juist zo op verheugd! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Alles komt goed Lydia....
Dat Maurice niet meer mee wil, moet ie zelf weten... :mrgreen: :wink:

02 sep 2008 4:13
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
We kunnen altijd nog met z'n allen met een bivakmuts op gaan lopen/rijden 8) Gezien de voorspellingen nog comfortabel ook :lol:

02 sep 2008 9:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 mk1 ----------------------- Ex. Porsche 3.2 Porsche 964 coupé Porsche 964 cabrio -----------------------
Noord Holland
Bericht 
Buiten het publiceren van de foto's heb ik ook vernomen dat er iemand van de belastingen met ons mee gaat rijden, dus ik hoop dat iedereen kan verantwoorden hoe ze hun bolide hebben betaald!

Bivakmuts alleen is niet genoeg!

Jaap

02 sep 2008 9:35
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Buiten dat er iemand van de belastingdienst mee gaat rijden heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat de organisatie ook wat fotografen heeft opgetrommeld :shock:

Afbeelding :twisted:

02 sep 2008 10:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)
Barendrecht
Bericht 
Dat zou mij ook niet verbazen helaas maar waar........was ook van plan gewoon met 80 km/u naar friesland te rijden 8)

02 sep 2008 10:55
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 474 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende