Auteur |
Bericht |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Volgens mij is het dan ook allang bedtijd
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
04 sep 2008 0:32 |
|
|
Lydia
|
Selamat tidur, mimpi manis dan maar!
|
04 sep 2008 0:34 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja, je hebt gelijk! Ik hoef niet vroeg op,die tijd is geweest
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
04 sep 2008 0:35 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Nabend. Ik zit nog even heerlijk te genieten van wat live muziek op YouTube. Heerlijk hoor!
|
04 sep 2008 0:38 |
|
|
horn
PF #57
|
Live op Youtube? Hoe werkt dat dan...
Rustig kroegje hier hoor. Eén iemand met een bezem en verder niks. Zal de espresso machine maar eens goed gaan schoonmaken dan
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 sep 2008 4:35 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ja, en daar in de hoek moet ook nog wat geveegd worden, meneer horn
@Barolo: Dark Knight in IMAX gezien; da's wel de moeite waard.
|
04 sep 2008 4:38 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 sep 2008 4:41 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Om half vijf 's morgens een beetje zitten vegen Harald... , uitslover!
5 tropische stormen aan een lint aan de overkant van de plas... , zo blijft 't Weather Channel tenminste boeiend daar...
|
04 sep 2008 6:31 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
goedemorgen allemaal.
Ik neem aan dat Horn wel klaar is met de espressomachine, doe mij maar een lekkere ristretto dan.
Zometeen ff naar de jaarbeurs in Utreg voor het boekenfestijn.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
04 sep 2008 7:17 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
MoGguh ....
... wat wodka al niet met je kan doen ...
Snel eens kijken of Horn de esspressomachine 'n beetje goed schoon heeft gemaakt ..
|
04 sep 2008 7:21 |
|
|
zuugnap
|
jooo ook gmogge iederlichaam
|
04 sep 2008 7:26 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Hier is weliswaar geen orkaan, maar het stormt enorm. Je waait hier uit je panty!
Fijne donderdag, allemaal. Werk lekker!
|
04 sep 2008 7:40 |
|
|
zuugnap
|
t stormt???? waar woon jij dan hier zonneke , lijkt wel een hete zomerdag te worden .. nagenoeg geen wind! Krijg je als je denkt luxe te willen wonen daar tussen die zandbulten
|
04 sep 2008 7:47 |
|
|
Lydia
|
http://webcam.egmondaanzee.biz/
Maar het zijn wel vreselijk mooie zandbulten hier!
|
04 sep 2008 7:49 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, zo wat een drukte hier, en dan nog pikant getint, eerst maar eens een lekker bakkie.
Hoe zit het trouwens met Hans en Leo, zo druk dat ze niet even meer om koffie komen.
Gisteren nog even naar Ekeren (Antwerpen) geweest, nog drie kois gekocht.
Wat zijn die dingen duur, maar wel mooi.
|
04 sep 2008 8:17 |
|
|
Traveller69
|
Daar heb ik dan weer geen last van
Hier (Utrecht) waait het lichtjes, de lucht is lichtbewolkt.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
04 sep 2008 8:26 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
mogguh nog, eindelijk weer achter de PC, koffie d'r bij (in deze budget-hoek van het café wordt helaas geen ristretto geserveerd vrees ik) en inderdaad, in het (zuid)oosten hier schijnt de zon voorlopig, al hangen er genoeg wolken bij om het een beetje vertrouwd te houden. Vrees dat het weekend geen echt rijdersweer wordt voor met de kap open, maar we wachten af... Werk ze allen!
|
04 sep 2008 8:51 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge, best lekker zonnetje hier.
De startmotor van de 924 heeft besloten dat het na 28 jaar en 208.000 km genoeg is geweest. Gelukkig ligt zijn opvolger al te wachten, nou nog tijd maken om 'm te monteren.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
04 sep 2008 11:36 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
De laatste voor vandaag zker, goeie morgen allemaal. Zo eerst met de auto naar het politiebureau om aangifte te doen van een verloren & verlopen rijbewijs in kameroen, dan terug naar de gemeente om een nieuw rijbewijs aan te vragen omdat ze dat vanmorgen niet konden zonder aangifte... moet ik 2 keer een overtreding plegen dankzij de bureaucratie in NL.... logisch. Enfin goede morgen dus
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
04 sep 2008 12:01 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Zit ik net lekker aan een ontbijtje zie ik die vissen voorbij komen drijven hierboven...
Goeiemorgen mensen, 't is nog steeds lekker buiten
|
05 sep 2008 6:07 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Regenstralen deze morgen ....
Hopelijk is het morgen en zondag beter weer in Ollanda
MoGgUh ...
|
05 sep 2008 6:58 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Zal ik maar weer eens een koffie-à-la-Lydia zetten? Ik heb lekkere spekkoek mee!
De wind is hier eindelijk een beetje gaan liggen. Ik zag dat de weersverwachting voor zondag redelijk is.
Fijne vrijdag, allemaal. Werk lekker!
|
05 sep 2008 7:30 |
|
|
Lydia
|
Hè? Hoe doe je dat? En kan dat ook met het huis schoon maken, de auto wassen en het onkruid uit de tuin halen?
|
05 sep 2008 8:02 |
|
|
Traveller69
|
Goedemorgen allemaal,
Leuk zo'n schildpadgrasmaaier. Je hebt ze ook als stofzuiger voor in huis, terwijl je werkt wordt je huis gestofzuigd, handig hoor.
Zo, lekker een stukje spekkoek bij de koffie en aan de slag maar weer.
|
05 sep 2008 8:09 |
|
|
cabrio wim
|
MOguhh allen, en een mooi weertje hier, frisjes maar wel zon.
@Lydia, waarschijnlijk laat hij zo'n ding door zijn tuin kruipen.
|
05 sep 2008 8:10 |
|
|