Auteur |
Bericht |
ron2.2E
911 2.2Ebeverwijk
|
Ritje naar Schweiz
Volgend weekend ga ik met m'n vriendin (en de P) ff lekker naar Tschingel.
(vlakbij Interlaken) Uiteraard lekker op het terrasje zitten bij Wolters (Grindelwald) met uitzicht op de Eiger. De kenners weten dit wel
Helaas wordt het wel een tripje met mixed emotions, m'n vader heeft nl die vervelende K-ziekte. Zoals het nu gaat zal het niet héél lang duren. Genieten van de momenten die ons nog resten. (life's a bitch)
_________________________________________ Helaas even zonder. Vehere Porsche necesse est
Laatst bijgewerkt door ron2.2E op 04 sep 2008 0:59, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 sep 2008 0:24 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 sep 2008 0:54 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Sterkte,ik ben in 2001,vanaf juni tot eind oktober ongeveer 7 keer naar Ned.gereden toen m'n vader op sterven lag,ook door die k*tziekte! Elke keer het bericht,van het gaat nu aflopen! Soms duurt het veel langer dan de artsen zeggen.Het was in zijn geval een zeer lange lijdensweg,een ouwe taaie! Geniet van Zwitserland in elk geval.
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
04 sep 2008 1:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Dito hier. Begin 2007 afgelopen na 2 jaar ziekbed. Sterkte en geniet idd van de momenten. Zorg dat je bespreekt wat jij en hij nog willen bespreken!
En geniet van Zwitserland. Wij gaan woensdag.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 sep 2008 4:33 |
|
|
cabrio wim
|
Ik weet wat je bedoeld, maar probeer ondanks dat toch even goed te geniet van jullie weekend.
En doe wat Harald schrijft, heel belangrijk.
|
04 sep 2008 8:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Brrr Ron niet best zo'n bericht.
Heb niet zo gek lang geleden mijn beide ouders verloren.
Moet wel toegeven dat hun leeftijd best redelijk was, maar toch als ik jou bericht lees komt alles weer boven.
Heel veel sterkte en probeer er toch van te genieten, Zwitserland is ook ons favoriete vakantieland.
Sterkte (nogmaals)
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
04 sep 2008 9:40 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Heel vervelend dit zo te lezen. Sterkte met en voor je pa, inderdaad nog even genieten van de resterende momenten.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
04 sep 2008 16:45 |
|
|
Carrera 007
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera,
Veluwe
|
ritje naar Schweiz
Ron, veel sterkte !!!! Let wel "Herinneringen van morgen worden vandaag
gemaakt".
_________________________________________ Black is beautiful
|
04 sep 2008 23:28 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ron, sterkte gewenst! En geniet van Zwitserland!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
05 sep 2008 0:15 |
|
|
ron2.2E
911 2.2Ebeverwijk
|
YO Guys, doet me goed zoveel steun. Kom net uit m'n nachtdienst ( 2uurtjes eerder naar huis). FF gauw het forum lezen. Zit met licht vochtige oogjes jullie berichtjes te lezen.Doet onwijs goed, THANX
_________________________________________ Helaas even zonder. Vehere Porsche necesse est
|
05 sep 2008 4:22 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Heel veel sterkte.
Zwitserland en zeker het gebied bij Grindelwald is een mooi land om tot rust te komen.
Als je van wandelen houdt: aan het einde van Grindelwald bij de Gletschersleucht omhoog wandelen, dan richting Kleine Scheidegge. Je bent even onderweg, maar het is zo mooi en rustig.
Het begin is even klimmen, maar daarna blijf je heel lang licht glooiend heen en weer lopen en wordt de wandeling een soort meditatietrip.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
05 sep 2008 8:17 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Ron , sterkte man aankomende periode en take car onderweg, maar probeer er wel van te genieten daar waar het kan.
|
05 sep 2008 17:59 |
|
|