Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 14:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 867 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 35  Volgende
[13-14 SEPT]-=1001 KURVEN TOUR-EIFEL EDITIE 1=- START!!!!!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ja, organiseren we gewoon een PF fitnessclubje.

Achja, de zomer is voorbij, de wintervacht moet weer aangroeien zullen we maar zeggen. Gelukkig blijf ik ondanks dat wel woest-aantrekkelijk :lol:

Hey mannuh veel plezier dit weekend en hou het heel!

Garoeten.

P.S. Ben een beetje aan het klooien met mijn avatar maar vind die van jou toch nog een stuk mooier Zuug. Misschien toch ook maar eens op m'n buik gaan liggen. Maarja, met al die kilo's extra......

29 aug 2008 14:02
Profiel
Bericht 
Ehmm we zijn terug, Slaapplaats getest!! Buffetten geregeld , Test-Route afgerond!. Dik 800 km gereden! (soms laag gevlogen :shock: ) Snijwond in arm opgelopen! :roll: Rooie knar van het heerlijke weer!! We zijn er KLAAR voor!!!!! (foto's volgen!)

Voorlopige Planning

- Samenkomst in duitsland vlak over de grens bij SHELL tankstation (lokatie wordt bekend gemaakt) (route 61) na Venlo!
- verzameltijd bij tankstation volgt!! (zal rond 12u zijn)
- Vertrektijd op de zondag is na het ontbijt 8 uur scherp!!!
- Geschatte aankomsttijd bij EindPUNT tussen 14.00 en 16.00!!! (ligt aan rijstijl ! 8) :lol:
In de route zitten 2 verzamelpunten waar IEDEREEN samen komt!!!

Benzine indicatie :
getankt over de grens! (snelweg 61) (VOL)
getankt in Bad Bertrich (VOL)
getankt vlak voor grens (60km tot venlo) ri NL op terugreis! (had nog 50km peut over)

(niet alle bankpassen werken bij POMPEN dus hou daar rekening mee!!! (beter dan ook Cash geld achter de hand houden)

Zondagrijders......
Diegene die zondag gaan vertrekken , houd uw reistijd inde gaten!!!! (BELANGRIJK) (bij verlate aankomst liggen de ROADBOOKS klaar in HOTEL!! (mocht er onverhoopt iets gebeuren)

31 aug 2008 11:59
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
Goed werk, heb je nog foto's? Kan je nog iets aanpassen in je schema? 8 uur ontbijt en 9 uur vertrekken. De meeste gaan voor stevig doorrijden toch? :wink:

31 aug 2008 12:33
Profiel WWW
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
het word ietje vroeger :? 06.00 ontbijten :shock: :mrgreen: het is een kuuroord :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

31 aug 2008 12:43
Profiel WWW Facebook 
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
mmm dan mag ik wel om 5.00 uur vertrekken (en dan nog als laatste aankomen :mrgreen: )

Privilege Beauty & more...

31 aug 2008 12:48
Profiel Facebook 
Bericht 
barolo schreef:
Goed werk, heb je nog foto's? Kan je nog iets aanpassen in je schema? 8 uur ontbijt en 9 uur vertrekken. De meeste gaan voor stevig doorrijden toch? :wink:

Waarom aanpassen?? omdat jij wil uitslapen ??? Lui verkuh!! :D

anders vertrek jij gewoon uur later dan kan je me inhalen :wink:

Hans Luna schreef:
mmm dan mag ik wel om 5.00 uur vertrekken (en dan nog als laatste aankomen :mrgreen: )

Och hans 8) dont worry het is geen race tour!!! iedereen rijdt de tour zoals hij/zij dat het prettigst vind! Het is geen wedstrijd!!

zo en nu ga ik even de 24193 Bugs van mn oootoo blazen!! ff lekker relaxed mn dame wasseh! 8)

31 aug 2008 12:58
Bericht 
aankomst bij het kuuroord hotel:

AfbeeldingAfbeelding

speciaal voor onze wijn goeroe barolo :wink: bij het kuuroord:

AfbeeldingAfbeelding

parkplatz voor onze kids bij het hotel achter hek slot en grendel 8)

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding gewoon nog leuk shotje :wink:

onderweg tijdens de testrit kwamen we nog wat moois tegen :shock:
vette dope shit dus:

AfbeeldingAfbeelding

een echte daytona 8) 8) 8)

de rit is in zoverre uitermate goed verlopen

het weer viel enkelt wat tegen met maar 28 graden :shock: :mrgreen: :wink:

dus wij waren verplicht voor straf open te karren 8)

AfbeeldingAfbeelding

schitterende vieuws :D

greezzz from tzzzeee knaufeurt :D WAAR IS M,N DOP :shock: :mrgreen: :wink:

31 aug 2008 13:26
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
geintjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :wink:

31 aug 2008 14:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht 
Ziet er super uit, guys. Ik had al een daggie extra geboekt, maar ik

maak er maar een week van geloof ik :)

31 aug 2008 18:23
Profiel
Bericht 
rond 15.00 is het inchecken als iemand dat wil en zo te zien wordt het heel aardig weer dus dan trek ik mn zwempak an! en ga lekker dobbere 8)

als anderen later willen aanreizen ieder zn ding marcel , ik vermaak me wel , diegene die willen komen naar vertrekpunt op de zaterdag zijn van harte welkom, leuk treintje naar het hotel leek me ook al een happening
en 12 u is dat vroeg?

Afbeelding

ps mooie foto's knaufel gaat steeds beter :thumleft:

31 aug 2008 18:41
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Tjeu, Treintje super... Zal echter even in overleg met jou kijken om ergens aan te haken. Is voor ons makkelijker om via aken de grens over te gaan, vandaar. Kijken wel, anders haken we uiteraard aan in Venlo. Ziet er verder waanzinnig uit, als de weersvoorspelling nu zo blijft kan het niet meer stuk. Zwembroek, is er een zwembad in de buurt. dan nemen we die uiteraard mee.

31 aug 2008 19:42
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
We waren daar en daar had iemand een andere route genomen via luxemburg en dan onderlangs .... 3 baanswegen .... knauf heeft het genoteerd dus die kunnen we ook nemen ipv de 61 dan is het verzamelen in eindhoven en gaat via limburg via lux naar de eifel daar deden ze ook 3 uur over! meen ik, schijnt een hele relaxte route te zijn! knauf kom er eens in ipv te luieren op t warme zand!! 8)

we hebben nu zelf 2x de 61 genomen en ik werd er eerlijk gezegd niet vrolijk van , er zijn grote stukken met hele smalle 2 baans door wegwerkzaamheden ! en dat blijft voorlopig nog wel zo! overigens wat die man zei is dat het bijna door heel limbo liep langs de DSM kan dat jos?

Zo en nu ga ik een DIkke BOL ITalooo ijs halen! 8)

31 aug 2008 19:49
PorscheForum Rookie
993
Bericht Nog een variant op de route
Een leuke en redelijk snelle route met bijna alles auto/snelweg muv van het laatste stukje.
Deze route is een stuk korter, sneller en rustiger dan door Luxemburg:
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=Ma ... 675171&z=9

ter vergelijk de route langs Lux. stad:
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=Ma ... e=UTF8&z=9

31 aug 2008 20:41
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Zie ik daar bij de 13de een klein wit wolkje bij de zon????
Begin alweer te twijvelen of ik mee ga... :wink: 8)
Heb je die 1001 kurven ook al beschikbaar voor GTR evo, dan weet ik alvast een beetje hoe de bochies zijn. :mrgreen:

31 aug 2008 20:47
Profiel WWW Facebook 
Urmond
Bericht 
Tjeu, dat klopt niet, de A2 vanaf Eindhoven niets aan de hand, vanaf de grens Aken zijn ze behoorlijk aan het werken. Maar waarom via de snelweg? we kunnen toch via Aken, monchau, heerlijk binnendoor rijden naar het Hotel. Binnendoor vanaf Stein naar Cochem is ongeveer een uurtje of 2 en een half. Hotel zal iets langer zijn. Lekker onderweg effe stoppen bij een terrasje en weer verder. Kunnen we alvast een voorproefje nemen op de dag ernaa. Tensminste dat is mijn voorkeur. We hebben de kindjes naar Opa en Oma :wink: en hebben de intentie om de zaterdag al lekker binnendoor naar het hotel te rijden.

Zo dus:
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=He ... 900391&z=9

of zo:

http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=He ... 900391&z=9

laat maar weten wat julie ervan vinden.

Uiteraard zoals MSK schrijft kan natuurlijk ook.

31 aug 2008 20:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 1991
Bericht 
Nou, super geregeld jongens, het ziet er goed uit en wij hebben er zin in! :D Met aankomsttijd uiterlijk 16uur kunnen we misschien nog wel een rondje nordschleife doen of zit dat niet in de planning?
Lijkt mij ook wel gezellig om met treintje een stukje binnendoor te rijden naar startlokatie en wat terrasjes te pakken onderweg. Maar we hebben nog twee weken te gaan! Ik neem in ieder geval m'n zwembox mee :wink:

31 aug 2008 21:51
Profiel
Bericht 
ik gaat niet meer :shock: , ik heb geen zin meer ik heb hem al 3x gereden :mrgreen: :wink:

31 aug 2008 22:10
Profiel WWW Facebook 
Bericht Re: Nog een variant op de route
msk schreef:
Een leuke en redelijk snelle route met....
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=Ma ... 675171&z=9

@ msk denk dat me deze het meeste past, die van jos is wel korter in km
maar langer door de tijd & stukken binnendoor , aangezien we dat zondag genoeg voor de kiezen krijgen lijkt het mij die van M het snelste en beste

door lux is idd eingelijk geen goede optie, Meen ook dat die naamplaatsen zijn gevallen in die optie van die hollander die daar was!

dus als het de meesten ermee eens zijn dan is het "alle ballen verzamelen bij Eindhoven en dan over de A2 richting de resterende groep!

en dan lekker doortuffen met zn allen naar BB!!

@ gert ziet er idd weer slecht uit voor ons 8) hahaha

Diegene die zaterdag naar de Nord willen , ik hou niemand tegen! alhoewel je die beter kunt meenemen als je meer de tijd hebt gezien je daar maar een paar uur kan vertoeven dan voordat we aanschuiven aan tafel, als ik nadenk over de laatste keer dat knauf en ik er geweest zijn dan was het denk ik een 15 min kijken en weg en dat koste ons al een uur vanaf het hoogste punt in de route!!! laat google maar eens rekenen en je komt echt al aan 2 uur reistijd! (als je alles mee hebt) maar ieder zn ding!

En onderschat ook de zondag niet ! dat is toch ook een flinke pas! met een totaal van 240 (route) + weer huiswaards ( 250km)

01 sep 2008 1:38
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Ok, kleine streep door de planning, moet zaterdag waarschijnlijk werken tot 5 uur........ :?

Ik hou jullie ff op de hoogte hoe het ontwikkelt...

01 sep 2008 5:47
Profiel
Urmond
Bericht 
Tjeu, Ik vind het prima, haak ik wel aan bij het BP tankstation tussen Stein en Vliegveld aachen Airport op de A2

01 sep 2008 7:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 1991
Bericht 
Voor die Grüne Hölle is inderdaad weinig tijd, zeker met zo'n grote groep. Doen we wel een andere keer. En de bandjes krijgen het zwaar genoeg te verduren :shock: :wink: Verzamelen bij Eindhoven lijkt me een goed plan.

Tja Knauf, jij kan die route nu wel dromen he, een maand lang ieder weekeinde WEER door die Eiffel moeten karre :lol: Ach zo'n prachtige omgeving gaat toch nooit vervelen?

01 sep 2008 9:13
Profiel
Bericht 
wie waaa wokkieeeee!!!! oja heb net Buffetprijs (staat nu vast voor 20.00u des avonds!!!! ---> heb een prijs gemaakt voor 34 p/p euri dus u heeft nog 2 weken de tijd om te sparen. ps ALLE drankjes worden separaat opgeschreven op elke zimmer. ROndjes geven mag ALTIJD :mrgreen:

zal straks de snaailist even posten!!!!

Goed we starten dus met bult in eindhoven om 12??? mooi!!! we houden de plek nog maar even geheim anders staat daar straks weer een blauw lampje langs de weg!!! ja toch!!!!!!!! Voor diegene die anders willen rijden of later willen komen "suit yerself" :wink: :D

01 sep 2008 11:01
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hey Tjeu,

Kan ik me nu alvast al inschrijven voor de 2009 editie??? ;-)
Dit wordt echt GAAAAAAAAAFFFF!!!!!

Wij OV-en trouwens mee in de trein vanuit Eindhoven.

Garoeten,

Rick

01 sep 2008 12:01
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Is er nog belangstelling voor een treintje die zo snel mogelijk via DL wil rijden? Bijvoorbeeld via Arnhem of Nijmegen. :?: 8)

01 sep 2008 13:40
Profiel WWW
Bericht 
Noemen ze dat saamhorigheid Barolo??? :roll: sjeemig! 8)

01 sep 2008 14:17
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 867 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 35  Volgende