Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:28

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 129  Volgende
deze MOEST ik posten ... erg leuk ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Een man ontsnapt uit de gevangenis, waar de laatste 15 jaar heeft gezeten. Op zijn vlucht vindt hij een huis en hij breekt in om te zoeken naar wapens en geld. Het enige wat hij vindt is een jong echtpaar in bed.
Hij beveelt de man uit bed te komen en bindt hem vast op een stoel. Vervolgens bindt hij de jonge vrouw aan het bed vast, gaat bovenop haar liggen en kust haar in haar nek.

Dan staat hij op en gaat naar de badkamer.

Terwijl hij daar is, fluistert de man tegen zijn vrouw op het bed: Luister, die vent is een ontsnapte gevangene, kijk maar naar zijn kleding. Hij heeft waarschijnlijk heel lang in de gevangenis gezeten en al die jaren geen vrouw gezien. Ik zag, hoe hij jou in je nek kuste. Als hij sex met je wil, stribbel dan niet tegen, klaag niet, doe gewoon wat hij je vraagt, stel hem tevreden. Hij is gevaarlijk en als hij kwaad wordt, vermoordt hij ons. Wees sterk schat, ik hou van je.

De jonge vrouw antwoord: Hij kuste me niet in mijn nek. Hij fluisterde in mijn oor.
Hij vertelde, dat hij homo was, dat ie jou heel leuk vond en vroeg me of er soms vaseline in de badkamer stond. Wees sterk schat, ik hou ook van jou..................

12 jun 2008 11:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
Recept voor spek met bonen:

Hoe maak je het klaar?

Stap 1:breng je boonen zachtjes aan de coke

12 jun 2008 17:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 
In de overvolle bus staat Kees met zijn
> > voorpartij tegen een
> > mooi meisje aangedrukt.
> > Ze vraagt hem : 'ben jij dat die zo
> > tegen mij aandrukt, wat ik
> > daar voel,...'
> > Zegt hij :'Hola, da's wel een rolletje
> > Euro muntstukken, ik heb
> > net mijn salaris gekregen'
> > Zegt zij : 'Amaai, dan heb jij tussen
> > de laatste 2 haltes wel
> > ne serieuze opslag gekregen' !!

13 jun 2008 12:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Jantje was een jongetje van 7 jaar oud uit het Antwerpse en net zoals andere jongens van zijn leeftijd, erg nieuwsgierig. Hij had de laatste tijd behoorlijk wat verhalen over vrijen van de andere jongens gehoord en vroeg zich af hoe dat in z'n werk ging.

Op een dag stelde hij de vraag aan z'n moeder en die raakte er volledig door in de war. I.p.v. het aan Jantje uit te leggen, gaf ze hem het advies om zich een nacht achter de gordijnen te verschuilen om z'n oudere zus Emma en haar vriendje te bekijken. Jantje deed dit en beschreef de volgende morgen alles aan zijn moeder. "Emma" en haar vriendje zaten eerst wat te praten, waarna hij de meeste lichten uit deed. Toen begon hij haar te kussen en te omhelzen.

Ik denk dat Emma ziek werd, want ze trok een heel gek gezicht. Hij moet waarschijnlijk hetzelfde gedacht hebben, want hij stopte zijn hand in haar blouse om haar hart te voelen net zoals de dokter altijd deed. Alleen was hij niet zo goed als de dokter, want hij scheen nogal wat problemen te hebben om haar hart te vinden. Hij werd waarschijnlijk ook ziek, want ze begonnen allebei te hijgen en raakten helemaal buiten adem.

Zijn andere hand werd waarschijnlijk koud, want hij stopte hem onder haar rokje. Op dat moment bereikte Emma de rand van de bank, waarna de koorts begon. Ik wist dat het koorts was omdat Emma vertelde dat ze erg heet was.

Tenslotte ontdekte ik wat hun zo ziek maakte, er was een paling in zijn broek gekropen. Hij sprong ineens uit zijn broek en ging rechtop staan, wel 20 cm lang. Eerlijk waar! Met 1 hand greep hij de paling beet om ervoor te zorgen dat hij er niet vandoor zou gaan. Toen Emma dat zag werd ze erg bang; haar ogen werden groot, haar mond viel open en ze begon dinge zoals 'Oh, mijn God' te roepen.

Ik zou haar toch eens moeten vertellen over de veel grotere palingen die ik in het meer heb gezien. Emma werd plotseling heel moedig en probeerde de kop van de paling er af te bijten. Toen maakte ze een geluid en liet de paling gaan, waarschijnlijk beet hij terug. Ze greep hem met twee handen stevig beet, haalde een muilkorf uit haar tasje en schoof die over zijn hoofd om ervoor te zorgen dat hij haar niet meer kon bijten. Emma ging op haar rug liggen en spreidde haar benen, zodat ze de paling in een schaarklem kon nemen, terwijl haar vriendje hielp door op de paling te gaan liggen.

Het werd een vreselijk gevecht. Emma begon te grommen en te schreeuwen, terwijl haar vriendje bijna van de bank viel. Ik denk dat ze de paling dood wilde maken door hem tussen hun lichamen fijn te persen. Na een tijdje hielden ze allebei op met bewegen en zuchtten diep. Haar vriendje ging rechtop zitten, waarschijnlijk had hij de paling gedood. Ik wist dat hij dood was, want hij hing helemaal slap en een gedeelte van zijn ingewanden kwamen naar buiten.

Emma en haar vriendje waren moe van het gevecht, maar gingen gewoon door met vrijen. Hij begon haar weer te kussen en te omhelzen en waarachtig, de paling was nog niet helemaal dood. Hij ging gelijk rechtop staan en begon weer met vechten. Waarschijnlijk zijn palingen net katten; ze hebben 9 levens of zoiets.

Deze keer probeerde Emma de paling te doden door erop te gaan zitten. Na een worsteling van 35 minuten wisten ze eindelijk de paling voorgoed te doden. Ik weet dat hij dood was omdat Emma's vriendje zijn huid eraf stroopte en door het toilet spoelde.

Moeder viel flauw.

13 jun 2008 13:49
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Gisteren zat ik in mijn stamkroeg aan de toog. Plots komt de mooiste vrouw die ik ooit gezien heb de zaak binnen. Ik denk na hoe ik ze kan aanspreken, en bestel tenslotte een van de beste flessen champagne die het café te bieden heeft. Ik hing er een briefje aan met de vraag of zij deze fles met mij wou opdrinken, en liet de fles door de ober aan de vrouw in kwestie bezorgen.

Zij las het briefje, glimlachte naar me, schreef een antwoord op het briefje, en liet de ober me dan het briefje terug bezorgen. Op het briefje schreef zij: "Geachte heer, als ik deze fles met u moet drinken, moet er zich in uw garage minstens een Mercedes bevinden, op uw rekening minstens een miljoen euro staan, in uw broek moet 17 cm steken, en een vakantiehuis op de Canarische eilanden zou ook welkom zijn."

Ik las dit wat grinnikend, en schreef terug: "Geachte dame, in mijn garage bevinden zich een Porsche, een Ferrari en een Mercedes, op mijn 8 verschillende rekeningen staat telkens meer dan een miljoen euro, ik heb vakantiehuizen in Bali, in Rome, in Florida en ook nog ééntje in Zwitserland.

Maar nooit van mijn leven, zelfs niet voor de schoonste vrouw, laat ik 6 cm verwijderen... Geeft u mij de fles maar gewoon terug..."

13 jun 2008 13:52
Profiel
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Een jongen brengt zijn vriendin terug naar huis nadat ze samen uit zijn geweest. Als ze bij de deur komen leunt hij nonchalant met een hand tegen de muur en zegt tegen haar: "Schat, waarom pijp je me niet?"
"Wat? Ben je gek?!"
"Maak je niet druk, het is zo voorbij, geen probleem."
"Nee! Misschien ziet iemand het; mijn familie, de buren..."
"Rond deze tijd zal niemand zich laten zien..."
"Ik heb al nee gezegd! Niet dus!"
"Schat, het is echt niet zo moeilijk .. en ik weet dat jij het ook fijn vindt."
"Nee! Ik zei Nee!"
"Schat, doe nou niet zo..."
Op dat moment komt de zus van het meisje in haar nachtjapon naar buiten. Ze wrijft geeuwend in haar ogen en mompelt: "Pa zegt dat ofwel jij hem moet pijpen, ofwel dat ik hem moet pijpen, ofwel dat hij naar beneden komt en hem zelf zal pijpen, maar zorg alstublieft dat je vriend eindelijk zijn hand van de parlofoon haalt!!"

13 jun 2008 14:01
Profiel
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Toen ze terugkwam van een verre vakantie vernam Katie dat tijdens haar verlof in het buitenland, haar grootvader overleden was. Als goede kleindochter ging ze dadelijk bij haar 95-jarige grootmoeder om te "condoleren". Aangezien ze wist dat opa in blakende gezondheid verkeerde toen ze op reis vertrok, vroeg ze aan grootmoeder waaraan opa overleden was.

"Mijn kindje" antwoordde ze, "grootvader kreeg een hartaanval, vorige
zondagmorgen toen we de liefde bedreven......". Waarop Katie reageerde met te zeggen dat sex voor mensen van bij de honderd
toch af te raden was...... "Maar neen, mijn schatje" replikeerde oma, "reeds enkele jaren lang, en gelet op onze ouderdom, hadden we ons voorgenomen dat het beste ogenblik voor ons beiden om sex te hebben was het ogenblik dat op zondagmorgen de kerkklokken begonnen te luiden............ dat was voor ons het juiste
ritme, niet te snel, niet te traag, gewoon erin bij de DING, eruit bij de DONG....."

Plotseling moest oma een traantje wegpinken, waarop ze zei:
"En had dat stom creamkarreke niet voorbijgereden dan had bompa nu nog geleefd..."

13 jun 2008 14:49
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
ik drink zelf geen druppel alcohol maar deze vonk wel grappig :

Afbeelding

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

14 jun 2008 12:36
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding chiwawawawaaar issie nou :shock:

15 jun 2008 12:29
Profiel WWW Facebook 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
:mrgreen:

15 jun 2008 12:40
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding :shock:

18 jun 2008 19:53
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy:

18 jun 2008 19:56
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding hahahahahaha lol

18 jun 2008 19:57
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding

18 jun 2008 20:50
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding

18 jun 2008 23:31
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding

18 jun 2008 23:32
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding

18 jun 2008 23:34
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy:

18 jun 2008 23:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 
VRAAG AAN FLAIR:

Liefste Flair,
Vorige week vertrok ik 's morgens van huis naar mijn werk. Zoals altijd zat mijn man televisie te kijken. Ik reed ongeveer 1,5 kilometer toen de auto er mee stopte. Ik probeerde te starten, de motor ging wel rond maar sloeg niet meer aan. Ik ben toen naar huis teruggelopen en toen ik thuis kwam zat mijn man niet meer op de bank.
Wat ik toen boven aantrof had ik zelfs in mijn stoutste dromen niet kunnen denken! Mijn man liep gekleed in mijn lingerie en met mijn ultra hoge pumps en een laag make-up voor de grote spiegel heen en weer te paraderen.............
Ik ben 36, mijn man is 38 en we zijn al 12 jaar gelukkig getrouwd. Toen ik hem betrapte probeerde hij nog met een smoesje over dat al zijn ondergoed in de was zat enzovoort een uitvlucht te verzinnen, maar de schoenen en de make-up dan?
Hij is toen echt helemaal ingestort en heeft bekend dat hij dit al een maand of vier doet. Ik heb hem toen gezegd dat als hij er niet mee zou stoppen ik wil gaan scheiden. Mona, je moet weten dat hij een half jaar geleden zijn baan kwijt is geraakt en daar heel erg depressief van is geworden. Sinds ik hem heb verteld dat ik wil scheiden als hij dit blijft doen is hij heel erg teruggetrokken en afstandelijk..... Het lijkt wel alsof ik helemaal geen contact meer met hem kan maken.
Kan jij mij helpen??

M. Verbeeck uit Stekene

ANTWOORD VAN FLAIR:

Beste M.

Het zou de automatische choke kunnen zijn, vooral omdat het al zo dicht bij huis gebeurde, anders zou ik gewoon nieuwe bougies laten monteren.

Met vriendelijke groeten,

de Flair-redactie

19 jun 2008 7:23
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

19 jun 2008 12:00
Profiel
Groningen
Bericht 
Afbeelding :roll: :wink:

19 jun 2008 16:08
Profiel
Bericht 
Het is vrijdag.
Jantje zegt tegen Pietje:
"Wat gek! Ik heb de hele tijd
het gevoel dat het donderdag is!"
"Hé dat is toevallig," zegt Pietje,
"dat had ik gisteren!"

20 jun 2008 11:56
Profiel WWW Facebook 
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
de overeenkomst tussen onweerswolken en je schoonloeder??

als ze wegtrekken belooft het een mooie dag te worden!

20 jun 2008 14:58
Profiel WWW
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
De directeur
roept zijn secretaresse bij zich...

Daisy, ik stel je een bonus voor.

Het principe is eenvoudig.

Ik werp 500 euro op de grond.

Indien je die kan oprapen voor ik je heb kunnen penetreren,

dan is dat geld voor jou !!

De dame vraagt bedenktijd over het voorstel om er met haar partner over te praten.

Thuis verklaart zij de toestand aan haar man. Die lijkt wel geïnteresseerd.

Man:

We kunnen dat hier thuis toch eens uitproberen en indien het

lukt dan verdien je een aardige zak centen !!

Haar man gooit een biljet van 500 euro op de grond maar, nog voor hij ook maar zijn broekriem heeft
kunnen ontgespen, heeft zijn vrouw het geld reeds opgeraapt.

Ze proberen het nog een keer, en deze keer heeft hij zelfs niet de kans om zijn gulp open te ritsen.

Tevreden zegt hij : Schat, aanvaard het voorstel van je baas

en je zal morgen in het geld zwemmen !!

Wanneer hij de volgende avond zijn vrouw gaat ophalen, schrikt hij zich een bult.

Haar haar is totaal in de war, haar kleren verkreukeld en zij

waggelt als een halfdronken slet over het voetpad...

Uitzinnig vraagt hij haar : Wat is er verdorie met jou gebeurd ??

Vrouw:

Mijn baas heeft me geroepen.......heeft 500 euro op de vloer gegooid

Hij :

En...ben je er niet in geslaagd zoals gisterenavond ??

Zij :

Denk je dat dit gemakkelijk is met allemaal muntstukjes van 1 eurocent !!!!!

20 jun 2008 14:59
Profiel WWW
Bericht 
Bij de bekende autocoureur J. Verstappen is ingebroken.
De criminelen waren waarschijnlijk op zoek naar waardevolle spullen uit de prijzenkast.
Niets ontbreekt....

21 jun 2008 15:36
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 129  Volgende