Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 7:20

Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Droomrit voor het leven 2008 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Misschien moeten de gasten die hier op het PF wel eens een ritje in elkaar zetten, de handen in elkaar slaan. En een dergelijke zieke-kinderen-rit "Back to Basics" :wink: brengen.
Waarbij het eindpunt een gigantische speeltuin is VOOR DE KINDEREN, met ijsco tentjes, springkussens, clowns, goochelaars en ander jolijt.
Ik zet mijn naam vast op de lijst. Clemens volgens mij ook.

25 aug 2008 23:11
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Goed plan Erik, echter, zoals horn ook al aangeeft, is het aanbod van dit soort ritjes groter dan de vraag... Wat uiteraard niet wegneemt, dat het zeker een goed idee is, en de moeite om eens over na te denken! ;)

25 aug 2008 23:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Inflatie kun je bedwingen. Jij bent tenslotte (zeer goed) begonnen met het weglaten van de fratsen... kwestie van bij de kern blijven, c.q. terug naar de kern. En vooral het circuit mijden :wink:

25 aug 2008 23:27
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
en grote parkeerplaatsen van truckers resto's :cheesy:

26 aug 2008 0:05
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Tja sportverplichtingen van m'n dochter dus het bijwonen van de start ga ik helaas niet halen :(

05 sep 2008 18:56
Profiel WWW
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Jammer Sander, mis je toch weer een paar beauty's :wink:

05 sep 2008 19:00
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Marcel B. schreef:
mis je toch weer een paar beauty's :wink:

Ach ik loop om die tijd op het hockeyveld :wink: :shock:

05 sep 2008 19:03
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
aha. Hou oud is je dochter? Misschien dat we toch de plannen voor Driebergen wijzigen... :cheesy:

05 sep 2008 20:21
Profiel
Bericht 
Ik kan morgen helaas niet: voetbal, werken, kranten en 's avonds naar zomerpop :(

05 sep 2008 20:24
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
net terug. leuke verzameling auto's, idd grotendeels dezelfde als vorig jaar. Oja, en de Enzo, de Carrera GT en de Veyron hadden afgezegd.... :twisted: :? Ook de twee 997 GT3 RS'en heb ik niet gezien.

Wat mij opviel dat al dat geweld niet echt indrukwekkend geluid produceerde bij vol wegaccelereren voor de deur tussen de dranghekken. Uitzondering een witte Gallardo - wow! - die echt een heel mooi geluid had. 997 turbo trok vol weg en hoorde je bijna niet. Dodge Viper wel hard geluid, maar erg ordinair. Paste wel bij die auto - een feloranje Dodge Viper... :puker:
En een 360 Modena met een mooi, maar hoog, geluid. Ik hou meer van een diepe brom. Een cobra die daar wegtrok had dat juist weer wel... Oja, en de Alfa 8C competizione - mooie bak hoor!

Ach ja, de kinderen vonden het leuk (de mijne ook).

06 sep 2008 11:21
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
Soms lijkt het er meer op dat de gehandicapte kinderen zich ter beschikking stellen van een stel autofielen met hun "heilige koe" i.p.v. andersom.... :?

06 sep 2008 19:04
Profiel WWW
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Ik kwam vanmiddag in Zeist de stoet tegen, erg dik spul.

06 sep 2008 20:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Lekkerkerk
Bericht 
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

;)

06 sep 2008 21:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
bleven inderdaad in de buurt vandaag. Driebergen - Kasteel Kerkebosch in Zeist - Militair vliegveld Soesterberg.

06 sep 2008 22:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Ik heb meegereden met de droomrit en het was gewoon fantastisch! Ik had een jongen, Mitchel, van 8 jaar in de auto en we hebben samen genoten van de rit en alle gebeurtenissen van deze dag. Op het vliegveld van Soesterberg nog een sprintwedstrijd gehad tegen de bekende Nederlander Emil Ratelband die het af moest leggen.Hij deed mee in zijn klassieke Corvette. Natuurlijk had ik meer motorvermogen(Corvette van Emil had als bouwjaar 1958) waardoor de sprint winnen niet moeilijk was. Heb het niet kunnen laten om Emil nog meerdere keren te wijzen op zijn verlies. Was reuze gezellig, vooral om veel blije gezichtjes te zien deze dag.

07 sep 2008 21:57
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
met een Rari 355 gewonnen van een '58 Corvette? :shock: Wow! :thumleft: Daar baalde Emil zeker wel van... Tsjakkkaaaaaa!

Geintje Arie - je auto zag er weer spic en span uit. :wink:

07 sep 2008 22:03
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ik heb zaterdag ook meegereden en genoten van de gezichten van de kinderen én de ouders. Alhoewel ik reserveauto was heb ik de hele rit meegereden en mogen aanschouwen wat iets dergelijks betekent voor deze gezinnen.

Ik zal niet ingaan op de mensen die aangeven dat de kinderen "gevoegd worden bij de ego's van de auto's". Kom zelf een keer kijken op het terein als die kinderen in de bolides stappen in bijzijn van hun ouders, en niet alleen bij de start. Dan zie je wat er gebeurt op zo'n dag.

Tuurlijk is het geweldig om zo'n rit mee te rijden met prachtige auto's, maar de suggesties die menigmaal geventileerd worden omtrent de achtergrond, daar wil ik verder geen woorden aan vuil maken.

Om te voorkomen dat ik het weer aanwakker zal ik geen foto's plaatsen, want dat is toch alleen maar goed voor de ego's van de bezitters.

greetz

Marcel B.

08 sep 2008 18:44
Profiel
PorscheForum Rakker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
Mooi plaatje Marcel!

Afbeelding

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

09 sep 2008 15:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
horn schreef:
met een Rari 355 gewonnen van een '58 Corvette? :shock: Wow! :thumleft: Daar baalde Emil zeker wel van... Tsjakkkaaaaaa!

Geintje Arie - je auto zag er weer spic en span uit. :wink:

Horn, natuurlijk was het een ongelijke strijd, maar ik vond het wel mooi om het Emil nog eens duidelijk te maken. Overigens was het een reuze gezellige man. Geen poeha, gewoon lekker normaal meedoen. Zonder camera's lukt dit toch klaarblijkelijk goed. We hebben echt fijn met elkaar de dag kunnen beleven.
Jammer dat ik jou niet gezien heb. Was je daar ook als deelnemer of als toeschouwer?
Had toch graag weer eens met je wat willen bijpraten.

Marcel, schitterende foto overigens!

09 sep 2008 21:27
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
was er als toeschouwer bij de start met beide zoontjes (2 en 3). Zwager rijdt altijd mee in die donkergroene 456GT.

09 sep 2008 21:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
OK. Ook niet verkeerd natuurlijk, de auto van je zwager. We zullen elkaar toch weer zien op een evenement hoop ik.

10 sep 2008 16:21
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2