Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vorig jaar zouden we in dat geval 1e rang hebben gezeten .
Het kan echter niet ieder jaar feest zijn, dus dit jaar wordt het comfortabel in de stoel naar een groot scherm kijken. Minder leuk, maar ook "1e rang".
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 sep 2008 11:42 |
|
|
cabrio wim
|
Wat een blunder van onze diepvries man, maar goede zaken voor Massa, blijft de spanning een beetje erin.
Volgende week meer.
|
07 sep 2008 15:48 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Tja, nu in ieder geval even niet.
Wat een ei zeg die Raikkonen, om na twee keer van de baan te glijen een zekere plaats 3 op te geven. (ervanuitgaande dat Massa 'm nog voorbij zou zijn gegaan).
Kan je van Hamilton zeggen wat je wil, dat deed ie toch beduidend beter.
Heidfeld: die houdt gewoon z'n hoofd koel, rekent wat, wisselt slim z'n banden en rijdt er op de valreep nog effe 5 voorbij.
|
07 sep 2008 16:53 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Hamilton laat nu toch wel zien dat wat ie echt kan, al lag de grootste druk bij Ferrari. Mooie race!
|
07 sep 2008 17:11 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hamilton 25sec.staf! Nu 3e plaats! Hij deed alles zoals het hoort,toen hij voor Kimi weer op de baan kwam liet hij zich weer afzakken achter hem,had dus geen voordeel van afkorten van de chicane,en passeerde toen aan de andere kant! Niki Lauda zei na de race nog, dat het voor hem zeker was dat Hamilton niet bestraft zou worden! Ferrari krijgt altijd z'n zin! Voor mij heeft de geloofwaardigheid van de F1 nu afgedaan! Dit was tenminste echt racen op het laatst! Ik kijk niet meer op deze manier!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
07 sep 2008 18:33 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Heb je eindelijk weer eens een race met vette inhaalmanoevres en racen op het scherpst van de snede verpest de leiding het achteraf alsnog
Gelukkig heeft McLaren de leiding een 2e kans gegeven door in beroep te gaan. Als ze McLaren in het ongelijk stellen verliest de sport wat mij betreft alle geloofwaardigheid.
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
07 sep 2008 20:01 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Wist niet wat ik hoorde... wat een onzin!!
|
07 sep 2008 21:15 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
vanuit mijn racehart vond ik het niet netjes wat Hamilton deed (hij was zoveel sneller dan Kimi dat hij op ieder ander stuk hem had kunnen inhalen), maar om dat nou met 25 sec te bestraffen......
|
07 sep 2008 21:51 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tja, of de straf voor Hamilton terecht is? Als het eerder in de race zou zijn gebeurd dan had hij waarschijnlijk net als Kovalainen een drive through gekregen en daarmee ~ 25 seconden verloren. Nu dat niet meer mogelijk was is een 25 seconden straf verdedigbaar. Of hij wel een straf zou moeten krijgen, want hij had de plek tenslotte terug gegeven? Mwah, je kunt niet zeggen dat hij op deze manier er geen voordeel uit heeft gehaald door direct te slipstreamen en al voor La Source weer in te halen. Dat had (ook) slimmer gekund , maar ja de beste stuurlui .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
08 sep 2008 19:00 |
|
|
Wimpie77
|
Ik heb het niet gezien, maar moest hij niet uitwijken door Raikonnen...?
_________________________________________ * * *
|
08 sep 2008 19:04 |
|
|
horn
PF #57
|
jawel, Raikkonen reed, naar ik begreep - ook niet gezien - zijn eigen lijn en hoefde daarom geen ruimte te geven. Hamilton kwam achterop zetten.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 sep 2008 19:08 |
|
|
Wimpie77
|
Maar hij heeft Raikonnen weer laten inhalen en is daarna weer op het gas gegaan... Hoeveel voorsprong moet je dan geven?
Raar en jammer! Heb je eindelijk eens een echt gevecht wordt het 2 uur na de wedstrijd terug gedraaid...
_________________________________________ * * *
|
08 sep 2008 19:18 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Niet mee eens.
Hamilton slip streamde niet eens.
Hij zat een fractie van een seconde achter Raikonen toen hij van links naar rechts stuurde. Niet met de bedoeling om te slipstreamen.
Slipstreamen doe je op hoge snelheid, hier was dit niet eens het geval, net voor de bocht.
Hamilton liet Raikonen passeren en zat daarna achter Raikonen terwijl hij voor de busstop al driekwart wagenlengte voor Raikonen lag.
Volgens mij staat er nergens geschreven dat je een bepaalde hoeveelheid afstand moet houden tijdens het racen, dus ook niet na het teruggeven van Raikonen zijn plek.
Raikonen gaf zelf aanleiding voor het inhalen door ineens naar links te sturen waardoor Hamilton ineens voorbij Raikonen was.
Raikonen had slimmer moeten zijn door rechtdoor naar de binnenkant van de bocht te rijden ipv. met iemand dicht achter je naar de buitenkant uit te wijken. Achteraf niet slim dus.
Had Hamilton toen niet zijn kans mogen benutten?
Het gekke is dat de beste en meest strijdlustige rijder van deze race, die de hele F1 wereld op het puntje van zijn stoel liet zitten met gekruiste vingers en zweet op zijn voorhoofd nu verliest van de tijdens deze wedstrijd mindere rijder Massa.
En als je als wedstrijdleiding dan al twijfels hebt , laat dan de prijsuitreiking wachten totdat de beslissing is gevallen wie nu de echte winnaar is.
Dit kan gewoon niet.
Eerst iemand feliciteren dat hij gewonnen heeft en twee uur later zeggen dat het toch niet zo was.
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
08 sep 2008 21:02 |
|
|
Wimpie77
|
Volgens mij is dit het langste bericht ooit van de specialist!
_________________________________________ * * *
|
08 sep 2008 21:55 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Ik denk zelfs dat veel coureurs, als ze in de positie van Hamilton zaten, gewoon relaxed achter Räikkönen zouden blijven hangen en de punten pakken.
Maar gelukkig heeft Hamilton laten zien dat het ook anders kan.
|
08 sep 2008 23:36 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Ja hoor linkje werkt
off topic, begrijp alleen niet dat iemand met een videocam opnamen gaat ziten maken van een TV en dat ook nog op tube gaat zetten
al bijna 100K views
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
09 sep 2008 1:26 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
sjunkies XXL
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
09 sep 2008 1:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, en daar wordt hij dan ook meteen keihard voor gestraft. Hoop dat hij het een volgende keer nog een keer zo doet. Ben er bang voor helaas
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 sep 2008 6:25 |
|
|
zuugnap
|
zucht
|
09 sep 2008 6:28 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Onbegrijpelijke beslissing, gewoon een flinke race op het scherpst van de snede. Ze hadden net zo goed Kimi kunnen straffen omdat die Lewis de baan uitdrukt terwijl z'n neus er voorbij was.
Stelletje slappe ouwe l***** bij de FIA.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
09 sep 2008 7:24 |
|
|
Lydia
|
Filmpje gezien. Gewoon een super inhaalactie van Lewis! Inderdaad: Lewis wordt er eerst gewoon afgereden. Ferrari heeft duidelijk een té grote vinger in de pap!
|
09 sep 2008 7:45 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dan ook het laatste relevante stukje van mijn quote meenemen hé.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 sep 2008 8:42 |
|
|
Lydia
|
Zondag 14 september 2008
Grandprix van Italië
Circuit: autodromo Nazionale di Monza
Lengte circuit: 5,793 km
Race-afstand: 306,720 m
Aantal ronden: 53
Previous winners:
2007: Fernando Alonso (McLaren)
2006: Michael Schumacher (Ferrari)
2005: Juan Oablo Montoya (McLaren)
2004: Rubens Barrichello (Ferrari)
2003: Michael Schumacher (Ferrari)
12-09 10:00 - 11:30 1e vrije training
12-09 14:00 - 15:30 2e vrije training
13-09 11:00 - 12:00 3e vrije training
13-09 14:00 - 14:15 Kwalificatie Q1
13-09 14:20 - 14:35 Kwalificatie Q2
13-09 14:40 - 14:55 Kwalificatie Q3
14-09 14:00 - 16:00 Race
Monza in detail
Kwaliteit asfalt: gelijkmatig
Gripniveau: gemiddeld
Bandenslijtage: laag
Remslijtage: zeer hoog
Topsnelheid race: 351 km/h
Percentage ronde volgas: 70
Langste baangedeelte volgas: 1.320 m (16 seconden)
Aantal linkerbochten: 4
Aantal rechterbochten: 7
Eerste Grand Prix op circuit: 1950 (winnaar Nino Farina, Alfa Romeo)
Eerste polepositie op circuit: Juan Manuel Fangio, Alfa Romeo
1. Hamilton
2. Massa
3. Raïkkonen
|
12 sep 2008 19:13 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
1. Raikkonen
2. Massa
3. Vettel
(Allemaal Ferrari motoren )
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
12 sep 2008 20:52 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
1. Hamilton
2. Fisichella
3. Trulli
|
13 sep 2008 0:03 |
|
|