oproep voor 6 sept. 2008; rit met zieke kinderen (EB) Vught
Auteur
Bericht
horn
PF #57
Wie heeft dit gefilmd? Gewoon stoicijns filmen terwijl de spiegel van die corvette (?) gesloopt wordt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
07 sep 2008 21:34
Rodger that!
Veghel
Het KLEINE monster staat 2x op de DVD (17 minuten) een keer een actie op de porsche en ook nog met een corvette..... trekt ze de spiegel er bijna af
BTW ER, wij hebben samen zo'n 10 x een zelfde shot gemaakt hahaha loopt soms mooi in elkaar over en over dat ander onderwerp = 100%positief
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
07 sep 2008 21:34
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
horn schreef:
Wie heeft dit gefilmd? Gewoon stoicijns filmen terwijl de spiegel van die corvette (?) gesloopt wordt...
What can I say? Ik bemerkte het eigenlijk pas thuis bij het bekijken van het materiaal. Was sterk ingezoomd en bovendien de zon op het LCD-schermpje....
Ging gelukkig nét goed.
07 sep 2008 22:14
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Pfff...dat de ouders daar niet even wat beter op letten. Zelfs alleen met de handjes over de lak gaan, zou voor mij al reden zijn om m'n kind tot de orde te roepen.
08 sep 2008 0:21
ER
Rosmalen
Ik zou ook mijn nietsvermoedende peuters met plakkerige, grijpgrage klauwtjes, aan de ketting houden.......als ik ze zou hebben.
08 sep 2008 6:37
horn
PF #57
ER schreef:
horn schreef:
What can I say? Ik bemerkte het eigenlijk pas thuis bij het bekijken van het materiaal. Was sterk ingezoomd en bovendien de zon op het LCD-schermpje....
Ging gelukkig nét goed.
Beetje zoals die Japanse ouders die bij funniest home video's blijven filmen waar wij al een uur zien aankomen dat dat kind die schommel tegen zijn harses aan gaat krijgen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
08 sep 2008 7:05
ER
Rosmalen
Dat bedoel ik.
Cameramensen zijn in zo'n gevallen vaak kinderloze omstanders......denk ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum