Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 1:44

Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
19/12 afspraaktopic voor Belgen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Zedde golle na iejelemoal zot geweurre? Ge meugt pas oem allevellef binne in da kantinneke oan da waandelparek. Dor moete toch nie zoe vruug veur vertrekke, ni? Dan kraaide nog e koemeke koffe en ge kunt mee awe Porsche beginne te raaie oem kwart noa de elleve. Zoe goe is dieje koffe dor na oek wee nie.
Kmoet in ellek geval nog ne gast goan oephoale in Hoof, tegen Antwarepe enk zal doar vertrekke tege nen uur of nege. Kzal is langsraje oan da pleutske da Pascal gezeid he en dan zal ik zien of doar nog vollek stoa. Annes zieng we mekandere wel ter pleutse mee e koemeke koffe in ons hand.
Kzen in ellek geval content dak er zal baaj zen, want tee nie veul gescholle mee da kapot targadak van maaine noto.

Sie joe sundei :wink:

14 dec 2004 23:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Jeetje, Hollanders zeggen dat het Fries erg is, maar hoe erg is dit dan ? :wink:

14 dec 2004 23:40
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
plh schreef:
Jeetje, Hollanders zeggen dat het Fries erg is, maar hoe erg is dit dan ? :wink:

Bietje inteelt nederlands... kjel... :wink:

15 dec 2004 3:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Lou schreef:
Zedde golle na iejelemoal zot geweurre? Ge meugt pas oem allevellef binne in da kantinneke oan da waandelparek. Dor moete toch nie zoe vruug veur vertrekke, ni? Dan kraaide nog e koemeke koffe en ge kunt mee awe Porsche beginne te raaie oem kwart noa de elleve. Zoe goe is dieje koffe dor na oek wee nie.
Kmoet in ellek geval nog ne gast goan oephoale in Hoof, tegen Antwarepe enk zal doar vertrekke tege nen uur of nege. Kzal is langsraje oan da pleutske da Pascal gezeid he en dan zal ik zien of doar nog vollek stoa. Annes zieng we mekandere wel ter pleutse mee e koemeke koffe in ons hand.
Kzen in ellek geval content dak er zal baaj zen, want tee nie veul gescholle mee da kapot targadak van maaine noto.

Sie joe sundei :wink:

jommor ... wij pakke geeren onzen tijd e moateke ..; en ik ken die slag al ... oem achtuure bajienkoome, das mé veul sjaanse teege alverneege voertrije ... sjawelen en koffeklashjen ...
Tis wel toope dasse ons der wer gin vaas melk in onze meulen draaien smiddags zenne, mé een vlieskroket erby ... :wink: zekers mé da weer ... wa kout enzoe ... ver mij e witteke dan zenne ...

Salodder
Dirk
:wink:

15 dec 2004 6:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Snap d'r neat fan..... :bang:

15 dec 2004 23:17
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
't Was dan ook een topic voor de Belgen :wink: 8) :wink:

16 dec 2004 1:38
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Man, man , man ben ik jaloers dat mijn vriendin al bij RS-motors in de showroom staat :cry: :cry:
k had er heeeeeeeeel graag bij geweest om jullie allemaal eens life te ontmoeten.
t zal moeten uitgesteld worden tot volgend jaar voor mij...
:ba: Alvast allemaal nen toffen dag en een veilige rit gewenst :salut:

PS opgepast voor de hollandse flitsers :!: :!:

16 dec 2004 13:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster / 986 oceanblue.
Eeklo - Oostvlaanderen
Bericht 
Ja zullen we zeker doen ivm (flits flits) en met Boxster de slak op kop :D zal dat zeker geen probleem zijn :tongue: :tongue:

16 dec 2004 14:27
Profiel
Bericht 
Hee Cooperke, kom je dan zondag naar Oosterhout om vandaaraf met me mee te rijden?
zie route van PaSCal: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=46986#46986

p.s. mn ramen doen het weer.

16 dec 2004 14:36
Bericht 
indien je het filmpje wil hebben van onze sliert P's die vanmorgen van AC oosterhout naar Doorn reed dan moet je je Email adresje even in een Pbtje naar me sturen.
Het AVI-filmpje is 3.2 MB groot.
Dat filmpje was de reden dat ik jullie vanmorgen even allemaal voorbij reed. En aangezien ik met mijn cameratje maar maximaal 30 sec. kan filmen moest ik een beetje gas geven om in 30 sec van voor naar achter te komen :lol:

Indien jullie ,mee willen betalen aan de kosten om dat filmpje te maken zou ik dat erg op prijs stellen (de 1e flitspaal had ik namelijk effe gemist)
:evil:
Maar volgens mij stond dat pokkeding niet aan. 8)
Dus dan is het filmpie gratis.
Als ie wel aanstond dan denk ik een euro of 500 maar gedeeld door 25 is dat nog maar 20 euro :lol: :cry:

19 dec 2004 21:07
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Mail hem maar fo, zet ik hem wel online ;)

(enne, wrom denk je dat ik zo langzaam reed daar?)

19 dec 2004 21:08
Profiel Facebook 
Bericht 
paSCal schreef:
Mail hem maar fo, zet ik hem wel online ;)

(enne, wrom denk je dat ik zo langzaam reed daar?)

ik wil hem best mailen hoor PaSCal maar als er dan een bonnetje binnenvalt bij mij van 500 euro zorg jij dan voor 24 x 20 euro dan zal ikzelf ook wel 20 euro dokken :o

en waarom ik denk dat jij zo zacht reed daar, dat schrijf ik hier niet :lol: anders heb ik weer een forumvriend minder :cry:

Ik was al 10 km eerder van plan om dat filmpie te schieten maar had niet eerder de kans. (maar ik denk dat die gatso die ik voorbijvloog voor de andere kant was maar die ...belgen willen mij doen geloven van niet
:evil:
Dat die volgende keer eerst eens hun p maar eens poetsen voordat ze naar een forumrit in Nederland durven te komen :wink:

19 dec 2004 21:17
Bericht 
Das toch niet normaal Dirkie:
Afbeelding

19 dec 2004 21:26
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2