Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:48

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 129  Volgende
deze MOEST ik posten ... erg leuk ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de Caribische zee in het zelfde hotel als waar ze 20 jaar geleden op huwelijksreis waren.
Vanwege problemen op het werk kon de vrouw niet direct mee met haar man en zou een paar dagen later komen.
Toen de man naar zijn hotelkamer ging, zag hij dat er een computer met internet-verbinding aanwezig was en besloot hij een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar verwisselde zonder er erg in te hebben 1 letter in het emailadres.
De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis van haar man. De weduwe ging haar e-mails doorlezen en viel flauw.
Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer.
Op het scherm las hij het volgende bericht:

Beminde echtgenote,

Ik ben goed aangekomen.
Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via de e-mail, maar er is nu hier een computer en men kan boodschappen versturen naar geliefde personen.
Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw aankomst aanstaande vrijdag.
Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.

p.s. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!
Tot vrijdag schat.

22 jun 2008 11:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
De voetballers (Jaja voetbalmop te laat :cry: :wink: :evil: :twisted: )

In een kroeg in hartje Deventer staat een heerlijke meid achter de bar. Brunette, bruine ogen, eindeloze gladde benen, gebruinde huid, kortom alles erop en eraan. Ze heeft op haar 2 dijbenen tatoeages: op haar linkerdijbeen staat een afdruk van Ruud v. Nistelrooy en op haar rechterdijbeen een afbeelding van Ronaldinho. Als er een bezoeker binnenkomt mag hij van allebei de afbeeldingen raden wie het is. Bij 2 goed is het de hele avond gratis drinken. Bij 1 of 0 goed moet aan de hele kroeg een rondje worden gegeven.

Als eerste komt er een Duitser binnen, een toerist. De Duitser wil graag een poging wagen -hup- de broek van de barkeepster omlaag en de Duitser kijkt naar van Nistelrooy, hij twijfelt niet en roept: Ruud v. Nistelrooy! Dan kijkt hij naar de tweede afbeelding, maar hij komt er niet op. Hij tuurt en tuurt en graaft in zijn geheugen, maar hij komt er niet op. Hij waagt een gokje en roept: Clarence Seedorf! Hij geeft de hele kroeg een rondje.

Een Amerikaan is de tweede kandidaat. Hij kijkt naar Ruud van Nistelrooy en hij ziet er niks in. Dan maar Ronaldinho proberen denkt hij, maar die voetballer weet hij ook niet. Na een kwartier trekt de barkeepster haar broek omhoog en zegt dat de tijd om is, een rondje op kosten van de Amerikaan.

Een Nederlander komt binnen en de barkeepster trekt haar broek omlaag voor hem. Hij kijkt naar Ruud v. Nistelrooy, hij tuurt naar Ronaldinho en dan heeft hij de oplossing gevonden! Hij zegt: Linkerdijbeen weet ik niet, rechterdijbeen weet ik ook niet, maar de middelste dat is Michael Reiziger!

23 jun 2008 8:37
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht Re: nog meer struisvogels:
Een sympathieke medeforummer schreef:
dezelfde mop als gast, twee pagina's terug :mrgreen:

24 jun 2008 14:56
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
Een boerenknecht rijdt met zijn jeep over het land om de afsluitingen te
controleren.
Na een paar minuten belt hij met zijn gsm de boer op en zegt: "Boer, ik
heb een probleem. Ik heb onderweg een zwaan aangereden en nu zit die vast
in de grill van mijn jeep. Het ding spartelt zo hard dat ik het er niet
uitkrijg.
Wat moet ik doen ?"
"Achterin de jeep ligt een jachtgeweer", zegt de boer, "schiet het beest
af en wanneer het niet meer spartelt trek je het los en gooi je het maar
ergens in de bosjes." "Oké", zegt de knecht en hij haakt in.
Tien minuten later belt hij echter terug naar de boer en zegt : "Boer, ik
deed wat je gezegd hebt, ik heb het afgeschoten, losgetrokken en in de
kant gesmeten."
"Wat is het probleem dan nu weer ?" snauwt de boer.
"Het blauwe licht op zijn motor blijft flikkeren !"

25 jun 2008 19:52
Profiel
Veghel
Bericht 
Wil je jezus op je eigen muur zien, kijk dan het volgende filmpje en volg de instructies: zet je beeld op groot !!

*tip, je moet wel knipperen met je ogen na het filmpje anders werkt het niet*
En geen flauwe schreew ofzoiets.

Klik Hier

26 jun 2008 17:39
Profiel
PorscheForum Rakker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Bericht 
Afbeelding

26 jun 2008 20:35
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
Het loopt in het bos en het heeft 2 lichtbruine en 2 donkerbruine poten, rara wat is het?

Dia-ree

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

26 jun 2008 20:56
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding

26 jun 2008 20:57
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Drie Vrouwen: één getrouwd, één verloofd en één minnares zijn aan het chatten over hun relaties en besluiten alle 3 hun mannen te verrassen. Ze zullen die avond alle 3 een leren cape dragen met een bodystocking in SM stijl eronder en een masker over hun gezicht. Na een aantal dagen spreken de 3 vrouwen elkaar weer. De verloofde vrouw vertelt: "De vorige avond toen mijn verloofde thuis kwam vond hij me, in de leren cape, bodystocking en het masker, op de bank. Hij zei: jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou. Toen hebben we de hele nacht sex gehad." De minnares vertelt: "Oh Ja! De vorige avond heb ik met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren cape en de bodystocking aan. Toen hij de cape opende zei hij geen woord. We hadden alleen hete heftige sex de hele nacht. De getrouwde vrouw vertelt: "De vorige avond heb ik de kinderen naar mijn moeder gebracht. Ik heb de leren cape, de bodystocking, en het masker aangedaan. Mijn man kwam van zijn werk thuis, ging op de bank zitten en pakte de afstandsbediening van de tv en een biertje en zei toen: "EN BATMAN, WAT ETEN WE?"

26 jun 2008 20:59
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Hoeveel rente krijg je eigenlijk op een spaarlamp?

26 jun 2008 21:00
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
dreamer schreef:
De voetballers (Jaja voetbalmop te laat :cry: :wink: :evil: :twisted: )

In een kroeg in hartje Deventer staat een heerlijke meid achter de bar. Brunette, bruine ogen, eindeloze gladde benen, gebruinde huid, kortom alles erop en eraan. Ze heeft op haar 2 dijbenen tatoeages: op haar linkerdijbeen staat een afdruk van Ruud v. Nistelrooy en op haar rechterdijbeen een afbeelding van Ronaldinho. Als er een bezoeker binnenkomt mag hij van allebei de afbeeldingen raden wie het is. Bij 2 goed is het de hele avond gratis drinken. Bij 1 of 0 goed moet aan de hele kroeg een rondje worden gegeven.

Als eerste komt er een Duitser binnen, een toerist. De Duitser wil graag een poging wagen -hup- de broek van de barkeepster omlaag en de Duitser kijkt naar van Nistelrooy, hij twijfelt niet en roept: Ruud v. Nistelrooy! Dan kijkt hij naar de tweede afbeelding, maar hij komt er niet op. Hij tuurt en tuurt en graaft in zijn geheugen, maar hij komt er niet op. Hij waagt een gokje en roept: Clarence Seedorf! Hij geeft de hele kroeg een rondje.

Een Amerikaan is de tweede kandidaat. Hij kijkt naar Ruud van Nistelrooy en hij ziet er niks in. Dan maar Ronaldinho proberen denkt hij, maar die voetballer weet hij ook niet. Na een kwartier trekt de barkeepster haar broek omhoog en zegt dat de tijd om is, een rondje op kosten van de Amerikaan.

Een Nederlander komt binnen en de barkeepster trekt haar broek omlaag voor hem. Hij kijkt naar Ruud v. Nistelrooy, hij tuurt naar Ronaldinho en dan heeft hij de oplossing gevonden! Hij zegt: Linkerdijbeen weet ik niet, rechterdijbeen weet ik ook niet, maar de middelste dat is Michael Reiziger!

Afbeelding

of

Afbeelding

:?:

:wink:

27 jun 2008 0:47
Profiel
Bericht 
het paard van ankie is overleden he :shock: nu hebben ze een gebit over voor reiziger :wink:

reiziger is pas bijna overleden hij was bijna doodgebloed he hij had in z.n lip gebeten :wink:

gjappie jongens geintjuhhhhhhhhhh

27 jun 2008 13:07
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Afbeelding smiley

27 jun 2008 13:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
996 GT2 - 991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Bericht 
Knauffie ook aan iets wits gezeten :lol:

28 jun 2008 0:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
996 GT2 - 991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Bericht 
omfg :shock: :lol:

28 jun 2008 0:23
Profiel Facebook 
Veghel
Bericht 
werkt wel he ... dat gips :lol:

28 jun 2008 10:55
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
A woman is in bed with her lover, who also happens to be her husband's best friend.
They make love for hours and, afterwards, while they're just lying there, the phone rings. Since it's the woman's house, she picks up the receiver. The best friend listens, only hearing her side of the conversation:

"Hello? Oh, hi... I'm so glad that you called... Really? That's wonderful.... Well, I'm happy to hear you're having such a great time... Oh, that sounds terrific... Thanks. Okay. Bye bye."

She hangs up the telephone and her lover asks, "Who was that?"

"Oh" she replies, "That was my husband telling me all about the wonderful time he's having on his fishing trip with you."

29 jun 2008 13:18
Profiel
Bericht 
Cup a Soup, dat zouden méér mensen moeten doen ...

http://video.tagged.com/?ect=fhd0s2c&al ... VKnF26qFFM

29 jun 2008 17:45
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
:lol: :lol: :lol:

en schat, hoe was het op het werk vandaag?
"Mwha, gewoontjes, as usual.........." :lol: :wink:

29 jun 2008 20:06
Profiel WWW
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Leuk filmpje :!:

29 jun 2008 21:50
Profiel Twitter 
Bericht 
Hellraiser schreef:
Knauffie ook aan iets wits gezeten :lol:

ja : aspro snuif :mrgreen:

gips het meestveelzijdige stukje snuif gips :wink:

30 jun 2008 0:41
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Een Belg en een Nederlander :mrgreen: wonen elk al geruime tijd zo een vijftig meter van de grens, zonder eigenlijk echt contact met elkaar te hebben.

Op zekere dag echter zijn zij samen gelijktijdig in hetzelfde café en zitten aan de toog. Daar bespreken ze de dagelijkse gebeurtenissen in de grensstreek bij een fris pintje.

Na meerdere van die frisse pintjes zegt de Belg plots zo om te lachen: 'Zeg gierigaard, doe er nog maar eens eentje op hé, t is uw beurt'.

'Nou', zegt de Nederlander, 'Wij Nederlanders zijn helemaal niet gierig, wij zijn enkel zuinig.Om je een voorbeeld te geven, vorige maand had ik zin om een verrekijker te kopen. Ik ging dus naar een winkel waar men dergelijke dingen verkoopt. De verkoper had twee soorten, één van honderd euro en één van tweehonderd euro. Vermits ik, naar mijn mening met deze van honderd euro voldoende ver zag leek het mij nogal gek om er één te kopen van tweehonderd euro. Dus heb ik deze van honderd euro gekocht'.

'Dat lijkt me logisch', zegt de Belg, 'en wat zie je dan zoal met die verrekijker?'

'Wel', zegt die Nederlander, 'nu je er om vraagt, verleden week bijvoorbeeld zag ik jou in je keuken met je vrouw liggen neuken?'

'Wel', zegt de Belg, 'had dan toch maar die van tweehonderd euro gekocht, dan had je gezien dat het jouw vrouw was'.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 jul 2008 11:32
Profiel WWW
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Schoonmoeder heeft besloten een test te doen.
Op een mooie zomerse namiddag wandelt ze met Frank langs een kanaal.
Plots slaat ze zogezegd haar voet om en valt in het kanaal. Frank twijfelt geen seconde en springt achter haar aan. De volgende dag staat er voor Frank zijn huis een Peugot 205 cabrio met op het dashboard een briefje: "Beste Frank, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."

Een week later is het de beurt aan Dirk.
Terug wandelen ze langs het kanaal, Greta slaat zogezegd haar voet om en struikelt in het water. Ook Dirk aarzelt geen seconde en redt haar van de verdrinkingsdood. De volgende dag staat ook voor Dirk zijn woning een Peugot 205 cabrio met een briefje dat zegt: "Lieve Dirk, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."

De volgende week is het Bertrand zijn beurt.
Weer langs het kanaal wandelen, voetje omslaan en in het water vallen. Nu, Bertrand, die kijkt even naar links en rechts, die ziet dat er niemand in de buurt is en wandelt verder. De volgende dag staat er voor Bertand zijn garagepoort een Porsche 911 cabrio! Ook hij vindt een briefje op het dashboard met de tekst: "Beste Bertrand, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonvader Albert."

02 jul 2008 15:31
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
gast schreef:
Zegt de Hollander: 'Ziet ge't, het begint al te werken.'

Het vette deel hierboven neem ik als bewijs dat door gast in deze mop Nederlander en Belg zijn verwisseld van 'rol' :lol: :mrgreen:

edit: 't gaat zelf over Hollander en Belg ipv Nederlander en Belg.
Jaja ... :P

02 jul 2008 16:12
Profiel
Veghel
Bericht 
Een Hollander en een Belg springen beide uit een sportvliegtuigje ,bij beide weigerd de parachute , Wie land/ploft het eerste op de grond??

DE Hollander ! :cry:

De Belg raakt de weg kwijt! :roll:

02 jul 2008 16:16
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 129  Volgende