Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 1:47

Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
En hoe was he vandaag? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Heren heren heren (en uiteraard ook dames),

Zo te zien hebben jullie ervan genoten. Ik vind het echt jammer dat wij niet van de partij konden zijn. :cry: :cry: :cry: :cry:

Ach ja volgende keer beter.

Wie kan mij leuke foto's mailen voor het archief op mijn website???????

petrlexa@wanadoo.nl

Alvast bedankt.

P.S. Aanpassing: geen 1 auto verkocht vandaag maar???? Jaja 2 stuks. Dat maakt mijn dag een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje goed. :wink: :wink:

Petr

19 dec 2004 20:45
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
geen:-(
Westerbroek
Bericht 
Het was geweldig! De bruine 911 2.7 was in topvorm en de sfeer was ontspannen. Mooie en goed uitgezette route. En alles liep gesmeerd!

Heel mooi al die porsches bij elkaar!

19 dec 2004 21:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
En hoe was de Audi coolcase? ;)

19 dec 2004 21:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
black 911sc
mestreech
Bericht 
Ik had me gisteren op het laatste moment nog aangemeld.
Ik heb er geen spijt van gehad.
Ondanks tot wij bijna niemand konden, hebben we ervan genoten.
:D Goed georganiseerd harald :!:

En lekker geknald, heb de 200 toch een paar keer aan getikt :lol:

19 dec 2004 21:10
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Janssen schreef:
En lekker geknald, heb de 200 toch een paar keer aan getikt :lol:

Toch wel via Duitsland terug naar Mestrech (goed gespeld?) gereden :?: 8)

19 dec 2004 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster / 986 oceanblue.
Eeklo - Oostvlaanderen
Bericht 
Ja Horn,bedankt voor de zeer leuke dag ,en voor ons begon die al zeer vroeg =>we hadden om 08h afgesproken in Antwerpen ( Dirkie :arrow: Alex :arrow: Black Boxster :arrow: Boxster :arrow: en ja Dikke MEE :lol: oei een foutje :arrow: Carrera4s --> Sorry zal blijven meegaan nu :!: Dirk het blijft onder de Belgen :lol: .Dan op naar Breda en ja Daar waren de eerste Nederlanse Porsches in zicht ,ook een toffe bedoening en voor velen onder ons een eerste kennismaking.yes en dan op naar Doorn met een sliert porsches ,zeer mooi om te zien als je het rijtje sluit (Boxster de slak en ook ivm die 17 L koffie ) :arrow: He Alex :lol:.
en voor de rest perfect geregeld ,het weer en het Nederlandse landschap,en zeker ook de mooie porsches niet te vergeten !!! + de vele leuke mensen ,dus ik zou zeggen zeker voor herhaling vatbaar ,dus Horn een dikke pluim voor ---->al je tijd en je werk die je erin stak :arrow: toppie zou ik zeggen :wink: :wink: .

Dirkie / Alex / Nico / Dirk :arrow: jullie waren een tof gezelschap ( DIKKE MEE zal het geweten hebben ) Sorry kon het nie laten :lol: en hopelijk tot de volgende keer

Groeten Boxster :arrow:

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Boxster op 19 dec 2004 21:24, in totaal 1 keer bewerkt.

19 dec 2004 21:22
Profiel
PorscheForum Rakker
EX-911 3.0 SC 964/C2 uitv ''79
Cuijk ( NB )
Bericht 
:? rit niet meegemaakt.
Maar wel genoten bij het eindpunt waar ik toch alle forummers tegen kwam.
Erg ontspannen en een ongedwongen leuke sfeer.
Sticker is inmiddels op het bovenste gedeelte van het linkerachterraampje geplakt. :wink:

19 dec 2004 21:23
Profiel Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Hette schreef:
Hey Harald, helemaal top. Ondanks dat ik de rit niet mee heb gereden maar enkel bij het eindpunt was om 13u, was ik blij dat ik het oude beestje mee naar buiten had genomen op deze zonovergoten dag, wat een timing! Leuk mensen ontmoet en veel enthousiaste reacties gehoord!Tot een volgende rit!
Hette

en een hele mooie porsche heb je :shock:

19 dec 2004 21:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 S Targa '68 & 964 C4 '93 & 911 Speedster '89
Bericht 
Marco schreef:
Hette schreef:
Hey Harald, helemaal top. Ondanks dat ik de rit niet mee heb gereden maar enkel bij het eindpunt was om 13u, was ik blij dat ik het oude beestje mee naar buiten had genomen op deze zonovergoten dag, wat een timing! Leuk mensen ontmoet en veel enthousiaste reacties gehoord!Tot een volgende rit!
Hette

en een hele mooie porsche heb je :shock:

Thanks Marco, ga je toch voor klassiek.....? :wink:

19 dec 2004 21:47
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Was erg gezellig, ondanks dat het &()*&B -ding niet startte vanmorgen! Leverde wel een mooie rit in een KJN S op (Gerard en Mitch, nogmaals dank daarvoor). En Harald bedankt, ook voor het ritje terug.

MS964-die-volgende-keer-mét-auto-komt :roll: :lol:

19 dec 2004 21:56
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Hette schreef:
Thanks Marco, ga je toch voor klassiek.....? :wink:

als ik de ruimte en niet vergeten de pecunia had om die ruimte te vullen...

19 dec 2004 22:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!
Groningen
Bericht 
Hoi Harald,
ook ik wil je hartelijk bedanken voor het organiseren van deze super dag,gisterenavond zag het er naar uit dat ik niet eens mee kon,maar kreeg toch gelukkig vanmorgen het verlossende belletje dat mijn vrouw niet hoefde te werken,en zo thuis was voor onze dochter. :wink:
En onderweg genoten van Sjonnie en John 4S ,waar ik een tijdje mee samen heb gereden.Het was een mooi gebleer met z'n drieën.
:roll:
veel mooie auto's en leuke mensen om mee te kletsen.

19 dec 2004 22:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Harald,

Onze dag begon rond 8.30u. Bij het verlaten van de wijk vond de 930 het al direct nodig om over zijn voorwielen weg te glijden. Mijn navi Maurice had me er al voor gewaarschuwd dat het glad was en dit was de bevestiging :)

Op naar de Mac waar Geus, Jansse, Michael en Rene? ook kwamen. Net voor vertrek stonden we op 1 rij en Maurice vroeg aan mij of mijn wagen zo rot liep. Nee, dat was het gevoelige IMS Lager van de pijp van Michael :) Wat een geluid :shock:

Rond 10.30u in Doorn, kop koffie gepakt en weer naar buiten omdat het boven toch wel erg vol was. De diverse Porsches hierdoor rustig kunnen bekijken en er zitten toch wel een paar hele mooie tussen. Jurgens' exemplaar was echter toch wel onze favoriet....

Rond 11.53 gestart en vrijwel zonder fouten de tocht gereden. Onderweg nog diverse malen voor/achter Eric terecht gekomen met zijn Boxster. Op het hele smalle weggetje vond een mevrouw met een buggy het nodig om niet aan de kant te gaan :( De route incl. de tunneltjes was super. Op het stukje 100 (Porsche ff uitlaten) dacht ik Eric wel even bij te houden, maar dat ging anders. Na de rotonde met de neus 100% recht in zijn 2 voor 70% op het gas om hem bij te houden, maar de achterkant begon hevig te kwispelen... Toch wat minder grip met dit weer en deze banden.

Systeem met om de minuut starten werkte heerlijk. Vorig jr in Noord-NL ook een tocht meegereden vanuit de prikpagina, maar daar ging het met 60 a 70 in 1 grote sliert over een 80km-weg naar het eindpunt. Nee, dit vond ik vele malen beter!

Harald,
Top geregeld! Mooi startpunt en routeboek, handig key-koord, mooie sticker, gezellig eindpunt en ook nog mooi weer! Kortom: heerlijk dagje gehad.

Paskal

19 dec 2004 22:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Geel
Bericht 
cooperke schreef:

Ook nog eens heel erg bedankt aan Jacco, voor het zitje in de turbo, heel plezante ervaring, errrruuugggg lekkkkkkeeerrr !!!

zit lekker eh? :roll: :ba:

8) http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=665&postdays=0&postorder=asc&start=125

19 dec 2004 22:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 3.2 cabrio TL
omgeving eindhoven
Bericht 
Hoi Harald,

Perfecte dag ! Alles zat mee van het begin tot het eind.
Bas, mijn zoon en 6 jarige bijrijder had de dag van zijn leven!

Bedankt voor de perfecte organisatie.
Je krijgt nog de groeten van een mevrouw van de manege van de Hydepark. Hier sloegen we iets te vroeg af en volgens mij waren we niet de eersten die hier ongevraagd op bezoek kwamen.

Bedankt :D en tot volgen jaar :?:

19 dec 2004 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
Aan de doordachte mailtjes vooraf kon je al merken dat dit niet zomaar een ritje zou worden.
En inderdaad, de verwachtingen zijn meeeer dan waargemaakt.
Gewoonweg fantastisch man!

Ook Madeleine -die toch in Soest woont- heeft enorm genoten van de prachtige route die je hebt uitgezet.

Na iedere tourtocht krijg ik neigingen om te laten zien dat Oost-Brabant ook heel mooi is (en Duitsland best kortbij :D ), maar jammer genoeg voor de Forummers besef ik steeds op tijd dat een goede organisatie enorm veel tijd en energie kost.........

Harald nogmaals bedankt (en Pascal ook geloof ik?)

19 dec 2004 23:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Hoe was het vandaag :?: :?: Hoe het was vandaag :!: :!: :?:

al ik jullie es rap uit de doeken doen se :arrow:

6u30 uit men nest ... een vet half uur te laat ... haasten haasten ...
Toch nog net op tijd op de plaats van afspraak aangekomen ... belt er één of andere Belg mij op dat hij ook maar NET uit zen nest is in Gent ... half uur staan verkleumen van de kou ...
Deze 2 jah ... dat zijn ze jah idd ... :lol:
Afbeelding
Psssst Dirk ... MACHTIGE Porsche heb jij man :!:

enfin ... toch nog redelijk op tijd aangekomen in Doorn ... :wink:

Lekker ritje gehad ... leuk met Jeroen als co-piloot :wink: ... hebbe we zo zitte OH'en dat we wel keer of 10 verkeerd zijn gereden ... :D

Komen we aan bij de lunchplaats en zoek ik een leuk plekkie voor men karretje ... moet het niet zijn dat die F***** Hollandse K*Tmeeuwen het blijkbaar zeer leuk en amusant vinden om na hun lunch eventjes hun afvalstoffen te deponeren op mijn glimmende koets ... ik zag het aan de uitdrukking op hun smoeltje ... zo van "héhéhé ... die Belg hebbe we weer mooi bescheten hé" ... :evil:
Oordeel zelf ...
Afbeelding

Ook tijdens de lunch vond het vrouwelijk gezelschap het blijkbaar erug leuk om met mij het zotteke te houden ... :lol:
Nicky ... Jou krijg ik nog wel ... :twisted: :lol:
Zij dus ... ja ZIJ ...
Afbeelding

Kijk maar eens naar de Ogen van Alex aan de overkant van de tafel ... die spreken boekdelen ... :P ... Alex ... ik leef met je mee man ... :lol:

Uiteindelijk rijden we terug richting Doorn ... begint onderweg men karretje te shaken en te ploppen en gevoelige IMS Lager ... nie normaal ... ik werd lichtjes groen ...
Aangekomen in Doorn kwam er een godsgeschenk aanlopen in de persoon van Erwin ... die na wat gekeuter onder mijn motorkap ze weer mooi aan de praat kreeg ... was een connector van een injector losgekomen ... Heeft Erwin dus ff op 2 minuutjes opgespoort ... kostprijs 180€ ......... of was dat nou voor dat setje miniatuurtjes ... weet k nie precies meer ... :lol: :lol: :lol:

toch nog gezellie bakkie koffie gedaan ... ik start men karretje om richting huiswaarts te keren .... ontsteek mn lichten ... en ja hoor ... plof ... zekeringen kapoetsj ... kon ik nog in het pikke donker ff gaan uitzoeken welke zekeringetjes het hadden begeven of ik had een set kaarsen moeten gaan lenen om huiswaarts te kunnen ... :roll:
Op de koop toe had ik geen reserve zekering bij me ... en iedereen was natuurlijk al lang weer weg ... :x
Dan maar een zekeringetje losgefrunnikt van het opendak ... was toch te fris om te gebruiken nu ...

Thuisgekomen moest ik natuurlijk nog ff de meeuwendrek eraf zien te krijgen of ik had morgen doorgevreete plaatdelen vrees ik ... ik vraag me wel af wat die beesten te vreten hebbe in Holland seg ... jakkes jah ... kleeft dat spul seg ... :shock: :shock: (ik gok op karnemelk met een kroket :wink: )
Khad een stevig sopje nodig ...
Afbeelding
Daar stond ik dan om 8u 'savonds, na nog 2 uur in de zaak te hebben geholpen, bij de self wasstraat men tuutke af te schrobben ... bij -2c° ... jah ... echt ...

ZO WAS MIJN DAGJE DUS :lol: :lol: :lol: :lol:
Ach ... ik kan er allemaal om lachen ... :lol:
en diegene die me kennen weten dat het allemaal lakoniek bedoeld is wat hierboven geschreven staat ... :wink: :lol:

Nu ff serieus :arrow:

Harald ... man wat een TOPDAG seg :!: hoedje af voor de organisatie ... echt SUPER man :!: Ik kijk al uit naar volgend jaar ... en naar 8 januari dat ik met jullie weer op stap kan naar de beurs in Houten :lol:

Mijn dank aan Jeroen voor de gezellige navigatie ... :wink:
Mijn dank aan Marc alias Sjonny voor de cdeetjes met de film's ... Thanks man :!: :!:

Weer een hoop gezichten op namen kunnen plakken ... SUPER ... :!:
Ook Dirk & vriendin ... echt leuke mensen, Edwin en Claire ... (Claire echtnie die Kangoo :wink: ) hoop dat jullie er volgende keer ook weer bij kunnen zijn zodat ik daar wat meer Belgische steun heb tegen al die Cheeseheads ... :lol: :wink: :wink:

Dat er snel weer een forumritje mag komen ...
Ik heb er mega van genoten ... maar kben stikkapot steendood moe nu ... :lol: :wink:

Dirk-die-zalig-zal-pitten-na-zo'n-SUPER-dag :D

19 dec 2004 23:47
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
911 kompressor schreef:
Rond 11.53 gestart en vrijwel zonder fouten de tocht gereden. Onderweg nog diverse malen voor/achter Eric terecht gekomen met zijn Boxster. Op het hele smalle weggetje vond een mevrouw met een buggy het nodig om niet aan de kant te gaan :( De route incl. de tunneltjes was super. Op het stukje 100 (Porsche ff uitlaten) dacht ik Eric wel even bij te houden, maar dat ging anders. Na de rotonde met de neus 100% recht in zijn 2 voor 70% op het gas om hem bij te houden, maar de achterkant begon hevig te kwispelen... Toch wat minder grip met dit weer en deze banden.

Paskal

Je hebt helemaal gelijk Paskal; prachtige ervaring zo'n fris toertochtje. En je hebt aan den lijve ondervonden dat een Boxster (met zomerbandjes) ook wel een 911 kompressor eruit kan trekken! In het voorjaar moeten we maar eens wat ritjes richting Adenau gaan plannen...

Verder is Eric = ER = Erwin, maar dat terzijde, er waren voor iedereen wel erg veel nieuwe gezichten.

Errug gave Porsche heb je iig!

19 dec 2004 23:56
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Vinnie schreef:
cooperke schreef:

Ook nog eens heel erg bedankt aan Jacco, voor het zitje in de turbo, heel plezante ervaring, errrruuugggg lekkkkkkeeerrr !!!

zit lekker eh? :roll: :ba:

8) http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=665&postdays=0&postorder=asc&start=125

pssttt: Jaco = niet Jacco :wink:

20 dec 2004 0:04
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Op de vraag in het topic: GOED
Doe Horn hiermee wel wat tekort, 't Was gewoon SUPER

20 dec 2004 0:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Toppie Toppie Toppie !! en niks anders geheel vol lof over deze rit met dank
aan mijn co-piloot mr renntech alles goed gekomen!!

En inderdaad richting MESTREECH hebben we verschillende keren de 200 getikt,hulde aan mr stinger,nu maar eens een paar weken afwachten!! :roll: :roll: :roll:

CHAPEAU Harald goed gedaan jochie :wink:

http://www.degeusmakelaars.com

20 dec 2004 0:19
Profiel
PorscheForum Rakker
996,986 2.7, 944t
heist-op-den-berg
Bericht 
dirkie schreef:
Hoe was het vandaag :?: :?: Hoe het was vandaag :!: :!: :?:

al ik jullie es rap uit de doeken doen se :arrow:

6u30 uit men nest ... een vet half uur te laat ... haasten haasten ...
Toch nog net op tijd op de plaats van afspraak aangekomen ... belt er één of andere Belg mij op dat hij ook maar NET uit zen nest is in Gent ... half uur staan verkleumen van de kou ...
Deze 2 jah ... dat zijn ze jah idd ... :lol:
Afbeelding
Psssst Dirk ... MACHTIGE Porsche heb jij man :!:

enfin ... toch nog redelijk op tijd aangekomen in Doorn ... :wink:
Nicky die nog wat goed te maken heeft :twisted:
Greetz aan al de rest die ik gezien en niet gezien heb.

Lekker ritje gehad ... leuk met Jeroen als co-piloot :wink: ... hebbe we zo zitte OH'en dat we wel keer of 10 verkeerd zijn gereden ... :D

Komen we aan bij de lunchplaats en zoek ik een leuk plekkie voor men karretje ... moet het niet zijn dat die F***** Hollandse K*Tmeeuwen het blijkbaar zeer leuk en amusant vinden om na hun lunch eventjes hun afvalstoffen te deponeren op mijn glimmende koets ... ik zag het aan de uitdrukking op hun smoeltje ... zo van "héhéhé ... die Belg hebbe we weer mooi bescheten hé" ... :evil:
Oordeel zelf ...
Afbeelding

Ook tijdens de lunch vond het vrouwelijk gezelschap het blijkbaar erug leuk om met mij het zotteke te houden ... :lol:
Nicky ... Jou krijg ik nog wel ... :twisted: :lol:
Zij dus ... ja ZIJ ...
Afbeelding

Kijk maar eens naar de Ogen van Alex aan de overkant van de tafel ... die spreken boekdelen ... :P ... Alex ... ik leef met je mee man ... :lol:

Uiteindelijk rijden we terug richting Doorn ... begint onderweg men karretje te shaken en te ploppen en gevoelige IMS Lager ... nie normaal ... ik werd lichtjes groen ...
Aangekomen in Doorn kwam er een godsgeschenk aanlopen in de persoon van Erwin ... die na wat gekeuter onder mijn motorkap ze weer mooi aan de praat kreeg ... was een connector van een injector losgekomen ... Heeft Erwin dus ff op 2 minuutjes opgespoort ... kostprijs 180€ ......... of was dat nou voor dat setje miniatuurtjes ... weet k nie precies meer ... :lol: :lol: :lol:

toch nog gezellie bakkie koffie gedaan ... ik start men karretje om richting huiswaarts te keren .... ontsteek mn lichten ... en ja hoor ... plof ... zekeringen kapoetsj ... kon ik nog in het pikke donker ff gaan uitzoeken welke zekeringetjes het hadden begeven of ik had een set kaarsen moeten gaan lenen om huiswaarts te kunnen ... :roll:
Op de koop toe had ik geen reserve zekering bij me ... en iedereen was natuurlijk al lang weer weg ... :x
Dan maar een zekeringetje losgefrunnikt van het opendak ... was toch te fris om te gebruiken nu ...

Thuisgekomen moest ik natuurlijk nog ff de meeuwendrek eraf zien te krijgen of ik had morgen doorgevreete plaatdelen vrees ik ... ik vraag me wel af wat die beesten te vreten hebbe in Holland seg ... jakkes jah ... kleeft dat spul seg ... :shock: :shock: (ik gok op karnemelk met een kroket :wink: )
Khad een stevig sopje nodig ...
Afbeelding
Daar stond ik dan om 8u 'savonds, na nog 2 uur in de zaak te hebben geholpen, bij de self wasstraat men tuutke af te schrobben ... bij -2c° ... jah ... echt ...

ZO WAS MIJN DAGJE DUS :lol: :lol: :lol: :lol:
Ach ... ik kan er allemaal om lachen ... :lol:
en diegene die me kennen weten dat het allemaal lakoniek bedoeld is wat hierboven geschreven staat ... :wink: :lol:

Nu ff serieus :arrow:

Harald ... man wat een TOPDAG seg :!: hoedje af voor de organisatie ... echt SUPER man :!: Ik kijk al uit naar volgend jaar ... en naar 8 januari dat ik met jullie weer op stap kan naar de beurs in Houten :lol:

Mijn dank aan Jeroen voor de gezellige navigatie ... :wink:
Mijn dank aan Marc alias Sjonny voor de cdeetjes met de film's ... Thanks man :!: :!:

Weer een hoop gezichten op namen kunnen plakken ... SUPER ... :!:
Ook Dirk & vriendin ... echt leuke mensen, Edwin en Claire ... (Claire echtnie die Kangoo :wink: ) hoop dat jullie er volgende keer ook weer bij kunnen zijn zodat ik daar wat meer Belgische steun heb tegen al die Cheeseheads ... :lol: :wink: :wink:

Dat er snel weer een forumritje mag komen ...
Ik heb er mega van genoten ... maar kben stikkapot steendood moe nu ... :lol: :wink:

Dirk-die-zalig-zal-pitten-na-zo'n-SUPER-dag :D

Niks aan toe te voegen. NET THUIS MET IEMAND DIE SCHRIK HEEFT he dirkie?
Ze neemt de eerste 2 weken oeps nee sorry 6 weken geen telefoon op.
Ook de groetjes aan de rest van de belgen en DIKKE MEE en nee dirkie dat is niet op u.
He 4s?
De reden dat het zo laat is tja Nicky had ook nog een roadbook bij haar :lol: Horn het was een toppie dag en voor herhaling vatbaar.
Maar ik dacht dat boxster een rit aan het maken was aan de kust?????
Brussel by night dat is ook nog een ritje waard; 8)
Greetz aan iedereen die we gezien hebben en nog niet ontmoet hebben.
Dat zal voor de volgende keer zijn.
Alex & Nicky.

20 dec 2004 0:30
Profiel
Bericht 
cooperke schreef:
alé, den enige hier zonder Porsche zal ook eens een professioneel oordeel vellen zie ... :lol:

Goeie organisatie Horn, rit mocht wel wa langer zijn, maar ja da's persoonlijke smaak maar voor de rest : super geamuseerd vandaag.

En wat de Belgen betreft moe'k eerlijk zeggen : sympathieke gasten zenne (maar ja, zo zijn wij Belgen hé) :wink:

Graag gedaan cooperke, maar Jacco (ikke dus) kenne ze hier beter als fo

Gij ook bedankt zunne, voor het navigeren, jammer dat we 1 keer verkeerd reden maar dat was mijn schuld omdat ik het niet kon laten om een Donkervoortje op te jagen en dacht dat Horn niet zo gek was om 50+ P's door een eigen weg te sturen alleen voor bestemmingsverkeer.
3 km later dacht ik alhoewel? Horn is denk ik net zo gek als ik dus het zou toch best eens kunnen. weer 2 km verder wisten we het zeker.
Omdraaien dan maar en 5 km terug.
kwamen we pas als 5e geloof ik aan (en op de helft hadden we nr 1 al ingehaald)

Nu snel uwen P kopen dan kan ik volgende keer voor U navigator spelen.

Horn Prima gedaan, alleen jammer dat jou km-teller goed werkt en al onze km-tellers veel te snel draaien.

20 dec 2004 0:53
PorscheForum Rakker
964 c4/cabrio 1991
Venlo-Bliërick
Bericht Jammer dat ik er niet bij was.
Met spanning heb ik de reacties afgewacht vanavond.
Wat een pech dat ik er niet bij kon zijn , doet mij deugt dat de energie
die 1 man er ingestoken heeft zoveel mensen plezier maakt.
Horn , volgende keer ben ik van de partij.
:!:

20 dec 2004 1:01
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Gewoon rechtdoor ook al is dat een eigen weg!!!!!

pas de problem voor een P(erwin was ook aan t twijfelen!)

dus Fo go with the flow wij waren toch eerder ondanks de paarden allemaal.
(was het wel halverwege :?: )

Wat betrefd Dekkie,volgende keer ben je er zeker bij,dan sta je net als de rest in Best bij MC Drek te wachten en rijden we weer samen af
super geregeld toch allemaal :idea: :idea:

http://www.degeusmakelaars.com

20 dec 2004 1:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende