Auteur |
Bericht |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Het watermerk staat nu bij de meeste foto's weer in het midden.
Edit: ik denk dat het een cache issue bij mij is. alle foto's die ik al had gezien staat de watermerk in het midden en bij de andere foto's staat hij onderdaan.
|
10 sep 2008 21:12 |
|
|
drknauf
|
welke tekst
zijn idd mooier zondahhh tekst
thnx serge, als ze d,r af motte hoort ik het wel
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 sep 2008 21:19 |
|
|
anderefoto
|
kan heel goed... even de cache wissen van explorer...
@ the DR.
binnenkort gaat de tekst eraf en worden alle foto's voorzien van een watermerk wat ook logo's etc. kan bevatten.
dan kan ik wat subtieler het watermerk erin plaatsen en niet alleen of onder of midden....
en jij mag ze laten staan, want ik heb nog een autowasstraat in het boek gereserveerd
_________________________________________ www.AndereFoto.nl www.RacePhoto.nl www.PoloPhoto.nl
www.Autosport-evenementen.nl www.CanvasArtXL.nl
|
10 sep 2008 21:20 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Serge, Zoals gewoonlijk: super foto's!
Erg jammer dat ik het heb gemist maar assisteren bij een fotoworkshop-weekend is ook leuk.
|
10 sep 2008 21:36 |
|
|
Lydia
|
Wat vreselijk veel foto's heb je gemaakt! Super! En ook enorm mooie shots! Ik heb een paar erg mooie van de kikker gevonden. Thnx!
|
10 sep 2008 21:38 |
|
|
anderefoto
|
tsja, en dat staat bijna 40% er nog niet op
_________________________________________ www.AndereFoto.nl www.RacePhoto.nl www.PoloPhoto.nl
|
10 sep 2008 21:46 |
|
|
Lydia
|
Als je de mooiste foto's nog niet geplaatst heb ... dan ben ik wel héél erg benieuwd!
|
10 sep 2008 22:09 |
|
|
anderefoto
|
voor de betreffende mensen zijn het de mooiste
die wil ik echter voor het boek bewaren.
en komen ze nadien op de site, dan wordt via het adressenbestand een wachtwoord verstuurd wat nodig is om ze te bekijken.
ik vindt het niet nodig om de "persoonlijke" foto's zo online te gooien.
of iedereen moet het er mee eens zijn ze "open" te plaatsen, dat laat ik het ww achterwege.
ik heb de hele prijsuitrijking er ook niet bij staan.
sta jij ook een enkele x op
|
10 sep 2008 22:17 |
|
|
drknauf
|
thnx serge
|
10 sep 2008 22:54 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Wie/wat was eigenlijk die man in die Daf die ik een paar keer voorbij heb zien rijden?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 sep 2008 23:59 |
|
|
drknauf
|
vroeg ik me ook al af
|
11 sep 2008 0:16 |
|
|
anderefoto
|
dat was de 131ste deelnemer
een 944 die zijn 9 verloren is
|
11 sep 2008 0:31 |
|
|
Lydia
|
|
11 sep 2008 7:50 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
das meer dan alleen een kentekenplaat hahahahaa
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
11 sep 2008 10:03 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Het is sowieso jammer dat niet alle deelnemers op de officiele site vermeld staan....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 sep 2008 15:40 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 sep 2008 15:55 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Een dag heeft bij ons in Friesland maar 24 uur en we hebben nog ontzettend veel informatie te verwerken.
Ik zal dit weekend de site gaan bijwerken met uitslagen, definitieve deelnemerslijsten etc etc etc.
Op dit moment zijn we hard bezig met het verwerken van de video en fotobeelden zodat we op korte termijn de productie van fotoboek en DVD kunnen starten.
Ik zal één dezer dagen ook nog even bekend maken wat het totaal opgehaalde bedrag is voor de Benjamin Foundation en Warchild dat Jean Jacques Francois met zijn rit heeft ingezameld. De notaris is hard aan het tellen.
Tevens hoor ik op korte termijn ook wanneer de uitzending op tv zal verschijnen. Het is in ieder geval binnen nu en 2 weken is mij verteld. Zodra ik iets weet zijn jullie de eerste die het horen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
11 sep 2008 16:07 |
|
|
Stijn van Kooten
|
@ Serge, ik weet het weer. U had een oranje gekleurde trui aan. Ik liep met een D40 en schroefde bij de blauwe GT2 mijn telelens erop Dit was nog zo'n oude die je moet schuiven i.p.v. draaien
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
11 sep 2008 17:52 |
|
|
de klassieke 912
Porsche 912 1965 en 1969 Boxster 986S
|
_________________________________________ 912 Register Nederland - de site voor liefhebbers van de klassieke PORSCHE 912
|
11 sep 2008 18:07 |
|
|
anderefoto
|
sorry, ik had niet een oranje trui aan...
wat wel ben ik al weer vergeten, maar iig geen oranje
|
11 sep 2008 19:01 |
|
|
Lydia
|
Leuk filmpje. Ik zie mijn dikke billen net weg rijden! Iemand de slalom van mij vastgelegd?
|
11 sep 2008 19:08 |
|
|
Division
Groningen
|
Zwart Nikon hesje, broek met allerlei zijvakjes en een zonnebril?
_________________________________________ Foto's
|
11 sep 2008 19:10 |
|
|
anderefoto
|
Yep, thats me ...
ohja, ook nog een beige vijverberg bodywarmer met RacePhoto achterop.
maar had ik mijn nikon vest aan?
volgens mij niet...
|
11 sep 2008 19:13 |
|
|
Division
Groningen
|
Oh, ik weet het niet. Dat gok ik zo. Was niet aanwezig zondag.
_________________________________________ Foto's
|
11 sep 2008 19:24 |
|
|
anderefoto
|
hmm, wel redelijk goed gegokt, maar ieder die me kent weet wat ik aan of op heb
ik was al even op zoek naar eeen foto van me eigen, maar die heb ik zo niet online...
|
11 sep 2008 19:26 |
|
|