Hoe was het vandaag
Hoe het was vandaag
al ik jullie es rap uit de doeken doen se
6u30 uit men nest ... een vet half uur te laat ... haasten haasten ...
Toch nog net op tijd op de plaats van afspraak aangekomen ... belt er één of andere Belg mij op dat hij ook maar NET uit zen nest is in Gent ... half uur staan verkleumen van de kou ...
Deze 2 jah ... dat zijn ze jah idd ...
Psssst Dirk ... MACHTIGE Porsche heb jij man
enfin ... toch nog redelijk op tijd aangekomen in Doorn ...
Nicky die nog wat goed te maken heeft
Greetz aan al de rest die ik gezien en niet gezien heb.
Lekker ritje gehad ... leuk met Jeroen als co-piloot
... hebbe we zo zitte OH'en dat we wel keer of 10 verkeerd zijn gereden ...
Komen we aan bij de lunchplaats en zoek ik een leuk plekkie voor men karretje ... moet het niet zijn dat die F***** Hollandse K*Tmeeuwen het blijkbaar zeer leuk en amusant vinden om na hun lunch eventjes hun afvalstoffen te deponeren op mijn glimmende koets ... ik zag het aan de uitdrukking op hun smoeltje ... zo van "héhéhé ... die Belg hebbe we weer mooi bescheten hé" ...
Oordeel zelf ...
Ook tijdens de lunch vond het vrouwelijk gezelschap het blijkbaar erug leuk om met mij het zotteke te houden ...
Nicky ... Jou krijg ik nog wel ...
Zij dus ... ja ZIJ ...
Kijk maar eens naar de Ogen van Alex aan de overkant van de tafel ... die spreken boekdelen ...
... Alex ... ik leef met je mee man ...
Uiteindelijk rijden we terug richting Doorn ... begint onderweg men karretje te shaken en te ploppen en gevoelige IMS Lager ... nie normaal ... ik werd lichtjes groen ...
Aangekomen in Doorn kwam er een godsgeschenk aanlopen in de persoon van Erwin ... die na wat gekeuter onder mijn motorkap ze weer mooi aan de praat kreeg ... was een connector van een injector losgekomen ... Heeft Erwin dus ff op 2 minuutjes opgespoort ... kostprijs 180€ ......... of was dat nou voor dat setje miniatuurtjes ... weet k nie precies meer ...
toch nog gezellie bakkie koffie gedaan ... ik start men karretje om richting huiswaarts te keren .... ontsteek mn lichten ... en ja hoor ... plof ... zekeringen kapoetsj ... kon ik nog in het pikke donker ff gaan uitzoeken welke zekeringetjes het hadden begeven of ik had een set kaarsen moeten gaan lenen om huiswaarts te kunnen ...
Op de koop toe had ik geen reserve zekering bij me ... en iedereen was natuurlijk al lang weer weg ...
Dan maar een zekeringetje losgefrunnikt van het opendak ... was toch te fris om te gebruiken nu ...
Thuisgekomen moest ik natuurlijk nog ff de meeuwendrek eraf zien te krijgen of ik had morgen doorgevreete plaatdelen vrees ik ... ik vraag me wel af wat die beesten te vreten hebbe in Holland seg ... jakkes jah ... kleeft dat spul seg ...
(ik gok op karnemelk met een kroket
)
Khad een stevig sopje nodig ...
Daar stond ik dan om 8u 'savonds, na nog 2 uur in de zaak te hebben geholpen, bij de self wasstraat men tuutke af te schrobben ... bij -2c° ... jah ... echt ...
ZO WAS MIJN DAGJE DUS
Ach ... ik kan er allemaal om lachen ...
en diegene die me kennen weten dat het allemaal lakoniek bedoeld is wat hierboven geschreven staat ...
Nu ff serieus
Harald ... man wat een TOPDAG seg
hoedje af voor de organisatie ... echt SUPER man
Ik kijk al uit naar volgend jaar ... en naar 8 januari dat ik met jullie weer op stap kan naar de beurs in Houten
Mijn dank aan Jeroen voor de gezellige navigatie ...
Mijn dank aan Marc alias Sjonny voor de cdeetjes met de film's ... Thanks man
Weer een hoop gezichten op namen kunnen plakken ... SUPER ...
Ook Dirk & vriendin ... echt leuke mensen, Edwin en Claire ... (Claire echtnie die Kangoo
) hoop dat jullie er volgende keer ook weer bij kunnen zijn zodat ik daar wat meer Belgische steun heb tegen al die Cheeseheads ...
Dat er snel weer een forumritje mag komen ...
Ik heb er mega van genoten ... maar kben stikkapot steendood moe nu ...
Dirk-die-zalig-zal-pitten-na-zo'n-SUPER-dag