Dan ga ik der voortaan maar een briefke in liggen denk ik.
"Ik ben wel zuinig op de wagen, maar begrijpt u, ik rijd er ook mee, dus staat hij wel vaak vies"
Ik lever hem niet vies in uit gebrek aan respect; ik krijg hem alleen altijd vele malen properder terug dan als ik het zélf doe.
En als de monteur het niet graag doet dan zal daar wel ne stagiair zijn die het vuil werkske mag opknappen zeker? Daarbij, zolang ik ervoor wil betalen om mijn wagen aan dat uurloon te laten betalen zullen ze niet klagen.
Zou beter ne deal maken met een studentje of zo, dat die mijn wagen thuis voor dat uurloon (of minder
) 1x per week komt wassen
<off-topic>
Hem eens door de "wasbox" (waar je zelf staat te wassen) halen doe ik zelfs nog graag feitelijk. Alleen -begrijpe wie begrijpe kan- sluiten die dingen hier overal rond 22-23u. Net dàn heb ik meestal wel tijd of zin om de wagen nog eens te gaan wassen. Ergo: hij wordt niet vaak door mij gewassen. (hij wordt globaal gezien niet veel gewassen)
Heb hem na de jubirit eens gewassen (want het was eigenlijk te erg) en nu staat hij nog vrij mooi. Dus nu neem ik me voor om hem eens om de 2 weken te proberen wassen
</off-topic>