Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 5:27

Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
vandaag heeft mij een verzoek bereikt van de Dream foundatio 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veghel
Bericht vandaag heeft mij een verzoek bereikt van de Dream foundatio
De DreamFoundation is een internationaal netwerk van betrokken mensen en instellingen die de mooiste dromen realiseert van volwassenen met een levensbedreigende ziekte en een levensverwachting korter dan 12 maanden. Onze vrijwilligers zetten zich in voor mensen, die zelf niet meer in staat zijn hun droom te realiseren. Daarmee willen wij onze Nederlandse samenleving verrijken met liefde, hoop en compassie. Verder willen we mensen inspireren hun dromen te leven... voordat het misschien te laat is.

Het verzoek komt van Marco 30 jaar en heeft een levensbedreigend virus .
Hij zou nog graag met een porsche-racer mee een circuit op gaan en de nodige ronden mee(genieten)rijden.
welk circuit maakt niet uit, Z'voort/Spa/Assen ........? ivm de rit erheen
Marco woont in Z'voort . Is nog wel mobiel en zal aan het eind van de dag wel moe zijn.
als verrasing willen we met 4 sportwagens nog met marco en directe familie rondrijden over de weg ....

wij rijders en Marco zullen ons aanpassen aan de rijder die mogelijkheden ziet om marco op het circuit te laten mee rijden :wink:

Dit moet toch zeker te realiseeren zijn, liefst op korte termijn :(

http://www.dreamfoundation.nl/

10/9 : Vandaag met het Circuit park Zandvoort gesproken en zij willen graag mee werken waarvoor DANK :lol:

De datum is nu gezet op woensdag 17 September de baan is vrij vanaf ±10.00 uur tot 11.00uur daarna is de baan voor de Bleekenmolens

hellaas Kan Arie T. niet mee op deze datum dus zoek nog eventueele reserve rijder :

Rijder Racer : porsche356

Familie vervoer :

Jaap wilting
Ikke
Frenk (Lotus)
Harley
Jawelja
reserve : molen934

met marco zullen we na afloop van het rijden over het circuit naar een manege in Haarlem rijden , naar een van zijn laatste klussen (Timmerman)die hij gebouwd heeft,daarna een korte rondrit als hij het kan volhouden over de snelweg

De rijders worden met een luch verzorgd :wink:

einde oefening ± 14.00 uur

Eric.

Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 16 sep 2008 6:42, in totaal 7 keer bewerkt.

06 sep 2008 19:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Bericht dreamfoundation
Hoi Eric,
Een erg goed initiatief! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben. Ik zou best mee willen, maar ik heb (helaas) geen Porsche-racer. Ik hoop dat Marco (met z'n familie) een erg leuke dag met jullie zal hebben. Groet aan Arie.

06 sep 2008 22:07
Profiel
Veghel
Bericht 
doe ik :lol:

06 sep 2008 22:52
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
een porsche racer.....

tsja

:wink:

geef me maar een bel, je hebt mn nummer

06 sep 2008 22:58
Profiel WWW
Veghel
Bericht 
Doe ik morgen wel ,bedankt :wink:

06 sep 2008 23:12
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Een mooi initiatief, helaas ben ik ook geen racer.

07 sep 2008 11:55
Profiel WWW
Veghel
Bericht 
Morgen zal ik contact opnemen met de Rensportschool Zandvoort over de mogelijkheden om deze jongeman een prima dag te geven.

porsche356sc zal als mogelijk met Marco over het circuit gaan rijden :lol:

Eric :wink:

08 sep 2008 21:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 mk1 ----------------------- Ex. Porsche 3.2 Porsche 964 coupé Porsche 964 cabrio -----------------------
Noord Holland
Bericht 
Ik wil de 4e auto wel zijn die met hem en familie gaat rondrijden.
Het enige probleem is de datum, (die is nog niet bekend begrijp ik) of ik dan kan.

Jaap

08 sep 2008 21:57
Profiel
Veghel
Bericht 
Bedankt Jaap. Er is ook al een 2e porsche met dezelfe replay als jij.

Uiteraard zijn meer aanmeldingen welkom en zal de uiteindelijke datum zo snel mogelijk publiceeren :wink:

Eric.

08 sep 2008 22:35
Profiel
Veghel
Bericht 
Vandaag met het Circuit park Zandvoort gesproken en zij willen graag mee werken :lol: waarvoor DANK :!:

De datum is nu gezet op woensdag 17 September de baan is vrij vanaf ±10.00 uur tot 11.00uur daarna is de baan voor de Bleekenmolens :lol:

hellaas Kan Arie T. niet mee op deze datum :cry: dus zoek nog eventueele reserve rijder : :)

Rijder Racer : porsche356

Familie vervoer :

Jaap wilting
Ikke
Frenk ( Lotus)
Harley

reserve : molen934

met marco zullen we na afloop van het rijden over het circuit naar een manege in Haarlem rijden , naar een van zijn laatste klussen (Timmerman)die hij gebouwd heeft,daarna een korte rondrit als hij het kan volhouden over de snelweg :lol:

De rijders worden met een luch verzorgd

einde oefening ± 14.00 uur :wink:

Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 11 sep 2008 17:05, in totaal 4 keer bewerkt.

10 sep 2008 17:18
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Maandag 15 september of woensdag 17 september :?:
In principe kan ik gewoon.

10 sep 2008 17:23
Profiel WWW
Veghel
Bericht 
pak de tweede maar woensdag 17 September :oops:

Je krijgt me nr :wink:

10 sep 2008 17:29
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Woon om de hoek bij Zandvoort :!:
Zijn er problemen op die dag kan je me altijd even bellen :idea:
Zal je een pb tje sturen.

Gr Hans

10 sep 2008 17:35
Profiel
Veghel
Bericht 
Hartelijk dank :wink:

10 sep 2008 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Turbo S, zwart ex:997 4S Cabrio, wit ex:Boxster 987, zwart ex:964 C2 Cabrio Amethyst
Rotterdam
Bericht 
Hoi Eric. Goed initiatief man. Ik wens jullie een TOPdag toe.
Tot ziens weer. Robin

11 sep 2008 22:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Erik, zoals ik je al vertelt heb kan ik helaas geen vrij krijgen die dag. Had anders graag van de partij geweest. Ik wil je hiermede veel succes wensen die dag en vind het grandioos dat je dit allemaal doet voor onze medemens. Super van je!

11 sep 2008 22:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Bericht 
Eric,

Zal aan jullie denken de 17e! Reuzegoed initiatief, kan er niet bij zijn (zie PB).

Groet,
Bartje

12 sep 2008 14:16
Profiel
Veghel
Bericht 
Ik weet zeker dat je erbij zou zijn geweest als het mogelijk voor je was :lol:

bedankt voor je pb, ik speek je snel weer :wink:

13 sep 2008 7:53
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '96
Amsterdam
Bericht 
Fantastisch dat je dit doet! Heb zelf in mei dit jaar ook een wens namens de Dreamfoundation mogen vervullen (een reis voor een terminaal zieke maar hele lieve vrouw met haar familie naar Davos, Sui).

Ik wens je dromer, zijn familie en jou en alle P-bestuurders een onvergetelijk mooie dag toe!!!

15 sep 2008 16:32
Profiel
Veghel
Bericht 
Jawelja :wink:

vandaag hoorde ik dat er 1 extra passagier bij krijg ( zwager)als er nog iemand de tijd heeft om er ook bij te zijn :lol:

de afspraak is om 9.15 uur bij de receptie van het circuit te staan om vandaaruit naar Marco te rijden en hem een fijne dag te bezorgen :wink:

wie o wie :?:

15 sep 2008 19:37
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Hey Eric!
(ik moet eens stoppen met je naam afwisselend goed en fout te schrijven :oops: )

Super dat je zoiets organiseert! Jammer genoeg kan ik niet van de partij zijn, anders had ik dat ...komt 'ie.... zeker en vast (:mrgreen:) .. gedaan!!

Hopelijk wordt het een leuke dag voor Marco! Geweldig initiatief!

Groetjes & hopelijk tot binnenkort

Roger

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

15 sep 2008 20:08
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '96
Amsterdam
Bericht 
Rodger that! schreef:
vandaag hoorde ik dat er 1 extra passagier bij krijg ( zwager)als er nog iemand de tijd heeft om er ook bij te zijn :lol:

de afspraak is om 9.15 uur bij de receptie van het circuit te staan om vandaaruit naar Marco te rijden en hem een fijne dag te bezorgen :wink:

wie o wie :?:

Ik kan er zijn met mijn P993, is dat wat je zoekt?

16 sep 2008 0:47
Profiel
Veghel
Bericht 
Zeker weten . ben je welkom ..... :lol: hartelijk dank ik pb je.

16 sep 2008 6:41
Profiel
Veghel
Bericht 
vanochtend samen met Frenk om 06.00 uur vertrokken uit Vegehel op naar Zandvoort heerlijk over de A2 :cry: Om 8.30 geariveerd bij de shell A9 ... daar een bakkie gedaan en de weer contacten op gedaan voor J e :lol:
Om 9.15 het cicuit terrein op waar Welja al stond te wachten , om 9.30 waren alle deelnemers geariveerd en zijn we Z'voort ingegaan ,met een hoop gebrul en toeteren de straat van marco ingereden en hebben Marco de familie en een vriend van Marco opgehaald waarna we weer terug reden naar het circuit waar Harry verkerk , de 944 basic cup kampioen klaar stond met in totaal 5 basic racers.
om 10.00 mochten ze de baan op Marco reed mee met Harry Verkerk (porsche356sc ) waar deze rijders een schitterende show weggaven :shock: Samen met de Hr J lammers in een brute witte LAMBO met een net zo bruut geluid :shock:
Om 11.00 was de Hr M Bleekenmolen aan de beurt :lol: FF netwerken :roll: JUMBO :wink:

Harley is met Marco in een DIKKE GT3 naar Heemstede gereden (Marco wist van niks)waar we op een landgoed terecht kwamen mooooooooooi :shock: ,na eerst de stallen bekeken te hebben kregen we in het landhuis van de eigenaar een video te zien met beelden van zijn landgoed en de BOUW van de stallen waar Marco aan heeft meegewerkt. :shock:.
daarna nog een korte rondrit via de Velsertunnel retour naar Z'voort waar we allen eindigde in een pizzeria :wink: om 15.45 zijn we weer retour Veghel gegaan waar we die heerlijke A2 :twisted: weer in de file terug mochten staan/rijden.... waar Frenk en ik om 18.30 Veghel binnen reden .
Pffffffft wel een lange dag, maar zeer zeker de moeite waard.

Namens Marco

Harry Verkerk en de basic cup racers
Jaap wilting
Frenk (Lotus)
Harley
Jawelja
incluis reserve : molen934

blikken zeggen meer als woorden BEDANKT :res:

17 sep 2008 20:07
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S