Auteur |
Bericht |
zuugnap
|
Laatst bijgewerkt door zuugnap op 16 sep 2008 11:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 sep 2008 7:33 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Goedemorgen!
Heb een eerste ruwe versie van onze film klaarstaan. Afmonteren lukt pas morgenavond, wil er nog wat commentaar bij zetten
uploaden hopelijk ook... (zit al op 14 minuten/100MB) En dat is eigenlijk wat veel, maar ik kan niet goed selecteren, de beelden zijn 'te' goed !
_________________________________________ .,-''-,.
|
16 sep 2008 7:37 |
|
|
zuugnap
|
mogggeeehhh sjees je houd de spanning er wel in zeg!!
|
16 sep 2008 7:42 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Hoop dat het het waard is...
_________________________________________ .,-''-,.
|
16 sep 2008 7:44 |
|
|
zuugnap
|
heb ik geen twijfel over bij jouw
treintje naar huis over de fast 60!!
@ p-911 geweldige flim!!! gruwelijke muziek!!! wil ik ooook
|
16 sep 2008 7:46 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Héééle mooie foto's Tjeu!!
Hahah die dames hoorden er dus niet bij maar gingen er even bij staan?
Agima: kan je dan tussendoor de tunnelcapriolen online gooien?
Dan hebben we/ik al wat om ons aan te verlekkeren terwijl de grote film online komt ....
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
16 sep 2008 7:46 |
|
|
zuugnap
|
yeps die zette haar auto spontaan ernaast, kreeg dus ook een logo als award .... ik weer een dikke kus kost wat maar heb je wat !!
voor de non- Tour rijders komt asap een PDF format Eifel tour Editie 1 ONLINE!!
|
16 sep 2008 7:51 |
|
|
zuugnap
|
grmppfff sorry idd cochem .... dat is nieuwe eindpunt
Ok nu hebben we de meeste veren al weer uit de bips gehaald nu zou ik graag ook eens wat opbouwende kritiek willen lezen,
- aandachtspunten
- commentaar
- hotel kwaliteit ( jaja water kon warmer)
- route te lang te kort
- versnaperingen tijdens route ect!!
BRAND MAAR LOS!!!
- 3 dagen ipv 2 ..... vrijdag avond inrijden
zaterdag route
zondag na ontbijt naar huis!! ???
|
16 sep 2008 11:42 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
997 Carrera S 2004Amsterdam
|
Ah leuk, dus jullie reden daar achter ons (einde filmpje)
Nam helaas de afslag omdat ik slaafs naar de TomTom luisterde die me uiteindelijk echt een baggerroute aangaf.. Had nog wel even samen door willen rijden
Enneeh Tjeu, ik zit m'n grijze cellen hard te pijnigen maar kan geen minpuntje ontdekken..echt niet. Ja dat jullie die bekeurende Eiffelheks wel in de rivier hadden mogen jonassen..
|
16 sep 2008 11:53 |
|
|
zuugnap
|
LOL ... ja dat punt was ff minder had even kunnen waarschuwen voor euri in de meter!! ... andere kant wilde ik een speciale plek voor daar op dat gras maar gemeente gaf geen goedkeuring!!! ik ga het dan maar zelf proberen al kost het me een avondje stappen met de burgermeesteres!
|
16 sep 2008 11:55 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Tjeu,
Iig volgend jaar weer gaan organiseren. Dat merk je wel aan het
enthousiasme. Ik vind die 3daagse optie niet slecht.
Enige aandachtspunt : de tussenstops ook bij een horeca gelegenheid te
doen. Natje en droogje onderweg en niet onbelangrijk ( denk ik aan de
dames onder ons ) toiletten!!
Gr Henk
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
16 sep 2008 12:03 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
1 tussenstop ipv 2 en dan zoals Henk al zei... met de mogelijkheid om vocht aan te vullen c.q. het lichaam te laten verlaten.
Hoewel.. de 2de tussenstop was wel erg mooi..
|
16 sep 2008 12:10 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Opbouwende kritiek begint met de positieve punten:
1) Organisatie = toppie
2) 2 treintjes met verschillende vertrek momenten en lokaties = toppie
3) 2 pitstops met mooi uitzicht. (Dorien heeft ook hurkend genoten van het mooie uitzicht)
4) Afstand en rijtijden en warme lunch met uitzicht op de Moesel = toppie
5) Parkeerwachtster = toppie
6) Rijden in 1 treintje = toppie
7) De Luna goodies bag = toppie
De verbeter punten:
1) Bolletje pijltje in het roadbook
2) Af en toe lokatie vermelden in het roadbook voor diegene die een verkeerde afslag genomen hebben
3) Een route CD met Eifel muziek (combi van P-911 & Zuugnap)
4) Een routekaart met de begin, pitstop & eindlokatie
5) Een deelnemers overzicht met auto + PF naam + voornaam
6) Luna’s massage olie in de goodies bag.
7) Iemand die de auto’s voor het vertrek wil wassen.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
16 sep 2008 13:20 |
|
|
zuugnap
|
was zaterdag de gehele avond tijd voor mja iemand wilde slapen!!!!
verder nog wat? ok nu weer verder met nuttige dingen!!
|
16 sep 2008 13:33 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Tjeu,
Mijn ideale tripje zou zijn:
Vrijdag inrijden en overnachten, zaterdag lekker toeren, buffet + overnachten, zondag ontbijten + toeren en wederom late lunch zoals vorige keer en dan richtig huis...
Paar punten/ideeën:
Tussen stop 2x vond ik juist wel leuk, lekker even praten over de rit enz.
inderdaad is een bakkie koffie dan wel lekker, alleen is dat juist weer moeilijk met zoveel auto's...
Misschien een leuk idee om s'middags een picknick te doen , laat je door het hotel een lunchpakket maken...
Dan toch maar plasgootjes voor de dames...
Hou de groep net zoals deze keer lekker klein, dan is het allemaal nog redelijk te organiseren met eten, slapen, parkeren enz. daarnaast is het met een kleine groep wat persoonlijker.
Keep up the good work...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
16 sep 2008 13:38 |
|
|
zuugnap
|
idd lunchpakket is goed id .... je kan ook bij het ontbijt wat extra smeren
kost het je niks meer dan kan ik nog termoskannen regelen met inhoud ook prima! en die 3 dagen staat mij ook erg aan!!!
Daarnaast kan je mischien een tankstation vermelden waar je eventueel de minder blaas bedeelden even kan laten stoppen alhoewel de emotie tijdens het rijden is hoog waardoor de meesten eigelijk willen rijden ipv
|
16 sep 2008 13:42 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
3 dagen graag, het was toch een flinke rit terug naar huis.
Als dat een dag later kan graag!
Hebben we ook nog eens uitgebreid de tijd om stoere verhalen te vertellen.
Laatst bijgewerkt door Gert op 16 sep 2008 13:49, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 sep 2008 13:47 |
|
|
zuugnap
|
als het op 3 dagen gezet wordt inderdaad kan de deelnemer zelf
beslissen of hij/zij zaterdag naar huis wil of wil blijven prima toch?
door het mindere weer van zaterdag , viel het beetje in t water
er was terras geregeld & lekkere muziek mja ging niet door! dus ook niet zichtbaar
De reden waarom geen bolletje pijltje is omdat het wegennet daar zich niet leent voor dit soort! daarnaast bij grotere buitenlandse routes wordt het bol/pijl systeem alleen maar een handycap! Hier in NL is het allemaal niet zo spannend mocht je t draadje kwijt zijn maar daar ......
|
16 sep 2008 14:05 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Het roadbook was even wennen als je bolletje pijltje gewend bent, maar het was super duidelijk.
Bij de tussenkomsten en aan het einde zat iedereen redelijk dicht bijelkaar. Dat is ook wel eens anders bij zo'n toertocht.
|
16 sep 2008 15:41 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Bolletje-pijltje vind ik (en co-piloot) ook niet altijd handig. Een TomTom route echter wel. Die heb ik regelmatig gemaakt voor op de motor en dat gaat dan als een trein. Alhoewel we met dit systeem van Tsjeu/Mike ook prima konden leven, alleen de overzichtskaart was wat klein...
_________________________________________ .,-''-,.
|
16 sep 2008 17:16 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
@torig: zal kijken of dat nog lukt, die mini-movie van onze tunnelcapriolen plaatsen, zal vanavond laat worden - ben op locatie...
Die tunnel-beelden zijn helaas op de memory-stick terechtgekomen i.p.v. op tape en die kwaliteit
2 dagen Eifel? Ik ben voor!
_________________________________________ .,-''-,.
|
16 sep 2008 17:21 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
je moet alleen even regelen dat de letters op de borden groter worden, die waren soms niet te lezen (ik weet niet waar dat door komt ).
misschien toch één pauze met toilet voor de dames , en s`ochtends eerder weg ivm met de terugreis van de meesten . voor de rest was het prima zo .
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
16 sep 2008 17:25 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Tjeu,
vrijdag avond inrijden helemaal Top. Picknik onderweg ook voor. Je zou ook een route kunnen verdelen over de zaterdag en zondag, met in totaal minder km, zodat je eventueel op zaterdagmiddag een langere pauze kunt nemen met een horecagelegenheid.
Ik zou de eindtijd op zondag zo laten, dat geeft iedereen de kans om nog redelijk op tijd thuis te zijn.
Zoals al werd aangegeven is het wel leuk om op zaterdag al een leuke rit te maken en savonds lekker na te kletsen
a.s. weekend al
|
16 sep 2008 19:10 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Ik vond het allemaal erg goed geregeld. Het road book vonden wij juist wel origineel en duidelijk met die naamborden. Drie dagen ipv twee lijkt mij ook wel wat. En een bakkie zwarte pleur was er wel ingegaan onderweg. Maar zoals al gezegd zou je dat simpel kunnen oplossen met een thermoskan. Zelf ff de bammekes smeren bij het ontbijt en zelf een kanneke mee nemen van thuis.
Verder zou ik de dames duidelijk instrueren om vóór het vertrek naar het toilet te gaan!... Oh ja, en die parkeerheks had je van mij ook best in de rivier mogen kwakken! LOL!
|
16 sep 2008 19:26 |
|
|
msk
993
|
fotootje
Al vele foto's gezien van dit mooie en gezellige evenment maar dan nog even een fotootje van de start.
_________________________________________ Usus magister est optimus
Laatst bijgewerkt door msk op 16 sep 2008 19:56, in totaal 2 keer bewerkt.
|
16 sep 2008 19:31 |
|
|