Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 20:57

Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Wat vinden jullie nou hiervan? 
Auteur Bericht
Bericht 
naar een ander luisteren zonder gerelateerde emo werkt altijd beterrrrrr :wink:

10 sep 2008 17:46
PorscheForum Super Junkie
Veghel
Bericht 
gast schreef:
Oh, wacht ff Hans. Als ie vanavond dit draadje gaat lezen hebben we nog wel een paar vaderlijke adviezen:

1) Je spreekt ouderen aan met U.
2) Je wast de auto's van je Pa en Ma minstens eens per week.
3) ......maait het gras elke week
4)................................
:mrgreen:

Mijn zoon komt ook zo ..... dit draadje krijgt hij zeker onder ogen :ba:

Het zou bij hem zijn schoon of sleutels hier :lol:

10 sep 2008 18:02
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ik vind het zonde van Willeke "haar" Golf :wink:

Hij weet best dat hij een beetje verwend wordt, dus hij mag er ook wel iets voor terug doen. Jullie kennende zijn jullie topouders, en dat mag ook wel eens aan jullie verteld worden. (Wel door je eigen kinderen dan he :wink: )

Waar was je nou afgelopen zondag :?:

Rollator,

Erik

10 sep 2008 20:24
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
Een monteur draagt toch niet voor niets een overall? :wink:
Als hij hem nou te vies vind om aan te werken wast hij hem zelf wel tegen uurtarief.

Maar uit ervaring kan ik zeggen: Als monteur werk je secuurder aan een auto/machine of wat dan ook als je weet dat de eigenaar/bestuurder er zelf ook zuinig op is. Een schone auto is een eerste en vaak ook enige indicatie van zuinig zijn op je auto.

11 sep 2008 0:05
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
Een schone auto is een eerste en vaak ook enige indicatie van zuinig zijn op je auto.

jatoggggggggggggggggggg 8) :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

11 sep 2008 0:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
maarten-944 schreef:
Een schone auto is een eerste en vaak ook enige indicatie van zuinig zijn op je auto.

Dan ga ik der voortaan maar een briefke in liggen denk ik.
"Ik ben wel zuinig op de wagen, maar begrijpt u, ik rijd er ook mee, dus staat hij wel vaak vies" :mrgreen:

Ik lever hem niet vies in uit gebrek aan respect; ik krijg hem alleen altijd vele malen properder terug dan als ik het zélf doe.

En als de monteur het niet graag doet dan zal daar wel ne stagiair zijn die het vuil werkske mag opknappen zeker? Daarbij, zolang ik ervoor wil betalen om mijn wagen aan dat uurloon te laten betalen zullen ze niet klagen.
Zou beter ne deal maken met een studentje of zo, dat die mijn wagen thuis voor dat uurloon (of minder :P) 1x per week komt wassen ;)

<off-topic>
Hem eens door de "wasbox" (waar je zelf staat te wassen) halen doe ik zelfs nog graag feitelijk. Alleen -begrijpe wie begrijpe kan- sluiten die dingen hier overal rond 22-23u. Net dàn heb ik meestal wel tijd of zin om de wagen nog eens te gaan wassen. Ergo: hij wordt niet vaak door mij gewassen. (hij wordt globaal gezien niet veel gewassen)

Heb hem na de jubirit eens gewassen (want het was eigenlijk te erg) en nu staat hij nog vrij mooi. Dus nu neem ik me voor om hem eens om de 2 weken te proberen wassen :D </off-topic>

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

11 sep 2008 4:37
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Mijn (lease) Volvo V50 wordt om de 20.000 km keurig gewassen. Dit wordt keurig door Volvo tijdens de service beurt gedaan........ Vaker vindt ik niet nodig, na 2 weken snelweg istie toch weer goor. (op deze manier wordt ie toch 3x per jaar gewassen :D )

15 sep 2008 13:11
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ieder doet toch met zijn wagen waar hij in zin in heeft.

Mijn wagens heb ik het liefts netjes van binnen en buiten.

Ik heb het geluk dat ik mij een extra wagen voor onze dochter kan permiteren en heb dan ook een wagen gekocht voor haar. Als ik echter vind dat de wagen te vies is spreek ik haar daar op aan en meestal is de wagen dan enkele dagen nadien terug spic en span.

De eerste keer had ze het blijkbaar niet door en heb ik de wagen gewoon laten poetsen en het bedrag van haar zakgeld afgetrokken "€30". Sindsdien heeft ze hem altijd zelf gepoetst en meestal voordat ik het moet zeggen.

Dus Hans je moet ze pakken waar het het meeste pijn doet en dat is voor de jeugd toch zeer vaak hun eurootjes :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

15 sep 2008 13:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
ppp 356 schreef:
Dus Hans je moet ze pakken waar het het meeste pijn doet en dat is voor de jeugd toch zeer vaak hun eurootjes :wink:

Het jammere is dat de regering/politie ook zo denkt als jou Paul ;)
Waar is de tijd van het begrijpende ende belerende vingertje...snif.
Oh ja, I forgot, zo oud ben ik niet, dus ik heb die ook al niet meer meegemaakt :mrgreen:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

15 sep 2008 17:47
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2S 1969
Bericht 
Ik haal meestal ook de CD's eruit. :rendeer:

Probeer m'n zoon z'n fiets van tijd tot tijd schoon te laten maken, hij pakt dan enthousiast de spons en emmer, zet hij het ernaast, spettert er wat overheen en klaar ... terug naar runescape op de PC. Ach ja, ik pak dan een spuitbus remreiniger en maak me er dan niet zo druk om. :cherry:

Ik heb wel eens woordenwisseling gehad toen ik m'n TT terug kreeg en hij naar sigarettenrook stonk. Nee m'heer, dat kan niet - staan ze gewoon erachter in de werkplaats te roken en peuken op de grond te gooien. Tja, gemotiveerdheid is in de meeste werkplaatsen ver te zoeken, en met name de z.g.n. dealers. :eye:

15 sep 2008 18:24
Profiel
PorscheForum Junkie
1986 C1
Friesland
Bericht 
Porsche was ik 1-2 keer per jaar.
BMW ook 8)
Gedoe; heb wel wat beters/leukers te doen.

15 sep 2008 18:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
maarten-944 schreef:
Een monteur draagt toch niet voor niets een overall? :wink:
Als hij hem nou te vies vind om aan te werken wast hij hem zelf wel tegen uurtarief.

Maar uit ervaring kan ik zeggen: Als monteur werk je secuurder aan een auto/machine of wat dan ook als je weet dat de eigenaar/bestuurder er zelf ook zuinig op is. Een schone auto is een eerste en vaak ook enige indicatie van zuinig zijn op je auto.

Tsja.. ik weet nog goed dat ik een jaar of 5 terug de E300 turbodiesel van m'n pa voor het eerst naar de garage bracht. Ik was niet bekend in Waspik en de plaatselijke jeugd had het bordje dat je richting de garage wees omgebogen waardoor ik midden in de polder tot de conclusie kwam dat ik niet goed zat.

Ik de auto gekeerd en toen viel m'n oog op het knopje met opschrift "ESP" :twisted: Uit dus en pedal to the medal!! Na wat gespeel in de polder uiteindelijk de garage gevonden waar ik nonchalant uitstap en de deur dichtgooi. Terwijl ik het alarm aan zet kijk ik nog ff achterom naar de auto en zie dat de zilvere station van voor tot achter en van onder tot boven compleet in onder de modder zat :shock:

Ik schaamde me kapot, helemaal toen ik in de garage een prachtig blinkende SL 500 op de brug zag staan. Dus ik die chauffeur het hele verhaal uitgelegd en gevraagd of ik m nog ff door de wasstraat moest halen waarop de man me verteld dat hij vind dat auto's gebruikt moeten worden waarvoor ze gemaakt zijn: om te rijden!! Hij vertelde me dat ie veel werkte aan een met modder besmeurde station dan aan een SL 500 die door de eigenaar 2x per jaar gebruikt werd waarvan 1x voor de rit naar de garage voor een beurt.

De volgende dag kwam ik de auto ophalen... keurig gewassen en gestofzuigd.... de monteur gaf me een dikke knipoog en zei dat ik de auto natuurlijk wel schoon bij m'n vader terug in de garage moest zetten :lol:

17 sep 2008 0:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2