Auteur |
Bericht |
drknauf
|
voorbeeldje
01) michm3
02) gast
03) gert
04) dr knauf
05) zuugnap
06) torig
07) domenico denk ik ook wel
08 ) harley zo goed als
09) als het uitkomt
10) auke231 gaat er aan geloven
nog maar 10
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
Laatst bijgewerkt door drknauf op 19 sep 2008 11:44, in totaal 2 keer bewerkt.
|
18 sep 2008 2:17 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Leuk verslag Mich! Ge hebt u daar precies wel goed geamuseerd. En niet teveel last gehad van de wat korte nacht?
Als er een PF circuitdag komt mogen jullie mij ook inschrijven. Ga er niet véél van bakken, maar al doende leert men
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
18 sep 2008 2:21 |
|
|
drknauf
|
zal toch wel niet
we rijden de 10de okt met 10 man 8 autoos naar porsche paradis das,n stukkie verder
btw daar op dat treffen is de mogelijkheid om 2 circuits te beleven
paul ricard en die 2de weet ik effe niet zo snel
|
18 sep 2008 2:22 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
voorbeeldje
01) michm3 => 964RS
02) michm3 => GT3
03) gast
04) gert
05) dr knauf
06) zuugnap
07) torig
08 ) domenico denk ik ook wel
09) ........... nog maar 12
...als we dan toch effe mogen dromen....en het as volgend jaar zei je
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
18 sep 2008 2:34 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...ja ok klopt wel...maar daar rij je ni op circuit en het mat je auto en jezelf toch meer af...dan zwijg ik nog over het risico...misschien zijn er die met aanhanger willen komen en dan is 700km toch wat ver
|
18 sep 2008 2:36 |
|
|
drknauf
|
kan gzlg zijn hoor met z,n allen overnachten on hotelletje/kasteel en uit eten
|
18 sep 2008 3:19 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Ik denk dat ron gt3mk2 (solid4s) ook wel wil, samen met een maatje 996turbo. Zal hem is PB'en...
Bovendien zal ik het eens in de groep gooien bij Paul Geeris Racing, daar rijden tijdens trackdagen meestal zo'n 10 à 12 auto's mee.
|
18 sep 2008 10:18 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...splitsen in 2 groepen Gert
|
18 sep 2008 10:27 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
ook vanuit Belgische zijde zal er wel veel interesse zijn hoor...denk maar aan Raven, Daggie...wie weet haalt Paul z'n RS nog es uit met de trailer
...Harley zal ook wel meedoen, Lydia rijdt immers ook graag op circuit hé
|
18 sep 2008 10:29 |
|
|
Gert
|
Ik denk dat dat zo en zo nodig is.
Bovendien kunnen de minder ervaren piloten dan (indien gewenst) bijgestaan worden door de ervaren mensen.
Een mogelijkheid is om de morgen te splitsen (telkens een half uur rijden).
En na de middagpauze 4 uur vrij rijden naar eigen inzicht.
|
18 sep 2008 10:30 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
een half uur vegen op circuit is inderdaad genoeg...voor machine én mens...dus met het afwisselen in reeksen ben ik akkoord...maar ik zou de namiddag toch tot 2u vrij rijden beperken en eerst nog doorgaan met de reeksen...je creeert enorm veel volk op de piste door iedereen vrij te geven hé...het moet veilig blijven zo'n dag...ieder wil schadevrij kunnen huiswaarts keren
|
18 sep 2008 10:38 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ja hoor. Zet mij er maar bij voorlopig.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
18 sep 2008 11:42 |
|
|
Gert
|
@MichM3: is een beetje afhankelijk van het aantal rijders dat er is... en ik weet niet hoe lang het circuit is.
Maar ook al is het wat drukker, denk ik dat we voornamelijk met "bekenden" van elkaar zullen gaan rijden hetgeen de manier van rijden wel positief zal beïnvloeden.
Laten we eerst maar kijken hoeveel rijders we bij elkaar krijgen.
Vervolgens contact opnemen met het circuit en 2 à 3 opties qua datum neerzetten.
Als we de dag dan vastgesteld hebben en het aantal auto's bekend is kunnen we over de exacte invulling van de dag verder gaan.
|
18 sep 2008 11:51 |
|
|
torig
|
Moeten dan ook nog baco's/vlaggemannen en fotografen regelen
Ik ga ervan uit die eerste samen met medisch personeel wel af te huren zijn in het circuitpakket.
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
18 sep 2008 12:08 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Gert...waar heb jij prijzen gezien van het circuit?
|
18 sep 2008 12:21 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
liefst pakketje alles incluis!
|
18 sep 2008 14:25 |
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Supermooi verslag Mich! Erg mooie foto's ook! Zo'n circuitdag lijkt mij ook wel wat. Ik moet er toch een keer aan geloven..
|
18 sep 2008 19:46 |
|
|
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
Kom net terug van een stedentripje Istanbul, had dit dus nog niet eerder gezien. Als het uitkom qua datum, wil ik zeker wel mee. Zal het aan mijn 996turbo maat ook vragen.
Trouwens een mooi verslag Mich
|
19 sep 2008 8:54 |
|
|
rafv
997 GT3Kempen, Belgie
|
Als er zoiets als een PF circuitdagje wordt georganizeerd, houd ik me aanbevolen...
|
19 sep 2008 15:04 |
|
|
V-8
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)Den Haag
|
Goed verhaal Mich - ben blij te zien dat je Cup's goed bevallen Nog maar 11...
|
19 sep 2008 17:27 |
|
|
torig
|
Liever april dan. Ben zo een paar jaar geleden naar een (motor)circuitstage op Val du Vienne geweest, in april. Hadden we 's nachts nog negatieve temperaturen En 't was ook iets te nat. 't Kan dus tegenzitten ook, zelfs als je al vrij zuidelijk zit.
|
19 sep 2008 19:08 |
|
|