Auteur |
Bericht |
BmX944
Amsterdam
|
Om opbouwende kritiek te geven over deze geweldige tour is bijna onmogelijk maar hier de waslijst:
- Meer Meer Meer!!!!
- Misschien de files op de terugweg spontaan laten verdwijnen?
- Lees een aantal keer meer snelweg, ik zou eigenlijk meer van hetzelfde willen, (lees bergweggetjes) snelweg heb ik op de heen en terugweg genoeg gezien.
- Bubbelbad op de kamer zou opzich niet verkeerd zijn
- Drie dagen lijkt mij ook wel een goede optie, twee dagen heerlijk touren en daarnaast lekker de tijd hebben om bij te komen in het bubbelbad.
De filmpjes geweldig! mooie beelden, goed monteerwerk! Helemaal goed. Lijkt mij ook erg gezellig om een afterparty te houden ergens.
|
17 sep 2008 9:23 |
|
|
zuugnap
|
Henkie's Babe still sleeping!! Jos Targa on the move again na 1e pits!!
|
17 sep 2008 10:37 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Wat een mooie foto's weer, Tsjeu! Jammie
_________________________________________ .,-''-,.
|
17 sep 2008 15:21 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
aGIMa: ik zat net je laatste film nog even te bekijken. Wat is hij goed!!!
Misschien een idee (maar ook wat veel gevraagd ) om eens een achter de schermen, how-to topic te openen ivm de videobewerking die je doet. Welke programma's komen aan bod, hoe zet je dat geluid eronder, hoe bepaal je't volume van de achtergrondmuziek ten opzichte van de originele beelden enz .
Zou ook leuk zijn dat te lezen, en het kan maar voor leukere films gaan zorgen op het forum als mensen er wat van kunnen opsteken
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
17 sep 2008 16:31 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Super Film Agima, maare...is hij te downloaden? kan wel maar alleen met Quiktime pro.
Of kun je hem wellicht branden?
|
17 sep 2008 16:40 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Dat is Yellowbird
|
17 sep 2008 16:47 |
|
|
Stijn van Kooten
|
[quote="torig"]Een paar fotograven/filmers langs de route, maar dat lijkt me organisatorisch een heksenketel. Plus je kan moeilijk verwachten dat iemand dat enkel voor de lol gaat staan doen.
[quote]
Ik wil de volgende editie wel als fotograaf mee!
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
17 sep 2008 17:07 |
|
|
Theresa
|
jij mag mee hoor stijnus (dit is knauffie bij psh )
|
17 sep 2008 17:14 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ha ... neerlands Dame Edna
|
17 sep 2008 17:59 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Gaat nog best aardig, zo'n filmpje in elkaar zetten op een Amiga
Ziet er geweldig uit, mooie herinnering aan een top weekend!
|
17 sep 2008 18:14 |
|
|
torig
|
Jos, Ik zal dan maar voor agima antwoorden
Rechtsonder vind je:
Downloads
Please join Vimeo or log in to download the original file. It only takes a few seconds.
Dus als je een account hebt, dan lukt het wel
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
17 sep 2008 18:34 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
M'n dochter van 6 staat naast me: "deze film is vet papa!!" Helemaal mee eens!!
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
17 sep 2008 18:39 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Dat downloaden bij Vimeo, klopt als een bus! Zag de optie downloaden ook pas (en heb hem net uitgeprobeerd).
Echt een aanrader, de film is dan van VEEL betere kwaliteit. Daarmee dus ook beeldvullend te bekijken
Maar die intro zit me nog niet echt lekker (had ik zo mijn best op gedaan... ) Ik maak nog een ietwat verbeterde versie met 25 beeldjes per seconden, Vimeo is nl. 15 frames/sec.
Dan zijn de snelle beelden nog wat beter te volgen. Als het lukt ook nog wat geluid aanpassingen hier-en-daar en dan is ie brandklaar voor op DVD
En voor de beamer bij Hans, natuurlijk
Leuk al die complimentjes!
|
17 sep 2008 18:42 |
|
|
torig
|
Dat is een héél goed idee Stijn!
Moeten we wel iemand hebben die jou van punt tot punt voert
Of die de karavaan constant voorbijvliegt. Die wil ik dat wel eens zien doen in dat hele snelle stukje, waar je amper plaats had door tegenliggers
|
17 sep 2008 18:46 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Zo het duurde even voordat ik alles gelezen en bekeken had maar een dikke voor de organisatie en reportages van deze tour.
Heb zelf niet meegereden maar het deze rit met alle reacties is nog steeds een genot om te volgen.
@Agima je hebt de lat hoog gelegd met je film
_________________________________________ Het is er een van 911
|
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Klopt, krijg hem wel gedownload ( heb een account) maar hij opent hem in Quiktimeplayer en zegt dan als ik de film wil hebben ik de pro versie moet kopen. Snap er ook niets van, mede omdat de film van Barolo wel gewoon kon worden gedownload. ( was wel een AVI bestand)
|
|
|
barolo
3.2S010
|
Mijn film kunnen jullie downloaden in goede kwaliteit op:
http://www.porscheforum.org/movies/
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 sep 2008 18:49 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Hahahaha, Ja... Nou ja, op zijn opvolger dan:
...een voormalig Vista PC omgebouwd tot MacPro...
@JosTarga: Werkt de rechtermuisknop op de link? (optie 'save as'...)
|
17 sep 2008 18:50 |
|
|
torig
|
Ga niet langs start, ontvang geen EUR2000 en ga direct naar de gevangenis
Bedoelde je niet eerder: rechtsklik, open with (openen met) en dan een andere player selecteren?
Of je favoriete player openen (VLC bijvoorbeeld, hint) en de file daar"in" slepen.
Suc6
|
17 sep 2008 19:03 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Agima, die bulletcam naast je wiel is echt dope shit
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
17 sep 2008 19:22 |
|
|
torig
|
Steve, het tempo zou u ook nog meegevallen zijn
Merci voor uw signature; die past perfect in mijn msn sig zie
|
17 sep 2008 19:31 |
|
|
P-911
964 C2
|
Hey Agima,
Leuk vet filpmje, zo krijgen we een aardig arsenaal aan aan beeldvulling.
Iemand erg handig met films en foto's om een spetterende knallende dvd te maken van een paar uur???
|
17 sep 2008 19:36 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Agima,
Het werkt.
houd me toch nog aanbevolen voor een DVD kwaliteit download of verzending
Thanks
|
17 sep 2008 20:11 |
|
|
zuugnap
|
Hmm bij mij plast ie ook over een Quicktime pro .....grrrrr Tuig is het ook he
|
17 sep 2008 21:28 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Pfff, heeft even wat voeten in aarde gehad om de film te downloaden en te branden. Probleem is dat het een MP4 bestand is, en dat snapt WMP 11 dus niet.
Wat bestanden van het net gehaald en de WMP 11 snapt het wel en heb hem gebrand.
|
17 sep 2008 22:12 |
|
|