Auteur |
Bericht |
Big Ben
993 (wit) handbak
928GTS (zwart/magenta) handbakAmsterdam
|
996 turbo legergroen?
Ik herinner me dat ik ooit ergens heb gelezen dat er een speciale uitvoering bestaat van een 996 turbo in legergroen. Bestaat die inderdaad?
Heeft iemand hier info over?
Het lijkt me erg mooi. Ik vind een 996 turbo er vaak te 'glossy' uitzien en een 'vieze' kleur als legergroen maakt hem ruiger. :twisted:
|
14 sep 2008 15:42 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
14 sep 2008 15:58 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dan toch liever glossy.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
14 sep 2008 16:15 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Welliswaar geen 996, en ook geen turbo, maar wel een bijzondere kleur 'man from chile' grijs/groen op deze 997.
Vind 'm helemaal fantastisch zo, deze F-77 van 'Champion Motorsport:
Een 996 turbo heb ik (af fabriek) nooit in het legergroen gezien, maar ja, als 'special order' kan in principe alles.
|
14 sep 2008 16:26 |
|
|
Big Ben
993 (wit) handbak
928GTS (zwart/magenta) handbakAmsterdam
|
Die is inderdaad erg mooi!
Is zo'n F77 veel duurder dan een gewone 997?
|
14 sep 2008 19:51 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Prachtige kleur dat grijs ....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
14 sep 2008 21:47 |
|
|
Lydia
|
Die pet past mij wel ...
|
14 sep 2008 21:51 |
|
|
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
...en wat dacht je van de speciale kleur olijfgroen metallic, welliswaar is het geen legergroen??? Persoonlijk vind ik dat een erg mooie kleur .
|
14 sep 2008 21:54 |
|
|
Lydia
|
Of Türisch grün
|
14 sep 2008 21:55 |
|
|
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Ja kikkergroen is natuurlijk ook heel erg fraai hoor.
|
14 sep 2008 22:02 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
14 sep 2008 22:04 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
legergroen
Klopt helemaal Jeroen, was inderdaad een erg gaaf exemplaar,
had weinig km gelopen, en die Noren vroegen gelijk de hoofdprijs,
Ik meen ergens in de buurt van 100.000 Euro,
zal wel een Uniek exemplaar geweest zijn
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
14 sep 2008 23:08 |
|
|
mr.burns993
|
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
15 sep 2008 9:58 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Maar die F-77 van 'Champion Motorsport' daarentegen .....
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
15 sep 2008 16:21 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Ik zou voor mat-grijs gaan. Kan je met een krijtje je ronde-tijden bijhouden op de motorkap...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
19 sep 2008 13:00 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 sep 2008 19:51 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ik vond persoonlijk bruin een lelijke kleur voor een auto , totdat ik deze zag :
Echt mooi.
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
19 sep 2008 20:04 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 sep 2008 20:05 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Die is echt mooi. Stond laatst ook bij PCZ.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
19 sep 2008 20:35 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
Waarom kan de luchtinlaat in de flanken van de standaard turbo er niet ook zo mooi strak uitzien. Dat inzet stuk vind ik maar niks, doen ze bij Ferrari beter, en vroeger bij Porsche ook (993 turbo S). Jammer.
|
19 sep 2008 21:17 |
|
|