Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Ik ben er ook nog, hoor! Zit in mijn eigen hoekje, hè? Met Porschekalenders te leuren
Lekker met een glaasje ijskoude rosé naar James Morrison luisteren voor ik mijn mandje in duik!
|
21 sep 2008 0:23 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Heb je de prijsverlaging gezien??
Zat trouwens te genieten van een koude Rosé Port....
Heerlijk!!
_________________________________________ mijn snapshots
|
21 sep 2008 0:29 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Aloha allen! Ik kom er gezellig bij zitten met een Glenfiddich.
De afgelopen dagen waren druk. Mijn schatje is terug van het kuuroord (Carrera Motors), waar ze vertroeteld is (klein OH + 4 nieuwe banden + nieuwe remblokken en -plaatjes V/A). Rijdt weer als een nieuwe
Wat blinkt ze ook mooi. Een incentive om me eraan te herinneren dat ik ze vaker moet poetsen. Deze week maar eens een afspraak maken bij Protech, want ik heb ook wel een aantal krasjes die ze mogen wegpolieren.
@BerendB ja, de kalender is nu reeds aan 17.5€ zag ik!!!
Slaap lekker allen !
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
21 sep 2008 1:20 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Goedemorgen, ga maar eens slapen
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
21 sep 2008 1:27 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Net weer terug van de dorpskermis,was weer gezellig
trusten
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 sep 2008 1:32 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Kermis, hebben wij pas over 2 weken...altijd één grote reünie, gezellig!
|
21 sep 2008 4:35 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen allemaal.
Eerst maar wat espresso's zetten voor jullie langslapers. Ik heb ook lekker rozijnenbrood voor de liefhebbers met wat roomboter.
Gistermorgen geslaagd bij PCG, in m'n kast staat nu een mooi model van de 917 met nr 2. Stond ook een mooie GT3 met striping, helaas in 1:1 formaat en dus even niet beschikbaar.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
21 sep 2008 8:31 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh, allemaal. Het smaakt allemaal best, Traveller.
Geniet allemaal nog even van deze mischien wel laatste mooie zondag van de zomer.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
21 sep 2008 8:36 |
|
|
Traveller69
|
't Moet ook wel mooi worden, ik ga vanmiddag zeilen. Primatour is al ingepakt. Hopelijk is het IJsselmeer niet te onrustig, anders kan ik niet genieten van de broodjes, tapas en het buffet (en de whisky achteraf).
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
21 sep 2008 8:40 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goedemorgen "zuipschuiten"
hier ziet het er naar uit dat het "open daken weer" wordt vandaag
|
21 sep 2008 8:56 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en geniet van de mooie zondag.
|
21 sep 2008 10:24 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Net terug van het lopen aan het strand, het is echt heerlijk. Zonnetje en nauwelijks wind. Ik zal zo de meiden eens uit hun bed trommelen. Veel te mooi weer om in je bed te liggen!
Ik ben overigens wel erg benieuwd hoe de fam. gast het heeft gehad in het circus. En dan vooral hun dochtertje natuurlijk!
Fijne zondag, allemaal! Geniet van de zonnestralen!
|
21 sep 2008 11:19 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Zit nog even in m'n hoekje in de kroeg! Weer erg stil,bijna ongezellig! Ga zo maar naar bedje veringa,morgen weer drukkies!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
22 sep 2008 0:18 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Goeiemorgen, en truste alvast
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
22 sep 2008 0:27 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Mogguh, de eerste dag van de week is begonnen
|
22 sep 2008 6:15 |
|
|
Boxy&Boraman
|
Goedemorgen, fris de nieuwe week in.
|
22 sep 2008 7:10 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Mijn dochter vond vanmorgen een baby-kikkertje in huis. Dus ik was al snel wakker. Pffff ...
Deze week is het erg druk op m'n werk, dus ik ga maar gauw weer. Koffie en thee staan klaar!
Fijne maandag, allemaal! En werk lekker.
|
22 sep 2008 7:47 |
|
|
Traveller69
|
Goedemorgen allemaal,
Pfff, was vermoeiend zo'n dagje zeilen. Gelukkig kan ik vandaag nog even uitrusten op het werk.
Fijne week allemaal.
|
22 sep 2008 7:50 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, zit even bij te komen met een lekkere espresso, was even nodig.
Voor iedereen verder een prettige werkweek gewenst.
|
22 sep 2008 8:03 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
vandaag weer plannen maken wat ik nu weer beet ga pakken, denk dat het uitschuren gaat worden van 1 van de achterbumpers, of het stuurhuis controleren en netjes maken.
maar eerst nog even tot 5ven aan het werk en veel koffie innemen
werkse
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
Laatst bijgewerkt door john's Porsches op 23 sep 2008 11:46, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 sep 2008 8:24 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge @ ALL , prima weekendje gehad en nu de website proberen vol te schrijven met Frenk .... en hopelijk snel online.
Werk ze .
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
22 sep 2008 9:56 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge, mooi zonnig weer hier. Heb me het hele weekend beroerd gevoeld, maandag weer een stuk beter. Jammer van het weekend...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
22 sep 2008 10:07 |
|
|
Boxy&Boraman
|
Goedemorgen, nog tot 06.00 uur werken en dan naar bed
|
23 sep 2008 1:34 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Avond allen
Zit hier bij een glas wijn na te genieten van de dag.
Wandelen over pier, strand, dijk, terrasje/pannekoekje, auto nemen, zoeken, duinen in (te voet ). ...
Zonsondergang aanschouwd. Rillen van de kou. Willen vertrekken en dan bedenken dat er diepe kuilen links en rechts te vinden zijn. Die opgevuld met (DOOD) hout, bladeren en papieren zakdoekjes. Drank, brood en witte chocolade (voor op't brood ) bij de nachtwinkel gehaald, bij het gezellig warme kampvuur gegeten. Illegaal?? Romantisch!!
Hmm. Slaap zacht allen & werk ze morgen
@gast: wow, dat klinkt geweldig! Was nooit voorstander van die wilde dieren in te kleine kooien
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
23 sep 2008 1:39 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Goeiemorgen, 't is nog rustig hier in 't bruine café.
Lekker rustig op de weg, zo 's morgens vroeg. Heerlijk!
|
23 sep 2008 4:18 |
|
|