Na een tijdje bezig te zijn geweest met het digitaal nabouwen van een stukje historie op het gebied van de motor wegrace. En wel met name die uit de top dagen van Kreidler heb ik een andere uitdaging gezocht. Ik ben beland in de zelfde periode te weten die van de eind jaren zestig van de vorige eeuw .
Mijn nieuwe uitdaging is geworden een Porsche 917.
Nu heb ik volgens mij het hele web afgestruind om aan informatie te komen. Voor een groot gedeelte is dat ook wel gelukt. Het spaceframe en de buitenkant zijn wel te reconstrueren.
Het probleem zit bij het motorblok. Ik ben eigenlijk opzoek naar een paar duidelijke maatgevoerde ontwerptekeningen van het motorblok. En dan met name het carter.
Wie kan mij helpen
mvgrijk
Laatst bijgewerkt door RHB op 07 okt 2008 22:10, in totaal 6 keer bewerkt.
21 sep 2008 13:21
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Eerst je foto's in je plaatsen en daarna pas linken hiernaartoe.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
het kan aan mij liggen maar is dit niet ongelovelijk moeilijk en gaat er heel veel tijd inzitten?:shock:
kan je dan niet beter een 964.c4 doen dan ben ik ook helemaal blij
robert die het wel heel mooi vind zeker dat van het moterblokje
robert
_________________________________________ remmen is angst
21 sep 2008 15:01
RHB
Jeroen914 schreef:
kan je niet aan de betr. gegevens helpen, maar...
MAAR WAT.......??
mvgrijk
21 sep 2008 17:26
horn
PF #57
Jeroen bedoelt: maar... thumbs up voor je project. read the smilies. Leuk project hoor! Wat een werk... je hebt je wel wat op de hals gehaald.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 sep 2008 17:58
Deathtrap
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Ik ken nog wel een persoon die helemaal gek is van de 917 (ik weet even niet precies wel model exact). Hij heeft wellicht ook nog wat info.
Hij gaat schuil onder de naam Arie Kabaalstra. Als je met hem in contact wil komen stuur mij dan even een PB. Ik wil hier namelijk niet zijn mailadres plaatsen
Hulde!! Staan er in de 917 boeken niet wat die tekeningen? Edit: heb zelf 3 boeken en antwoord is ja. Kan ze morgen wel effe scannen voor je. PB me even een email adres.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum