een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ik moet toch eerlijk zeggen dat ik hem zo wel onwijs vet vind
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
24 sep 2008 10:55
zuugnap
leuk die potlood schetsen .... nu in t echt graag
24 sep 2008 13:02
Wimpie77
Mwahhhh.... Twijfel... Weet het niet...
_________________________________________ * * *
24 sep 2008 13:07
torig
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Ik blijf erbij: achterkant (koplampen, zelf de vorm van de ruit) van een Alfa....
Als dit gedrocht moet pretenderen te concurren met een Mercedes CLS...
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
24 sep 2008 15:13
Godspeed
PF #911
België
Ben er inderdaad ook van overtuigd dat dit weer een zéér competente wagen wordt (bij Porsche zullen ze geen half werk leveren, zeker niet als je ziet hoeveel jaren ontwikkelingstijd er wel niet insteekt).
Het wordt waarschijnlijk wel geen beauty queen, maar ik denk dat dit zeer moeilijk te bekomen is bij een 4- (of 5-) deurs. Zelfs de CLS lijkt vanuit sommige oogpunten wat raar (misvormd zelfs) en ook de Rapid lijkt een te ver uitgerokken DB9 te zijn.
25 sep 2008 14:42
Jort
Groningen
Ziet er niet gek uit, beter dan de CLS imho. De Aston zal toch een klasse apart zijn, al was het alleen al vanwege de prijs.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum