Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Ik zou het dan ook zéker niet lyrisch opvatten ; of 't een "echte" is of niet heeft niets, maar dan ook niets, te maken met de staat waar een auto in verkeerd.
En om op jouw Hartge-verhaal terug te komen ; de mijne is niet ergens anders, maar bij RUF zelf onder handen genomen, maar dat maakt volgens mij weinig uit hoor. Als een garage officieël erkent is door de desbetreffende firma, mag je aannemen dat er gekwalificeerd personeel loopt, van een zelfde niveau als de "basis"-firma, die daarbij ook exact dezelfde werkwijzen en materialen gebruikt.
|
24 sep 2008 5:37 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Jur,
Ik las het volgende op het Autogespot.nl-forum;
Dit is mij eerlijk gezegd nooit zo opgevallen bij de RUF's. Dit wordt wellicht alleen bij de rechtstreeks af-fabriek onder handen genomen auto's gedaan?
|
24 sep 2008 6:55 |
|
|
horn
PF #57
|
het zou mij roesten wat er op het kenteken staat. Als RUF een Porsche ombouwt is het voor mij een 'door RUF omgebouwde Porsche, naar RUF maatstaven'. Als ik die goed zou vinden zou ik dolblij zijn met zo'n auto. Een RUF stuur, velgen en kentekenplaathouders maakt het geen RUF, net als het plakken van een M sticker op een 316i het ook geen M maakt.
Als Hartge of Alpina een BMW onder handen neemt, gebeurt dat met een bepaalde ervaring en vakkennis. Documenteerbaarheid zou voor mij genoeg zijn.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 sep 2008 7:58 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Juist Horn:
Daar zeg je wat.De documentatie (aangevuld met rekeningen) die de ombouw bevestigen.Ik ga er vanuit dat ze bij Jurgen niet ontbreken.
Het zal jou een reet roesten wat er op kenteken staat.Nou,mij niet !
En Hartges worden inderdaad,onder licentie,door meerdere firma's gebouwd/omgebouwd.Bij Ruf is dat maar één firma en dat is Ruf zelf......
Klopt helemaal.
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
24 sep 2008 11:10 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Wel mooi de dakgoten er af! ........gaat slijptol pakken
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
24 sep 2008 13:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... heb je meteen 'n cabrio
't is MI namelijk 'n felsrand
|
24 sep 2008 13:24 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
meer een hele grote targa
Ik ga in 2009 mijn auto compleet laten over spuiten en vind het wel heel mooi zonder die dingen.
zal eens infomeren wat de kosten daarvoor zijn.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
24 sep 2008 14:33 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ach, ik had 't natuurlijk wel leuk gevonden, RUF op 't kenteken, maar kan er niet wakker van liggen nu dat niet zo is.
|
24 sep 2008 14:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dat is zo gebeurd hoor. Vraag het me de eerstvolgende keer maar even.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
24 sep 2008 14:59 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Een viltstif doet wonderen of niet Eric...
|
24 sep 2008 15:01 |
|
|
drknauf
|
moetje niet echt in de regen gaan rijden want dan loopt alles zo naar binnen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 sep 2008 21:08 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
dat valt toch wel mee, denk ik.
bv met de auto wassen en afspuiten toch ook niet.
denk wel dat als het regent en je de deur open doet dat er wel wat water op de dorpel en stoel kan vallen.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
24 sep 2008 21:14 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 sep 2008 21:28 |