Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Pfff ... ik ben een beetje verkreukeld uit bed gestapt vanmorgen. Dat heb je wel eens, hè?
Goh, er bestaan dus nog wel romantische mannen ...
Heeft Patrick nog spekkoek meegenomen van de Pasar?
Fijne dinsdag, allemaal! En werk lekker!
|
23 sep 2008 7:49 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, eerst maar even een lekkere koffie graag.
Een ding valt mij op hier in het nieuwe café, is hier 's nachts drukker als overdag, en mis toch regelmatig van vorige kroeg de vaste kern hier.
|
23 sep 2008 7:58 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge! Beetje grijze bedoening hier, en ik begrijp dat dat in de loop van de dag nog een stukje minder wordt.
De 924 heeft wat rare kuren op het moment, die ik niet opgelost kan krijgen. Ik hoop dat de oplossing toch binnenkort in zicht komt, wordt een beetje vermoeiend zo.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
23 sep 2008 8:53 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen allemaal,
Ja hoor Lydia. Ik heb een stukje spekkoek meegenomen. Errug lekker. Vooral bij een verse koffie.
Hier in Heerhugowaard regent het. Ik was gelukkig op tijd binnen na m'n wandeltochtje van de trein naar het kantoor.
Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
23 sep 2008 9:31 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
heerlijk, met een vodaan gevoel gaan slapen na de eerste onderdelen te hebben gespoten
ni al weer twee uurtjes er op zitten tijd voor het eerste bakkie koffie
goede moggel allemaal
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
23 sep 2008 9:34 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Goeieavond forummers!
Weinig actie hier. Kom terug, maukers
Gaat het jullie nu echt om "de plek", eerder dan "de boodschap" ?
Hoegenaamd niet, Marcel!!!!
Weinig speciaal te melden ivm vandaag. Heb mijn wagen deze week al (zelf) gewassen. Houden zo
Werk ze morgen! (mocht ik al maar terug...*zucht*)
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
24 sep 2008 2:31 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Gaat niet goed met je hé, torig
Mogge @ ALL
Werd vanmorgen wakker met een dikke linkerhelft van me gezicht met mij ook niet geloof ik
werk ze
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
24 sep 2008 6:19 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Mogguh Maukers,
Weer een dagje er tegenaan.
Werk ze!
|
24 sep 2008 6:37 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Ik heb gemerkt dat ik 's morgens moeilijk mijn bed uit kom als ik 's nachts nog in de kroeg hang, dus ik probeer voor de openingstijd al in bed te liggen. Óf de kroeg moet een uurtje eerder open gaan ...
Vandaag is het wederom erg druk op het werk, dus ik ga een beetje opschieten!
Fijne woensdag, allemaal. En werk lekker!
|
24 sep 2008 7:50 |
|
|
cabrio wim
|
Nog niemand koffie of thee gezet , zal ik danmeer even doen voor de tweede ploeg komt.
Allen nog een goede morgen gewenst, en werk ze.
|
24 sep 2008 8:11 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Tijd voor mijn eerste bakkie...
Eindelijk ben ik een keer blij met langzaam verkeer op de linkerbaan.
De flitsbrigade stond om 7.15 al paraat op de A37.
Metertje stond op slechts 129; zal er net tussendoor glippen of ik kom er met een paar tientjes van af.
Geniet ze vandaag!
_________________________________________ mijn snapshots
|
24 sep 2008 8:25 |
|
|
cabrio wim
|
Gaat het hier ook nog een koppel forum worden.
|
24 sep 2008 9:19 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Op de valreep nog eventjes een koffie. Heel sterk graag.
Ik zit bij een congres over statistische software maar de spreker heeft het al een kwartier over zijn bedrijf in plaats van welk probleem hij heeft opgelost.
Wat kan mij het nou schelen hoe hoog windmolens zijn over de laatste tien jaar gezien.
Goh, zon kroeg heeft een leuke uitlaatklepfunctie, bedankt voor het aanhoren van mijn geklaag, neem vanavond maar een glas glenfiddich van mij
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
24 sep 2008 12:02 |
|
|
torig
|
Traveller net die statistische software klinkt interessant. Jammer dat je de rest erbij moest nemen
Zal dan ook met veel plezier vanavond die Glenfiddich van je nemen
Marcel, euh 'k weet dat jullie mij liever nog méér in .nl zouden zien, maar nu ga je echt wel ver hoor
Nog aan allen een "goedemorgen". Was daarstraks bezig met me rustig terug in te werken, zodat ik volgende week weer paraat ben.
Nu ga ik wat bluetooth hacken, na een hele ochtend weer met wifi & windows gespeeld te hebben
Werk & hack ze!
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
24 sep 2008 14:58 |
|
|
cabrio wim
|
Ben er nog hoor, zit hier lekker aan een Palmke en een stukje Franse kaas.
|
24 sep 2008 23:12 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Altijd,maar ik dacht dat de kroeg nog niet open was
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
24 sep 2008 23:12 |
|
|
cabrio wim
|
Vanaf de nieuwe kroeg geopend is, loopt het hier toch constant door.
Mis eigenlijk het Maukers café wel een beetje.
|
24 sep 2008 23:14 |
|
|
arenarood
|
Ze zijn hier naast ons op het chateau een speelfilm aan het maken! Heb ook nog een steentje er aan bij mogen dragen,door met tractor en aanhanger spullen voor hen het bos in te brengen! Was nogal modderig geworden nl! Wat komt er een hoop bij kijken,niet te geloven Zo nu een lekker glas wijn graag
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
24 sep 2008 23:18 |
|
|
cabrio wim
|
Jaap, op onze gezondheid dan, santé.
Zou blindje ook nog een glaasje meedrinken of is die al naar zijn mandje.
|
24 sep 2008 23:21 |
|
|
arenarood
|
Niet bij mij hoor! Bij de buren! Heb de acteurs niet gezien en weet niet waar de film over gaat Ze waren wel ergens aan het "draaien"in het bos,want ik moest om de paar minuten de motor uitzetten van een walkie-talkie figuur! Zo nu nog een glaasje, voordat de fantasien op hol slaan en dan naar bedje
Laatst bijgewerkt door arenarood op 25 sep 2008 0:33, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 sep 2008 0:31 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goedemorgen, de shoarma is net besteld........ en dan nog tot 06.00 volhouden....
|
25 sep 2008 0:31 |
|
|
torig
|
Morgen Boxy! Die shoarma zal je nu al binnengespeeld hebben.
Ik ging slapen, maar bedacht me net op tijd dat ik nog een Glenfiddich in de kroeg mocht komen drinken op Traveller69 zijn kosten!!!
Als goed integrerende Belg sla ik een gratis whiskey niet af
Kan het geloven dat die kroeg hier niet meer draait, heb nooit iemand een rekening weten vereffenen
Slaap ze!
|
25 sep 2008 1:00 |
|
|
arenarood
|
Trusten, tot op de koffie
|
25 sep 2008 1:14 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Net aangekomen, smaakt goed...........
|
25 sep 2008 1:18 |
|
|
torig
|
Jaap, dank je, maar door Boxy's verhalen hier ga ik denk ik ook maar eens achter zo'n lekkere shoarma. Kan ik ook nog een ritje maken
Daarna wel't bed in
Slaap ze!! En drinkt allen nog eentje van de ouwe'hoerder (in casu: ik zelf hé )
|
25 sep 2008 1:28 |
|
|