Eigenlijk zijn alle belgenmoppen erg flauw, maar ja gezien het bovenstaande toch maar een paar plaatsen. (O ja, voor't geval dat, ben geen racist
, heb niets tegen belgen)
Een belg vraagt aan een nederlander wat intelligentie is. die nederlander zegt:"nou kijk, dan leg ik hier mijn hand op de muur en dan sla jij er zo hard mogelijk op. dus oke de belg doet dit, en net voordat de belg de hand raakt, trekt de nederlander zijn hand weg.
eenmaal terug in belgie vraagt zijn vriend of hij er achter is gekomen wat intelligentie is, waarop de belg antwoord:"nou kijk, dan leg ik hier mijn hand op mijn oog....
Een Belg en vliegles in een helicopter.
Belg: "Waarvoor zijn die wieken hierboven ?"
Instructeur: "Voor de ventilatie."
Belg: "Dat geloof ik niet."
Instructeur: "Ik zal ze zo eens stilzetten. Moet je zien hoe snel je het benauwd krijgt !"
Er komt een Belg in een vlaggenwinkel en vraagt:
"Heeft u voor mij een groene Nederlandse vlag?"
Zegt de verkoper: "Die heb ik nietIk heb de Nederlandse vlag alleen in rood, wit en blauw."
"Nou," zegt de Belg, "geef me dan maar een blauwe."
Uit recent onderzoek is het volgende gebleken:
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn,
waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk in hun bezit hadden.
En dat zo'n 1000 jaar voor de Russen...
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk!!!!!!!
Wat staat er op de verpakking van een Belgische after morning pil?
Neuken voor gebruik
Een Nederlander, een Belg en een Duitser staan naast elkaar bij een pisbak. De Nederlander heeft een krachtige straal naar rechts. De Duitser plast met twee stralen en de Nederlander vraagt hoe dat komt. "Een oorlogswond," verklaart de Duitser. Dan kijken ze beiden naar de Belg, die wel met 100 stralen plast. "Ook een oorlogswond?" vraagt de Nederlander. "Nee hoor", antwoordt de Belg, "maar ik krijg die klote rits niet los!"
Wat is het verschil tussen anderlecht en de smurfen ?
de smurfen hebben maar 1 klungel
weet niet van voetbal, herken de NL-spelers niet eens.
Goed nu nog ff om het goed te maken een aantal NL moppen:
Wat gebeurt er wanneer nederlanders een vlieg inslikken??
Dan hebben ze meer hersenen in hun maag dan in hun hoofd
Waarom hebben nederlandse muggen zo'n lange zuigmonden??
Omdat de nederlanders zo'n dikke olifantenhuid hebben
Dit is wel weer genoeg onzin