Auteur |
Bericht |
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Een bankrekeningnummer? Zo'n online dingetje?
Ik bel je volgende week Eric om het even over sponsoring te hebben
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
12 sep 2008 21:02 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Nu dus een off shore Rekening
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
12 sep 2008 21:12 |
|
|
Yer986S
Porsche Boxster S (986)Rotterdam
|
Wij proberen er ook bij te zijn! ...Tot ziens in Veghel
_________________________________________ YIIIIIIIHHHHHHHHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
|
12 sep 2008 21:19 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Ohhhhhh go on then, I will be there.
2 meets in as many weeks next May.
Martin
|
13 sep 2008 0:07 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Dit soort doelen kunnen niet genoeg gesteund worden.....ik ben erbij
|
13 sep 2008 10:18 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Hé Eric,
Het wordt voller en voller...... zo langzamerhand tijd voor een concept deelnemerslijst op de 1 pagina?
|
13 sep 2008 10:20 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Er word druk overleg gevoerd met de org. (ik doe het niet alleen)
nader bericht volgt.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
13 sep 2008 11:08 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
I.o.m de org. is er besloten om geen pre inschrijving te openen.
www.jumbo-exclusief.nl (nog niet online) ± 2 weken geduld
|
13 sep 2008 11:42 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
_________________________________________ "There is no substitude"
|
13 sep 2008 17:13 |
|
|
Carrera 007
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera,
Veluwe
|
Jumbo exclusief
Hoi Erik,
Een geweldig goed initiatief. Ik heb de datum genoteerd en ik zou het erg leuk vinden als ik door de inschrijving zou komen, Veghel is niet direct naast de deur, maar het evenement is zeker de moeite waard.
_________________________________________ Black is beautiful
|
13 sep 2008 20:07 |
|
|
torig
|
Hoi Wiebe, Ik heb zo'n lichtbruin vermoeden dat het wel goed komt
Het zou tof zijn je daar terug te ontmoeten! als ik zelf door de selectie kom, natuurlijk
Groeten,
torig
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
14 sep 2008 23:04 |
|
|
Emiel964C4
964 C4 roodBrabant
|
goed idee,
is weer eens in de buurt 15 min rijden.
tot dan!!
|
14 sep 2008 23:05 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Donatie's kunnen vanaf nu gestort worden op :
rekening Giro 5726009
t.n.v jumbo exclusief
P/A Rijnstr 4
5463 JE Veghel.
|
17 sep 2008 19:07 |
|
|
torig
|
Was dat rekeningnummer nog aan het bekomen van het zeilen (we hadden het gisteren verwacht ) ?
Wil je ook eens, voordat het weer gaat vliegen, de bijhorende BIC/IBAN codes opsnorren voor me Eric?
Ik moet je nog gaan bellen erover, maar die info zal ik toch nodig hebben.
|
17 sep 2008 19:16 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Sjaak heeft één been is is net ff de marathon aan het hinkelen... ff geduld als ie terug is hoor je het van mij
|
17 sep 2008 20:13 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
jaques werd net tussen 2 vriendjes van koos weer thuis gebracht
Hier je begeerde iban nr : iban nl67pstb5726009
|
17 sep 2008 21:54 |
|
|
harrie B
993VELP NB
|
leuk n meeting 10 minuten rijden van huis ik zal er zeker bijzijn
_________________________________________ ex 993
|
17 sep 2008 22:29 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
18 sep 2008 6:22 |
|
|
harrie B
993VELP NB
|
_________________________________________ ex 993
|
18 sep 2008 7:44 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
18 sep 2008 21:13 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Na wat "kleine" strubbelingen met de gemeente zal de vergunning voor het evenement "met spoed" door de gemeente Veghel worden verstrekt
Tevens vragen wij voor een van onze Belgiesche "grote" sponsors een aantal wagens om wat Gasten mee te kunnen laten rijden met de tourtocht
Deze rijders zijn verzekerd van gratis verzorging en deelname aan de tour-tocht
PB me als je een passagier wilt meenemen
website nieuws : geen , hopelijk binnen 1 week
|
25 sep 2008 17:54 |
|
|
torig
|
Eric, ik bekijk het even nog met mijn zakenpartner hoe hij zijn sponsering ziet & wat hij van die rit voor zijn zakenrelaties verwacht.
Zoals besproken, hopelijk verwacht hij niet met een bus meerijders te kunnen toekomen, maar dat zal wel snor zitten.
We zijn uiteindelijk géén Nederlanders
Ik hou je op de hoogte! Op voorhand dank.
PS: wat variatie in het rijgeweld zou geweldig zijn. Misschien ook een ideetje om de gasten een keertje of 2 van wagen te laten veranderen tijdens die rit? Nu ja, ik bekijk even wat Bart ervan verwacht & koppel dit terug naar jou. Dan zeg je maar of het haalbaar is. Bedenk misschien -gelet op specifieke wensen en...inzet...van andere sponsoren maar- wat voor prijskaartje daaraan voor jullie zou vasthangen. Dan weet ik alvast of de verwachtingen langs beide kanten kunnen matchen
PPS beschik je eigenlijk over sponsorcontracten?
Ook voor mijn boekhouding zou dit wel prettig zijn.
|
25 sep 2008 18:07 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Een rit in de F1 zal er niet inzitten alhoewel ik niet in zijn portemonee(beurs) kan kijken
voor de overige vragen daar kom ik nog op terug
|
25 sep 2008 18:16 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Mooi om te horen dat de vergunningen rond zijn
|
25 sep 2008 18:43 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Is een mooi verhaal en zal dat maar niet beschrijven
|
25 sep 2008 19:12 |
|
|