3.verlagen van prijzen op formulieren ten einde wat lagere belastingen. Kan je doen(heb ik niet voor gekozen omdat dit een miniem verschil uitmaakt op de totaalprijs van de belastingen die je betaalt) maar dan moet je al zorgen dat op de shipping bill(kwitantie van verschepingsmaatschappij) een lagere prijs staat(je moet de aankoopprijs opgeven voor transport). Nadeel hiervan is dat je meestal de auto verzekert voor transport(ivm containertje dat overboord valt of een of andere aap die je nieuwe aankoop zwaar beschadigt). En als je de aankoopwaarde lager opgeeft is je auto daarmee meestal voor een lager bedrag verzekert tijdens transport.
.
Dacht je misschien dat douane- en belastingsdiensten hier niet meelezen ?...
25 sep 2008 7:53
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Eh nee En dan nog: vindt me maar eens
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
25 sep 2008 8:04
horn
PF #57
3.6rs schreef:
Dacht je misschien dat douane- en belastingsdiensten hier niet meelezen ?...
Nee hoor. Dat geloof ik dus echt niet. Volledig niet interessant wat 150 mensen te vertellen hebben tegen vijf mensen die een auto importeren...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum