Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 10:35

Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Miljonairs en Porsche exoten 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Slijmbal. :mrgreen:

26 sep 2008 17:00
Profiel WWW
Bericht 
Viel het op? Wat het te opzichtig? :lol:

26 sep 2008 17:10
Profiel
Veghel
Bericht 
Ik ben bang dat jij dus tot "horns" cattegorie behoord ..... ik ben al blij met mijn BEPPIE en jij met je toekomstige ect 997 4S cabrio vraagt wat je verkeerd doet :shock: ga eens langs een goeie dokter bijvoorbeeld :roll:

26 sep 2008 17:20
Profiel
Bericht 
@ Wim d. P. :silent: :mrgreen:

26 sep 2008 17:20
PorscheForum Rakker
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replica
Delfgauw
Bericht 
Hier gaat het best goed, ben bezig met mijn tweede miljoen..

Het eerste is mislukt
:roll:

26 sep 2008 17:36
Profiel WWW
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht 
Lydia schreef:
Ik voel me stinkend rijk. Ik heb namelijk twee ontzettend lieve dochters ... :wink:

Kijk dat bedoel ik dat is pas rijk zijn !! :wink:

26 sep 2008 19:07
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
58GT schreef:
Hier gaat het best goed, ben bezig met mijn tweede miljoen..

Het eerste is mislukt
:roll:

Toen ik aan mijn tweede begon, vond men het nodig om de Euro in te voeren :roll: :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

26 sep 2008 20:14
Profiel WWW
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
m,n vrouw heeft mij miljonair gemaakt

ik was miljardair :cry:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

26 sep 2008 20:20
Profiel WWW Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
horn schreef:
wat een nonsens topic. wat je verkeerd doet in je leven hangt niet af van wat je hebt, maar in hoeverre jij jezelf 's avonds in de spiegel kan aankijken en trots en blij bent met wat je hebt.

ken mensen die veel meer geld hebben, exoten in de garage en een veel groter huis, toch zou ik voor geen geld met ze willen ruilen. stel je eigen doelen, maak je eigen dromen en jaag die na. zonder afgunstig naar anderen te kijken.

zo, serieus genoeg? Een 997 4S cabrio nieuw bestellen en dan hier vragen wat je fout doet... :shock: :? :puker:

Voor sommigen is het nooit genoeg.

26 sep 2008 20:23
Profiel
Bericht 
Misschien is dit iets voor de miljonairs onder ons:

Camp4
Zaterdag 24 januari - woensdag 28 januari 2009

Waar kun je beter een winterrijtraining houden dan tussen de 60e en 70e breedtegraad? Camp4 en Camp4S hebben in 2009 voor de elfde keer plaats in Finland. Om precies te zijn op het terrein van het Arctic Driving Center voor Camp4. Met een ter beschikking gestelde Porsche 911 Carrera 4, 911 Carrera 4S en Cayenne S gaat het erom uiteenlopende parcours op ijs en sneeuw meester te worden.

En als u in Camp4 uw vaardigheden toont, kunt u de volgende keer in Camp4S de grenzen opnieuw verleggen. Met de vermaarde oud-rallyrijder Rauno Aaltonen aan uw zijde als instructeur kan het eigenlijk alleen maar plezierig goed gaan in de ijsslalom, op het off-road-parcours en de skid-pad.

En ter afwisseling zetten we nog een geheel ander voertuig in; geniet van uw rit op de snowmobile naar het ijsrestaurant.

Uw programma

Dag 1

We reizen gezamenlijk naar Finland via Amsterdam (Schiphol). In Rovaniemi ontvangen wij u met een welkomst-cocktail in het Sokos Hotel Vaakuna. Aansluitend is het gezamenlijke diner in het hotel.

Dag 2
Na het ontbijt is het meteen 'werken' geblazen op het Arctic Driving Center. Op dit oefenterrein testen normaliter vele autofabrikanten nieuwe modellen in het geheim.

Nu kunt u er naar hartelust oefenen om lastige situaties onder de knie te krijgen met de ter beschikking gestelde Porsches, onder begeleiding van ervaren Porsche-instructeurs.

En het parcours is moeilijk genoeg, voor zowel 'rookies' als routiniers. Voor de lunch maken we alvast een foto van de 'ingewijde' groep, ter herinnering. Het programma wordt voortgezet en na afloop keren we gezamenlijk terug naar het hotel.
's Avonds maken we een tocht op snowmobiles naar het ijsrestaurant. Na het diner wordt u per bus teruggebracht naar het hotel.

Dag 3
Een stevig ontbijt geeft voeding aan een nieuwe 'werkdag' op het Arctic Driving Center. Volledige concentratie is vereist, maar als werken altijd zo plezierig was... Daarom misschien vinden veel deelnemers de lunch een overbodige onderbreking.
Maar deze wordt geserveerd op het Driving Center, dus u mag weldra weer achter het stuur.

Na het middagprogramma hebt u, terug in het hotel, vrije tijd. Om vervolgens over te stappen op quads, karts en in rally-cars en uw rijstijl aan te scherpen op een bevroren meer in het adembenemende winterdecor van Lapland.
Het diner wordt geserveerd op een... rendier-farm! Voor vervoer terug naar het hotel wordt gezorgd.

Dag 4
Nog eens, onder extreme omstandigheden, alle puntjes op de i zetten op het Arctic Driving Center. En na de buitengewone rijtraining is er tijd voor ontspanning in het hotel.
De afsluitende avond dineren we in een bijzonder restaurant op de Poolcirkel. De bus brengt u terug naar het hotel.

Dag 5
Een afscheidsontbijt in het hotel, dan de transfer naar de luchthaven en de terugreis naar Amsterdam (Schiphol).

Camp4 Precision Training

Tijdstip en kosten
De Porsche Camp4 wordt gehouden op: zaterdag 24 januari - woensdag 28 januari 2009

Prijzen
Arrangement inclusief vliegticket (economy) Amsterdam-Rovaniemi v.v met Finair
- op een tweepersoonskamer: € 5.295 per persoon (u ligt alleen op de kamer)

Het arrangement omvat:
- Vliegticket van Amsterdam naar Rovaniemi v.v
- rijtraining in ter beschikking gestelde Porsches 911, Carrera 4 of Cayenne S (twee personen per auto), instructeurs
- rijprogramma van de Porsche AG sportrijschool,
- vier overnachtingen met ontbijt
- vier diners inclusief,
- drie lunches,
- deelname aan het avond¬programma (snowmobile-tocht, rijden met quads, karts en rally-cars).(beschermende en thermo-kleding wordt hiertoe ter beschikking gesteld).
- Speciale Porsche Centrum Gelderland Camp 4 Thermo jas.
- informatie-documentatie,
- technische service,
- medische-hulpdienst,
- busshuttle,
- Eigen Nederlandse hostess gedurende gehele trip.
- Uniek aandenken aan de trip met het Porsche Centrum Gelderland fotoboek met alle hoogtepunten van uw Camp 4 erin

26 sep 2008 20:56
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Ik heb wél de langste, hardste én meest veerkrachtige :shock: :mrgreen: :roll:
Waar gaat het hier toch over :(

(
Voor de prijs van een 997 Mk II kan je overigens (in Duitsland) al een leuke tweedehandsexoot op de kop tikken. Wat nou Miljardair :?
)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

26 sep 2008 22:35
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ik sluit me helemaal bij ja aan Horn.

Het feit dat je jezelf af vraagt wat je fout doet in het leven en blijkbaar toch met enige jaloezie naar het gras van de buren kijkt geeft in mijn ogen wel aan dat je eens goed in de spiegel moet kijken en je af moet vragen waar je nu echt gelukkig van wordt in het leven.

Ik ken redelijk wat mensen die meerdere P's hebben en ook nog wel wat andere exoten erbij. Maar op een enkeling na zou ik met geen één van hen willen ruilen en vraag ik me eerder af "wat is er bij hun fout gegaan in het leven".

Wees blij als je in het weekend kan permiteren wat lekkere hapjes en een goede fles wijn kan halen om van te genieten, ieder jaar nog steed op vakantie kan, en in jou geval zelfs een 4S kan bestellen.
Geld, een huis en mooie bolide zeggen niks over het succes van mensen. Bij de een is het van de bank of dikke erfenis, de ander heeft een mooie bolide maar eet droog brood en er is een flinke groep die zich werkelijk kapot heeft gewerkt, alles kan kopen maar que gezondheid een flinke jas uit heeft gedaan.

Kortom wees blij met wat je hebt en al helemaal gelukkig dat wij in de zeer bijzondere positie verkeren dat we onszelf (een misschien wel 30 jaar oude) Porsche kunnen veroorloven. :idea:

26 sep 2008 23:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Helemaal gelijk Horn en Maurice !

Tot op een bepaalde hoogste is het zeker fijn te 'dromen', maar dit moet niet doorschieten zodat je je constant gaat spiegelen met wat andere mensen allemaal wel niet hebben. Er is altijd wel iemand die meer heeft en zo zul je nooit beseffen wat je zelf hebt. Met andere woorden, je bent dan ook nooit tevreden en gelukkig..........en dat is zonde van je tijd en energie.

27 sep 2008 7:09
Profiel WWW
Bericht 
Lyd sinds wanneer heb jij aandelen PCG :wink: enne wil wel met je mee naar camp 4 2x € 5.295 .... mijn dank zal groot zijn 8) vorig jaar was het overigens iets in de E 4300 ook de inflatie heeft in het hoge noorden toegeslagen schijnbaar.... gaan ze dit jaar in kunstsneeuw crossen? :wink: ik heb wel een lekkere warme jas !! :wink:

27 sep 2008 7:29
PorscheForum Junkie
Bericht 
Er is heel wat mis in je leven als je een nieuwe 997 besteld.
Kan je nagaan hoeveel lol je kan hebben voor dat geld als je een paar echt goede klassieker koopt...

27 sep 2008 10:24
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Het is soms goedkoper van een nieuwe 997 4S te kopen dan een goede echte klassieker :wink:

Het feit dat we hier in West-Europa leven, mag je er zeker van zijn dat er meer mensen zijn op de werled die met jou willen ruilen dan anders om :!:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

27 sep 2008 10:40
Profiel WWW
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
@ Wim v. L.: Ssssssssssssssst. :wink:

27 sep 2008 10:56
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Bericht 
Auto's zijn leuk speelgoed, en kunnen een mens behagen.
Gelukkiger komt met er niet van, dat moet je elders zoeken.
Tijdelijk voelt men zich wel gelukkig met een nieuwe bolide ,maar na een tijdje komt je terug op het niveau van ervoor.
Dus als je nu ongelukkig bent gaat het niet beteren met een ferrari of wat dan ook erbij.

Kijk , ik ga nu een paar mensen gelukkiger gaan maken door hun kapsel te gaan verzorgen . Of juist niet :):):)

27 sep 2008 12:51
Profiel
Timeless
Bericht 
Lydia schreef:
Ik voel me stinkend rijk. Ik heb namelijk twee ontzettend lieve dochters ...

Ik heb vier hele relatief lieve kids , hoe moet ik mij dan voelen......

30 sep 2008 13:55
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
relatief rijk :idea:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

30 sep 2008 14:07
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
:lol: Draadje gelezen en wel weer gelachen.

Je doet niks verkeerd, want met een gebrek aan empathisch vermogen word je geboren, daar kun je dus niks aan doen. :?

30 sep 2008 14:25
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
F@RGO schreef:
Dus als je nu ongelukkig bent gaat het niet beteren met een ferrari of wat dan ook erbij.

Oh so true!!!...het diepe geluk zit in andere dingen...een leuke auto is slechts oppervlakkig geluk en van korte duur.

Natuurlijk zou ik ook graag nog 5 auto's erbij hebben...maar wanneer ga ik daarvoor dan tijd vinden om ervan te genieten??...werk gaat voor hé, althans bij mij toch :lol: :wink:

30 sep 2008 14:26
Profiel
PorscheForum Rakker
911 4S cabrio + PDK onderweg
Den Haag
Bericht 
Interessant om jullie meningen te horen.

Mijn vraag is eigenlijk of er miljonairs op deze site zitten en hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben. Pure nieuwsgierigheid eigenlijk. :lol:

Ook ik ben zeer tevreden met wat ik heb. Mijn glas is wel halfvol en kan echt voller. :P

Mensen die het hardst roepen dat geld niet belangrijk is, hebben het vaak ook niet is mijn ervaring :cry:

30 sep 2008 14:49
Profiel
Timeless
Bericht 
georganiseerd, gepassioneerd en gedisciplineerd werken . En volgens mij hoe harder je werkt hoe meer geluk je zult hebben ....

30 sep 2008 15:08
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
nou, ik ben toch liever ongelukkig in een rolls dan in een mini.... (van caransa geleuf ik)

30 sep 2008 15:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende