Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 6:42

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
Bericht 
Moguhh allen, zo wat gebeurt hier allemaal in het café, kan duidelijk merken dat weekend eraan komt. :lol:

Doe mij maar even een bakkie, en is er nog een croissantje Lydia. :wink:
Ga dan weer aan de bak om alles te regelen voor ophalen garage inrichting. 8)
Zelf ga ik morgen naar de van Kesseltjes, lederen stoelen ophalen en gordels, gaat er nog iemand van hier. :roll:

26 sep 2008 8:07
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
Ha rooookkklucht.... :shock: Burgerlijke ongehoorzaamheid :evil:
Als die gezellige asbakjes weer op tafel staan kom ik terug als vaste klant :wink: werkze.

26 sep 2008 8:19
Profiel
Bericht 
@ gast, Ik zal eens proberen een leuk prijsje voor te ritselen. :wink:

Nieuwe avatar Leo, ziet er niet slecht uit,de Poesche dan :wink:
En zit nu ook lekker met een sigaartje achter de espresso, dus de asbak staat er hoor. :idea:

26 sep 2008 8:51
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Goeiemorgen,

Doe mij maar een lekker bakkie koffie, gaat er wel in na een treinreisje. Zag vlakbij het station in Heerhugowaard nog een zilvergrijze 911 staan. Dat maakt je dag dan toch weer goed.

Lydia, zijn er nog chocoladecroissantjes over.... ???

26 sep 2008 9:23
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Moge, wat een prachtige dag! Ik kan bijna niet wachten op de lunchpauze, even genieten van de zon...

Nu eerst maar een bak thee.

26 sep 2008 9:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Ik ben ook weer in het land de levende......na de laatste nachtdienst (in de PF kroeg "torig" nog even geholpen met puin ruimen :wink: )
vroeg uit de veren.

Het weer is hier erg mooi en ik ga eerst een rondje CO2 uitstoten voordat ik aan de koffie ga...

26 sep 2008 11:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Zow, 't was hier 's ochtends wel druk.
Blijkbaar heeft het vegen samen met Boxy&Boraman geholpen ;)

:shock: :shock: Hoezo, jullie kennen géén eclairs??

Bij GELIJK WELKE BAKKER IN BELGIE binnenspringen en er metéén bestellen! NU! :P
Afbeelding

Niks speciaals te melden, buiten dat er misschien binnenkort wel wat speciaals te melden zou kunnen zijn. Of ook niet :clown:

Santé!

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

26 sep 2008 22:43
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Haal maar een éclair van de foto af Eric,heb er net 1 gepakt,lekker :lol:

26 sep 2008 22:52
Profiel Facebook 
Bericht 
Zit wel veel verschil in de eclairs van bakker tot bakker, maar ik prefereer de kleine eclairs en dan met echte zelfgemaakte banketbakkersroom. 8)
Maar neem er morgen vroeg wel eentje bij de koffie als dat mag. :wink:
Zit nu aan een wijntje met stukje kaas. :D

26 sep 2008 22:53
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Oh ja en graag een wijntje als de kroeg nu al open is! Zal idd wel aan de nieuwe bardame liggen :smurfin: :wink:

26 sep 2008 22:55
Profiel Facebook 
Bericht 
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rode wijn? Of een droge witte? Ik heb ook nog een heerlijke rosé koud staan ... Je roept maar! :wink:

Oei, die éclairs zien er verdraaid lekker uit. Chocolade en slagroom, mhhhh, dat is wel een erg gevaarlijke combinatie voor mij. Maar ik pas toch maar. Ik heb vanavond Ben & Jerry's met slagroom gehad ... Is niet goed voor de gewichts- pk verhouding!

Oh, goedenavond mannen!

26 sep 2008 23:05
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Net de 1000 berichten gehaald! Dit is nr.1001 dus 8) Dit vraagt erom gevierd te worden! Nog 500 en ik ben een junkie :pale: rondje van mij dus meisjes en jongens :drunken:

26 sep 2008 23:07
Profiel Facebook 
Bericht 
Ah! Gefeli! Ik mag natuurlijk niet drinken als ik achter de bar sta. Dus ik neem een heerlijke verse jus!

Olijfjes en feta nog, heren? :lol:

26 sep 2008 23:11
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Bericht Goeiemorgen forumers
Lydia, doe mij maar een dubbele whisky. Heb ik me vanavond na het werk gehaast om op nog even Hoederlo aan te doen, stond de club om 10 voor 10 al op de parkeerplaats om te vertrekken. Nou, dan maar even naar de kroeg.

26 sep 2008 23:28
Profiel
Bericht 
Oeps, dat is nou jammer. Nou, hier is het gezellig hoor! Voorkeur voor een merk? IJs er in?

26 sep 2008 23:32
Bericht 
Aber selbstverständlich habe ich ein Warsteiner für Dich! Ist ja die Köningin unter den Bieren! :cheesy:

26 sep 2008 23:40
Bericht 
Gezellie toch? :wink:

Zeg Marcel, wil jij de bardienst van me overnemen? Ik duik mijn mandje in. Moet weer om 7.00 uur op morgen!

Slaap lekker straks!

26 sep 2008 23:43
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
Aiiii....... net te laat.

Afbeelding

Doe maar een wit wijntje dan, droog. :wink:

26 sep 2008 23:47
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Zal het wel even van je overnemen,trouwens een lekker worstje 8) Nog een rondje van mij :mrgreen:

26 sep 2008 23:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Bericht Goeiemorgen formumers
Nog één rondje van mij en dan ga ik ook slapen.

27 sep 2008 0:08
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Ja lijkt me ook genoeg voor jou,boven je bericht:"formumers"haha :lol: :wink:

27 sep 2008 0:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Je bent nog aardig scherp. Maar ja, wat wil je na zoveel oefening. Proficiat.

27 sep 2008 0:25
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Een zeer vroege morgen nachtbrakers.

Ben nog druk bezig cd'tjes te branden met foto's van het pasar malamfeestje van de sportschool. Ben echt dringend toe aan een nieuwe pc, wat gaat dat toch allemaal langzaam op die van mij.

En dan moet ik morgenochtend ook nog appeltaart bakken (sorry, niet voor jullie, een ander keertje)

27 sep 2008 0:32
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Ga geloof ik ook maar eens naar bedje,de kroeg is al aardig leeg! Nog een paar figuren in een hoekje :shock: vraag me af wat ze aan het doen zijn 8) Iedereen welterusten en tot straks,hoewel ik neem er nog een :drunken:

27 sep 2008 0:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
arenarood schreef:
Haal maar een éclair van de foto af Eric,heb er net 1 gepakt,lekker :lol:

:lol:
De naamsverwarring van het andere topic gaat al in de kroeg verder.

Eric = Rodger that!
Roger = torig !!!!

Wybe! Jammer dat ik jouw rondje gemist heb, maar dat maken we op die Duitslandrit dan wel goed ;)

Vreemd te merken dat ik een bordje voor barVROUW ophang 's nachts en Lydia zich meteen tot onze bardame promoveert :mrgreen:

<gezond boerenverstand>
Wim, ja die kleine éclairs zijn wél lekker, maar *ook* rapper op. </gezond boerenverstand> :mrgreen:
Je mag er morgen gerust een nemen; heb er een langszij gezet in de frigo.

Zo, ik heb weer genoeg leuks gespammed op facebook, tijd om te gaan slapen! Moet morgen fris en monter verschijnen op

het bal van de gevallen engelen. (check 'avondprogramma' op die site!)

Waarschijnlijk ga ik die avond het meest tussen hémel en hél vertoeven -letterlijk én figuurlijk- alhoewel de hel ook zijn verleidingen aanbiedt & zelfs de hemel me zal weten te bekoren, zij het met mate(n) :mrgreen:
Maar die hel hé...

Van haar heeft de duivel er slechts één gemaakt om mij in verleiding te brengen 8) :lol:
In het Engels vind ik het nog mooier: "Of her, only one did the devil make to tempt me" (gaat op voor één vrouw en één auto :P)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

27 sep 2008 2:15
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 172  Volgende